Best Kept Secret 2025

Ik dacht dat Amadou eerst op die TBA-spot in de TWO op vrijdag stond? Songhoy Blues staat op zaterdag op de ONE en werd aangekondigd in dat pakketje met o.a. Das Pop en Wu Lyf. Of heb ik het mis?
Nee, het nieuws over Amadou & Mariam kwam 10 dagen voor de bekendmaking van de timetable. Samen met die timetable kwam het laatste pakketje namen, waaronder Songhoy Blues. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zij de spot van Amadou & Mariam hadden gekregen, maar kan het even niet meer terugvinden. Misschien heb ik dat er zelf wel van gemaakt...

Songhoy Blues was toch de vervanger van Amadou? Ben benieuwd wat ze nog voor die TWO spot hebben. Op de ONE verwacht ik ook niks meer, aangezien ze die TBA al heel snel weggehaald hadden. Maar wellicht verrassen ze ons...
Je hebt gelijk. Vreemd dat die TBA op vrijdag er al zo lang staat dan.

Ben benieuwd wat ze nog voor die TWO spot hebben.
Ik zie maar 2 scenario's voor die best wel hoge TWO spot waarom ze die 10 dagen voor festival nog niet hebben aangekondigd.

1. Die ging in paketje 2 zitten, maar heeft last-minute gecancelled. En is moeilijk om zo last-minute een waardige vervanger voor die spot te vinden. In dit geval gaan we niet te veel meer moeten verwachten. Al zouden ze in dit geval misschien wel wat gewacht hebben met de timetable te releasen... Wnat dan bestaat de kans nog dat ze moeten switchen qua spots...

2. Een naam die eerst een andere NL show/festival gespeeld moest hebben (ergens afgelopen 2 weken dan ofzo). Ik hoop deze, want dan kan het misschien nog een grote vis zijn. The Vaccines, Stone, Soft Play, And So I Watch You From Afar, Tinariwen, Wunderhorse, Stereolab, Cat Power Sings Dylan, The Brian Jonestown Massacre, Osees,...

Sorry voor de valse hoop met de mooie lijst namen van optie 2, zal wel te hoog gegrepen zijn.

Ik zie maar 2 scenario's voor die best wel hoge TWO spot waarom ze die 10 dagen voor festival nog niet hebben aangekondigd.

1. Die ging in paketje 2 zitten, maar heeft last-minute gecancelled. En is moeilijk om zo last-minute een waardige vervanger voor die spot te vinden. In dit geval gaan we niet te veel meer moeten verwachten. Al zouden ze in dit geval misschien wel wat gewacht hebben met de timetable te releasen... Wnat dan bestaat de kans nog dat ze moeten switchen qua spots...

2. Een naam die eerst een andere NL show/festival gespeeld moest hebben (ergens afgelopen 2 weken dan ofzo). Ik hoop deze, want dan kan het misschien nog een grote vis zijn. The Vaccines, Stone, Soft Play, And So I Watch You From Afar, Tinariwen, Wunderhorse, Stereolab, Cat Power Sings Dylan, The Brian Jonestown Massacre, Osees,...

Sorry voor de valse hoop met de mooie lijst namen van optie 2, zal wel te hoog gegrepen zijn.
Gezien de uitverkochte De Roma en AB zou ik gewoon Das Pop op die lege plek neerzetten. Meer passend dan die schamele 45 minuten als opener.

Rond 19 uur in de TWO, lijkt me stug dat ze daarvoor tekenen.
Zou me overigens niet verbazen als dat volgend jaar headliner wordt. Zou prima passen bij de nieuwe opzet met wat kleinere headliners.
Ik denk ook dat ze al geboekt zijn als headliner voor volgend jaar eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: gretz en mees
Tja, wat zegt vorige keer over volgende keer? Speelt Telstar ook weer niet in de Eredivisie ? Volgend jaar?
Maar zonder gekheid: als dat AFAS concert een succes wordt waarom niet dan.
Ik begrijp de aandacht voor Wolf Alice niet zo. Maar als er tegelijk iets leuks in the Secret staat vind ik het prima hoor.

• Leuk
Waarderingen: noid
Nou dat is wel een kleine ramp. Hopelijk laat de organisatie snel weten of zij aan een mogelijke oplossing werken, anders ga ik moeten puzzelen om terug thuis in België te raken.
Ik heb maar meteen het zekere voor het onzekere genomen en een flixbus vanuit Tilburg richting Antwerpen geboekt (en van daaruit raak ik dan wel thuis via een andere trein). Gelukkig was die vroeg in de ochtend (10u30) & zelfs een stuk goedkoper dan een treinticket (5 euro). Zal wel snel volzitten eens de staking in de ruimere media bekend gemaakt wordt, dus Belgen die met hezelfde probleem zitten als ik, niet te lang twijfelen.

