Best Kept Secret 2025

Ik vind het ook wel opvallend dat het zo stil is.
Laatste bericht ging over die brunch bij de FOUR, en dat is alweer van 2,5 week geleden. Verder zou er toch genoeg te melden moeten zijn (de gaten in het programma (TBA op TWO, vervanging Rocket, misschien een ONE-opener op vrijdag, misschien een laatste naam voor FOUR), die nieuwe area die er nog zou komen, het cultuurprogramma, het eetprogramma, de plattegrond.
Misschien dat ze een eindsprintje gaan maken om de aandacht compleet naar zich toe te trekken (of het marketing team is gewoon op vakantie)

Ik ben een beetje bang dat we Bud krijgen (zie in het bos) en dat Hertog Jan het "speciaalbier" wordt
Denk het niet hoor. Bud was er vorig jaar ook al (als sponsor Coney Island). En toen was het de Jupiler balkonbar. Verwacht gewoon HJ als standaard bier.

Altijd een mooi moment om de indeling van ons tijdelijke koninkrijk weer te zien. Het Niet Niks podia lijkt inderdaad groter, Craft beer bar is wat meer richting het Victoria meer geschoven. Wel jammer, ik vond het wel prima zo dat het wat afgeschermd was van de podia. Cocktail bar erbij @ Playground Love. Verder niet veel verschil.

Laatst bewerkt:
Ik zie ook twee barren bij The Secret. Mogelijk daar dus ook een ciderbar net als bij TWO vorig jaar het geval was en zo te zien vermoedelijk weer is.

Die balkonbar staat toch een stuk verder richting ONE podium? En de plaatsing van Secret is anders met rechts plek voor food en inderdaad twee barren. Maar ik had meer verandering verwacht.

Users who are viewing this thread