Pinkpop 2025

🤔

enorme overdekte zitplekken in het midden? (hopelijk schuiven ze die nog aan de kant)

(uit de app)

Bekijk bijlage 14338
Ja lijkt me niet heel handig. Zeker als het veld vol staat bij een hoofdact... Maar kunnen er nu wel vanuit gaan dat de definitieve plattegrond deze week ergens komt toch...

Wat ik me op basis van deze plattegrond wel afvraag is hoe de artiesten bij north of tent stage komen.... 🤔

Oooo man ik heb zo'n zin... Nog een paar weken geduld...

Laatst bewerkt:
Ja dat ziet er heeeeel leuk uit.

Nu nog de partytent op de camping toestaan en ik ben voorlopig weer tevreden. 🙏🏻
Vorig jaar was het ook al "niet toegestaan" maar waren er genoeg te zien nog op camping A... Er werd toen overigens ook gezegd dat de camping vol was, maar was echt nog voldoende plek. Dus denk dat ze er niet heel moeilijk over doen. Ik zeg: gewoon opzetten en als ze er iets van zeggen kan je 'm altijd nog weghalen

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Geen zitplekken neem ik aan, maar gewoon grote schaduwdoeken. Kan niet slecht zijn toch?
die staan denk ik in de weg als je voor Noord podium staat en Zuid podium wil zien of als je Zuid staat en Noord podium wil zien. Een blokkering van zichtlijnen op de stages van een afstand imo

Vorig jaar was het ook al "niet toegestaan" maar waren er genoeg te zien nog op camping A... Er werd toen overigens ook gezegd dat de camping vol was, maar was echt nog voldoende plek. Dus denk dat ze er niet heel moeilijk over doen. Ik zeg: gewoon opzetten en als ze er iets van zeggen kan je 'm altijd nog weghalen
Gewoon, via de buitenbaan denk ik, da's backstage en er zal wel een poortje komen waar soms een busje langskan, dat was voorheen ook zo!

die staan denk ik in de weg als je voor Noord podium staat en Zuid podium wil zien of als je Zuid staat en Noord podium wil zien. Een blokkering van zichtlijnen op de stages van een afstand imo
Ze zullen er vast over nagedacht hebben. En geef toe, als je voor Noord staat en Zuid wilt zien, dan loop je maar wat dichterbij. Want niemand gaat daar aandachtig staan kijken.

Ze zullen er vast over nagedacht hebben. En geef toe, als je voor Noord staat en Zuid wilt zien, dan loop je maar wat dichterbij. Want niemand gaat daar aandachtig staan kijken.
zal wel eenmalig zijn voor deze editie, kanme niet voorstellen als er > 55 k verwacht wordt ze het dan ook doen

dat verwacht ik niet, als er 65.000 a 70.000 staan voor een knaller van een headliner, kan je die daar echt niet hebben

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Eerst maar eens kijken of ze het weer gaat lukken zoveel mensen naar het festival te trekken in andere jaren.

De ontwikkelingen voor deze editie mbt schaduwplekken, zitplekken en het verplaatsen van Stage4 zijn iig positief.

dat verwacht ik niet, als er 65.000 a 70.000 staan voor een knaller van een headliner, kan je die daar echt niet hebben
Tuurlijk. Ook onder zo'n schaduwdoek heb je voldoende zicht. Ernaast ook genoeg ruimte. Zorgt wellicht zelfs voor meer spreiding. Bijkomend voordeel kan zijn dat de kleedjesmensen moeten staan of verkassen naar de zijkant om iets te zien. Ga er maar vanuit dat zo'n festivalorganisatie dit goed heeft onderzocht en hier bovendien veel meer verstand van heeft dan eenieder op dit forum.

Tuurlijk. Ook onder zo'n schaduwdoek heb je voldoende zicht. Ernaast ook genoeg ruimte. Zorgt wellicht zelfs voor meer spreiding. Bijkomend voordeel kan zijn dat de kleedjesmensen moeten staan of verkassen naar de zijkant om iets te zien. Ga er maar vanuit dat zo'n festivalorganisatie dit goed heeft onderzocht en hier bovendien veel meer verstand van heeft dan eenieder op dit forum.
Dit. Net als die aanpassing van Stage 4 dit jaar -> ze kijken verder dan dit jaar, het is niet omdat het dit jaar zo slecht loopt (dat roept iedereen wel, wie komt met cijfers?), dat ze daarvoor het hele veld omgooien. Sterker nog; dan hadden ze dat vorig jaar sowieso al gedaan. En wat heeft de organisatie eraan om alles "zo vol" te laten lijken, weinig.

Muse vervangt op enkele festivals Kings of Leon. Als dat ook op Werchter gebeurt, dan heeft Werchter dit jaar wel een heel goede affiche en zal die zaterdag en de weekendtickets ook uitverkopen. Zo krijt RW nog een extra streepje voor op Pinkpop vrees ik.

• Haha
Waarderingen: brutus257 en DennisvdBr
wie weet... ik ben altijd heel sceptisch geweest over schaduwplekken midden op het veld

ik verwacht zo iets ongeveer? Of zit ik er erg naast?
Monade-Olive-3-1.jpg

wie weet... ik ben altijd heel sceptisch geweest over schaduwplekken midden op het veld

ik verwacht zo iets ongeveer? Of zit ik er erg naast?
Monade-Olive-3-1.jpg
Die zijn denk ik meer geschikt voor de zijkanten van het terrein. Ik heb op andere festivals (buiten Benelux) vaker dit soort shaduwtenten gezien:
1000027119.webp

Deze zorgen voor minder hinder qua zicht en kunnen toch voor een flinke oppervlakte aan schaduw zorgen.

Weet iemand of het realistisch is om zondag na Muse nog naar Eindhoven te komen? Ik vind de info op de site niet zo duidelijk.

Die zijn denk ik meer geschikt voor de zijkanten van het terrein. Ik heb op andere festivals (buiten Benelux) vaker dit soort shaduwtenten gezien:
Bekijk bijlage 14340

Deze zorgen voor minder hinder qua zicht en kunnen toch voor een flinke oppervlakte aan schaduw zorgen.
Zou toch wel heel relaxed zijn om zoiets permanent op dat terrein te hebben tijdens Pinkpop. Maar dan wel ongeacht de drukte🙏🏻

Weet iemand of het realistisch is om zondag na Muse nog naar Eindhoven te komen? Ik vind de info op de site niet zo duidelijk.
Dit staat op de website:
Ten tijde van Pinkpop breiden NS en Arriva hun dienstregeling uit om zoveel mogelijk van jullie veilig thuis te brengen. Tijdens de festivaldagen worden er extra treinen ingezet vanaf Station Heerlen die vertrekken om 00:55 uur én 01:25 uur, welke rijden tot eindhalte Rotterdam en alle tussenliggende Intercity Stations.

Let op: i.v.m. werkzaamheden bij Vught, is de treinverbinding tussen Eindhoven van/naar ‘s-Hertogenbosch en Tilburg van/naar ‘s-Hertogenbosch niet beschikbaar op zaterdag 21 en zondag 22 juni. NS zet op deze dagen bussen in op dit traject. Op donderdag 19, vrijdag 20 en maandag 23 juni kun je wel gewoon gebruik maken van dit traject.

Muse moet je dus prima helemaal kunnen bekijken. Trein van 0.55u haal je m.i. makkelijk.

Users who are viewing this thread