Graspop Metal Meeting 2025

Over de toiletten discussie; ik heb eigenlijk nooit langer als een minuut of 10 in de rij gestaan. Ook op Inferno niet. En douchen doe ik rond etenstijd als ik ruimte heb in het programma en anders snachts
Op het terrein heb ik ook niet heel erg problemen ervaren. Alleen op bepaalde piekmomenten even moeten wachten.

Echter is het de laatste jaren op Boneyard wel een serieus probleem geworden met de wachtrijen bij de toiletten. Overigens heeft Boneyard ook niet de luxe van douches die 24 uur open zijn, dus daar staan ook vaak lange rijen.

Hopelijk lost het openen van The Crypt een hoop problemen op.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Piebe71
Even op mijn eigen berichtje reageren, op basis van de beschikbare data heb ik snel even die data in een kaartje gegoten (helpt dat ik in dezelfde sector werk voor het maken van zo een kaarten ;) )
Dit zou de kaart ongeveer gaan zijn, de rode cirkels op de camping zijn "Boneyard Security Checks". Het lijkt er dus wel op de het midden gangpad nog bestaat voor de pendelbussen, maar dat er hekken gaan rondstaanen je die niet overal direct op de boneyard kan...

EDIT: Wat ik kan afleiden:
- Er zijn 2 merch standen (Oranje), zelfde plek als anders, maar ook recht tegenover de ingang.
- Er zijn meerdere toilet blokken op de boneyard (het donkerste blauw zijn toiletten, het lichtste zijn douches)
- Botsautos zijn inderdaad terug! Het reuzenrad en botsautos staan op de plaats waar het reuzenrad anders stond, ik denk dat ze daar wat meer plaats hebben gemaakt
Bekijk bijlage 14399
Bekijk bijlage 14398
Deze waren accuraat van matheus

Verder kunnen we volgens de map de security van het grote boneyard veld ontwijken via de ontbijt/drankfaciliteit aan het begin.

Je stapt er aan de voorkant voor de security in en aan de zijkant er weer uit.

Wel ja, dat van Slipknot ben ik nu wel benieuwd naar na al dat gespeculeer het laatste half jaar.

Zie op The Crypt maar één douche/sanitairblok staan. Of de camping is klein, of we moeten met 5 man in een hokje. Hopelijk zijn er meer die niet op de kaart staan.

• Wow
Waarderingen: Spike Thunderpaws
Overigens heeft Boneyard ook niet de luxe van douches die 24 uur open zijn, dus daar staan ook vaak lange rijen.
Er is 1 doucheblok dat 24/24 open blijft, is al jaren zo.
Klopt hoor. Maar dat is op elk evenement eender. Of op dorpsfeesten
Maar niet op gemiddelde metal festivals en concerten. En vroeger ook niet op Graspop. De ochtenden op de camping zijn al een aantal jaren echt problematisch. Vorig jaar was het duidelijk te koud waardoor ook op het terrein echt lange wachtrijen waren. Hopelijk helpt dit een beetje...
De Jupiler stage staat hier in het veld, zal wel een fout zijn zeker?
Hoezo in het veld? Dat bruine stuk erachter is allemaal backstage. Daar ligt ergens een vijver die ze moeten afsluiten, werd vroeger op de camping ook altijd netjes afgesloten voor veiligheid.

Hoezo in het veld? Dat bruine stuk erachter is allemaal backstage. Daar ligt ergens een vijver die ze moeten afsluiten, werd vroeger op de camping ook altijd netjes afgesloten voor veiligheid.

Liep het veld vooraan bij de Jupiler Stage niet in 1 rechte lijn? Op basis van deze stage lijkt het alsof je aan de zijkant kan staan. Bijvoorbeeld aan de rechterkant richting de nooduitgang daar. Als je daar staat, zie je niks van de stage, lijkt het.

Liep het veld vooraan bij de Jupiler Stage niet in 1 rechte lijn? Op basis van deze stage lijkt het alsof je aan de zijkant kan staan. Bijvoorbeeld aan de rechterkant richting de nooduitgang daar. Als je daar staat, zie je niks van de stage, lijkt het.
Ohh op die manier. Ja, die zwarte blok lijkt wat eigenaardig neergezet. In de app staat het podium wel netjes 'achter' het veld.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Koekdoos

Users who are viewing this thread