Best Kept Secret 2025

1 week nog maar, dan zijn we ondergedompeld en zonovergoten onverdroten aan het genieten!
Pessimist als ik ben geloof ik pas volgende week vrijdagochtend dat we geen drie dagen volle bak regen krijgen. Ik kan moeilijk om gaan met teleurstellingen weet je.

Gekke vraag en wellicht totally random, maar weten jullie nog of er vorig jaar flesjes water werden verkocht? Of werd dit overgeschonken in bekers? Wij komen er niet uit.

Gekke vraag en wellicht totally random, maar weten jullie nog of er vorig jaar flesjes water werden verkocht? Of werd dit overgeschonken in bekers? Wij komen er niet uit.
Weet dat niet zeker.
Maar je kan sowieso een leeg flesje mee naar binnen nemen, er zijn watertappunten om je flesje te vullen

• Geweldig
Waarderingen: Mup
Vorig jaar werden er flesjes Chaudfontaine (dacht ik) verkocht bij de barretjes! In ieder geval flesjes water, dus :)

• Geweldig
Waarderingen: Mup
Mja, ik blijf het erg jammer vinden dat ze in het daglicht op de ONE staan. Maargoed, ik ga er normaal gesproken in ieder geval het eerste halfuur wel kijken en mocht het me enorm goed bevallen, daar ook blijven.

Maar verder neig ik momenteel in het voor mij lastigste blokje van het weekend (TV On The Radio - WITCH - Kneecap) toch naar de volledige show op een goede spot van Kneecap.

Mja, ik blijf het erg jammer vinden dat ze in het daglicht op de ONE staan. Maargoed, ik ga er normaal gesproken in ieder geval het eerste halfuur wel kijken en mocht het me enorm goed bevallen, daar ook blijven.

Maar verder neig ik momenteel in het voor mij lastigste blokje van het weekend (TV On The Radio - WITCH - Kneecap) toch naar de volledige show op een goede spot van Kneecap.
Dat drietal is mijn enige onmogelijke clash nog steeds. Ik wil Kneecap helemaal van een mooie plek zien, maar Witch is ook een must-see. Daarnaast wil ik TVOTR ook echt wel zien ondanks dat ik nooit gigantisch fan ben geweest.

• Leuk
Waarderingen: desvenne en Matthijs

Ja, had in het donker gemoeten al hebben ze we de sound om een groot podium aan te kunnen. Los daarvan zou het best eens kunnen dat jonge honden acts als Kneecap, Djo en Magadalena meer publiek genereren,gezien de hype die er om heen hangt, dan Dino’s als Wilco en TVotR. Dat achteraf blijkt dat die laatste twee beter in de TWO hadden kunnen staan.

Dit klopt inderdaad. Je kan proberen je fiets erbij te zetten als je uberhaupt je fiets het lake resort op krijgt. Er wordt namelijk niet echt gekeken naar van wie de fietsen zijn.
Hoe bedoel je dit? Zijn ze moeilijk daarin?

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de (camper)camping en was van plan fietsen mee te nemen. Maar als dat niet kan/mag dan doe ik het niet natuurlijk.

Ik hoop nog altijd tegen beter weten in dat ze Kneecap gewoon op ONE zetten
Gebeurt eigenlijk nooit dat ze nog van podium wisselen. Kan me nog herinneren dat LIZZO heel snel heel populair werd. Toch bleef ze in de FIVE staan.

Hoe bedoel je dit? Zijn ze moeilijk daarin?

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de (camper)camping en was van plan fietsen mee te nemen. Maar als dat niet kan/mag dan doe ik het niet natuurlijk.
Ik heb gebeld met Beekse Bergen; geen probleem om je fiets mee te nemen zolang je maar op de betonnen hoofdweg blijft

• Leuk
Waarderingen: Spook en yeaghi

Users who are viewing this thread