Best Kept Secret 2025

Die balkonbar staat toch een stuk verder richting ONE podium? En de plaatsing van Secret is anders met rechts plek voor food en inderdaad twee barren. Maar ik had meer verandering verwacht.
Ik had die indruk ook al, dat die balkonbar wat was opgeschoven. Verder lijkt alles hetzelfde terwijl ik toch dacht ergens gelezen te hebben dat die ONE area een make - over zou krijgen.

Ter vergelijking:
De plattegrond van dit jaar vs de plattegrond van vorig jaar

De balkonbar lijkt inderdaad een klein beetje opgeschoven en bovendien ook wat groter te zijn.

The Secret is ook wat gedraaid en die area lijkt ook iets groter geworden te zijn (enkele bomen weg?) waardoor er plaats is voor een extra eten- en drankstandje + die 'Drop de Biet' (whatever dat ook mag wezen).

Verder is Niet Niks ook behoorlijk gegroeid en is die brug rechtover de ingang van het terrein ook verdwenen?

Ter vergelijking:
De plattegrond van dit jaar vs de plattegrond van vorig jaar

De balkonbar lijkt inderdaad een klein beetje opgeschoven en bovendien ook wat groter te zijn.

The Secret is ook wat gedraaid en die area lijkt ook iets groter geworden te zijn (enkele bomen weg?) waardoor er plaats is voor een extra eten- en drankstandje + die 'Drop de Biet' (whatever dat ook mag wezen).

Verder is Niet Niks ook behoorlijk gegroeid en is die brug rechtover de ingang van het terrein ook verdwenen?
Drop de biet is denk ik een groente en fruit kraam van de Lidl. Ik heb daar vorig jaar elke dag even gedaan of ik gezond bezig was met een bakje fruit.

Dit is wel leuk om te zien ter vergelijking. Mij valt ook op dat de Muziekgieterij is verplaatst. Benieuwd hoe dat zal zijn. En een brug minder over het water bij de ingang.

Drop de biet is denk ik een groente en fruit kraam van de Lidl. Ik heb daar vorig jaar elke dag even gedaan of ik gezond bezig was met een bakje fruit.
Staat ook op Pinkpop en daar meldt de nieuwsbrief: "Het feest vindt niet alleen op de vier podia plaats, maar ook daarbuiten. Zo (...) schudt LIDL jou weer helemaal wakker met Drop de Biet"

Staat ook op Pinkpop en daar meldt de nieuwsbrief: "Het feest vindt niet alleen op de vier podia plaats, maar ook daarbuiten. Zo (...) schudt LIDL jou weer helemaal wakker met Drop de Biet"
Dit zou echt heel jammer zijn.

Het leuke aan The Secret was net dat dat een hoekje was waar vooral de mensen rondhingen die echt voor een bepaald optreden naar de andere kant van het terrein kwamen. Ook geen Jupiler meer zou jammer zijn. Dat bier dat ze de eerste jaren hadden, vond ik echt niet te drinken. Wat was dat weer?

Dit is wel leuk om te zien ter vergelijking. Mij valt ook op dat de Muziekgieterij is verplaatst.
Niet Niks lijkt nog wat groter. Dat hoeft niets te zeggen over de hoeveelheid geluid die ervandaan komt, maar de geluidsoverlast was zo nu en dan al irritant. Muziekgieterij iets verder daarvandaan kan dan wel goed uitpakken.

Het leuke aan The Secret was net dat dat een hoekje was waar vooral de mensen rondhingen die echt voor een bepaald optreden naar de andere kant van het terrein kwamen. Ook geen Jupiler meer zou jammer zijn. Dat bier dat ze de eerste jaren hadden, vond ik echt niet te drinken. Wat was dat weer?
Kornuit?

• Leuk
Waarderingen: neracroft

Het leuke aan The Secret was net dat dat een hoekje was waar vooral de mensen rondhingen die echt voor een bepaald optreden naar de andere kant van het terrein kwamen.
Dat vond ik ook fijn aan The Secret inderdaad. Plus dat het er tussen de optredens door lekker rustig was. Naja, aan de andere kant van de tent zal dat vast nog steeds zo zijn; dat LIDL-ding leek me vorig jaar toch niet echt iets waar mensen heel lang bleven hangen.

Verder lijkt alles hetzelfde terwijl ik toch dacht ergens gelezen te hebben dat die ONE area een make - over zou krijgen.
Ik heb dat volgens mij eigenlijk alleen hier gelezen. Maar misschien oogt het met een grotere balkonbar meer naar voren ook al anders/intiemer. Vorig jaar vond ik het er met die vlonders ook al best anders uit zien.

Ik was wel te spreken over Kornuit. Met zomers weer vind ik het verfrissend pils. Daarnaast voelde het leuk dat het afwijkend was van de standaard Heineken of Jupiler op festivals.
Eens! Hebben ze bij Grolsch eindelijk door hoe ze een lekker pils moeten brouwen, kappen ze er weer mee... (excuses aan de forumleden uit het oosten ;-))

Is dat de eerste maal een bar rechts van de One tegen het water, of heb ik die jaaaaren aan een stuk gemist 🤔 ?

Edit: vorig jaar ook al blijkbaar zie ik nu op de gif 🫣

• Haha
Waarderingen: desvenne
Dat vond ik ook fijn aan The Secret inderdaad. Plus dat het er tussen de optredens door lekker rustig was. Naja, aan de andere kant van de tent zal dat vast nog steeds zo zijn; dat LIDL-ding leek me vorig jaar toch niet echt iets waar mensen heel lang bleven hangen.
Nee, ik kan me geen drukke muziek herinneren bij de Lidl. Wel dat je er bovenop kon staan. Nou dat was wel weer genoeg reclame.

Users who are viewing this thread