Donderdag wordt de hele dag een tafeltje claimen op het deck en genieten. Zie wel hoe we de trap afkomen einde dag
hatebreed in de marquee is gewoon kicke maar iron maiden en powerwolf achter elkaar vanaf het deck ook. Vrijdag waarschijnlijk de hele dag op het veld net als zaterdag. Zondag weer bijkomen op het deck en kijken naar de headliners. Mijn must sees zijn dan ook....iron maiden, alestorm,slipknot,behemoth,korn,soulfly,falling in reverse,Kim dracula,me first and the gimmes gimmes,Eagles of death metal,dethklok,till,lorna shore,dragon force,the hu,dream theater,powerwolf,spiritbox en nine inch nails. Voor deze lijst klinkt 500 euro niet heel duur vind ik. Camping geboekt in turnhout op 20 km van de weide ( de baalse hei) voor 500 euro met 3 man. Hoe we in dessel geraken zien we wel, of beter hoe we terug komen. Maar komt allemaal wel goed. Kortom ik heb er zin in, hopend dat het niet zo warm als in 23 en niet zo nat als in 24 word allemaal. Maar niks zal de pret drukken, op de jupiler na natuurlijk want dat wend nooit. Wat een bocht is dat