Ik heb zelf ook echt geen idee waar ik op zou moeten stemmen als er op korte termijn verkiezingen komen. Denk dat dat ook komt, omdat ik op dit moment weinig feeling heb met de personen in de tweede kamer en ik qua standpunten op sommige vlakken links ben (Klimaat, cultuur, onderwijs) en op andere vlakken weer wat rechtser ben (veiligheid, integratie (ondanks mijn vrijwilligerswerk bij vluchtelingenwerk)).
Daarnaast vind ik scheiding van kerk en staat, euthanasie ook altijd belangrijke punten en dan kom je eigenlijk al vrij snel op de D66 uit, alleen vind ik Rob Jetten ook niet altijd geweldig.
Bij Frans Timmermans krijg ik ook een hele nare smaak in mijn mond. Komt voor mij heel arrogant en belerend over. Zelfde als wat ik bij een Wilders heb.
Bontebal komt op mij wel altijd Ok over, maar CDA is ook niet echt een partij waar ik enthousiast van wordt.
Dus dat wordt denk ik vooral weer veel Stemwijzers doen en standpunten lezen van de partijen en op basis daarvan een overweging maken. Of wie weet kan iemand mij op Lowlands in het filosofische café overtuigen om ergens op te gaan stemmen.
Want stemmen doe ik sowieso altijd, vind ik een belangrijk recht welke wij hebben.