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0 en Matthijs
Volgens mij was het altijd al zo dat er maar 3 namen op de One stonden op vrijdag dus dat is altijd al het plan geweest volgens mij. De plek op de two wordt nog wel opgevuld, zal waarschijnlijk de vervanging van Amadou Bagayoko zijn, en wordt tegelijkertijd met alle andere vervangingen (Rocket) net voor BKS wel bekend gemaakt.

Edit: okee alleen 2022 had 3 namen op de One op de vrijdag, de rest had er wel 4.
Ik zou heel verrast zijn als ze nog een naam aankondigen op die vroege one spot. Hopen doe ik nog wel, daarvoor op de dag zijn er nog weinig artiesten waar ik persoonlijk echt iets mee heb, maar moet zeggen dat de avond veel goed maakt voor mij!

Voor iedereen die dacht zijn route rond te hebben, ga dat toch nog maar eens heroverwegen, want Khana Bierbood staat daar vast niet op. Zojuist gezien in de Tolhuistuin en nee, de beste gitarist van het weekend is niet Nels Cline, maar speelt in deze band. Ik vrees dat ze wat te vroeg op de zaterdag gepland staan om het dak er echt af te laten gaan, maar deze Thaise band kan echt fantastisch spelen. Hoe ze klinken op Spotify doet geen eer aan hun live performance. Het is echter wel tegelijkertijd met Kae Tempest en dat is toch ook niet bepaald de minste als het gaat om live reputaties.

Ze moesten het podium delen met de Japanse band Maya Ongaku en ook zij waren erg goed. Hun laatste show deze tour is op 12 juni in Kopenhagen, maar misschien kunnen ze er nog een paar dagen aan vast plakken om Rocket te vervangen. Ze zouden zeker niet misstaan op BKS.

Voor iedereen die dacht zijn route rond te hebben, ga dat toch nog maar eens heroverwegen, want Khana Bierbood staat daar vast niet op. Zojuist gezien in de Tolhuistuin en nee, de beste gitarist van het weekend is niet Nels Cline, maar speelt in deze band. Ik vrees dat ze wat te vroeg op de zaterdag gepland staan om het dak er echt af te laten gaan, maar deze Thaise band kan echt fantastisch spelen. Hoe ze klinken op Spotify doet geen eer aan hun live performance. Het is echter wel tegelijkertijd met Kae Tempest en dat is toch ook niet bepaald de minste als het gaat om live reputaties.

Ze moesten het podium delen met de Japanse band Maya Ongaku en ook zij waren erg goed. Hun laatste show deze tour is op 12 juni in Kopenhagen, maar misschien kunnen ze er nog een paar dagen aan vast plakken om Rocket te vervangen. Ze zouden zeker niet misstaan op BKS.
Beide van het in het Rotterdam gevestigde label van Go Kurosawa van Kikagaku Moyo.
Kae gaat hard hun best mogen doen of ik ga ook door naar Khana Bierbood. Maya Ongaku heb ik al op hun vorige Europese tournee gezien in Luik en die waren inderdaad zeer de moeite. Enkele dagen geleden helaas door een te hevige hagelbui niet tot op hun optreden in Eeklo geraakt. Fijn te horen dat het zo goed was.

• Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski

Khana Bierbood stond al in m’n blokkenschema en nu met stip. Thanks 😊

• Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski
In de app staan al wat blokjes klaar voor de ontbrekende namen en voor een laatste area.
Zo te zien geen extra naam meer op ONE en Rocket is al weggehaald.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
In de app staan al wat blokjes klaar voor de ontbrekende namen en voor een laatste area.
Zo te zien geen extra naam meer op ONE en Rocket is al weggehaald.
Ik zie vooralsnog alleen dat extra TWO blokje bij de lineup staan. De blokjes voor de area zie ik zo snel niet. Waar kun je die vinden?

Ik zie vooralsnog alleen dat extra TWO blokje bij de lineup staan. De blokjes voor de area zie ik zo snel niet. Waar kun je die vinden?
Bij Lineup in de app staan bij alle drie de dagen nieuwe blokjes klaar om gevuld te worden. Moet wel - naast de nog ontbrekende namen - voor een extra area zijn. Ik vermoed dan voor Niet Niks?

Bij Lineup in de app staan bij alle drie de dagen nieuwe blokjes klaar om gevuld te worden. Moet wel - naast de nog ontbrekende namen - voor een extra area zijn. Ik vermoed dan voor Niet Niks?
Ah in de 'All' weergave inderdaad. Dat zijn er nog best veel. Daarnaast nog een Casbah naam voor de vrijdagnacht en Floor naam voor de zaterdag.

Users who are viewing this thread