Graspop Metal Meeting 2025

Beetje offtopic (sorry)
Maar Till Lindemann kondigt show aan in het Sport Paleis. Vorige keer nog in de Lotto Arena. Opmerkelijk toch?

481061308_1039104311598701_4063513186108245553_n.jpg

Een nieuwe pakketje vandaag zou wel leuk zijn :love:
Vorige keer was de line-up compleet op 17 maart. In 2023 was dit zelfs op 31 maart, dus mijn gevoel zegt nog even afwachten...

De vorige tour van Till was toch ook razendsnel uitverkocht? Hij is echt best een sterke naam voor op de poster hoor. Ik heb er sowieso zin in!
i get you en go have fun maar ik ben zerlf een beetje verzadigd met rammstein/till
rammstein sportpaleis 2009
rammstein werchter 2010
rammstein sportpaleis 2012
rammstein werchter 2013
rammstein werchter 2016
rammstein koning boudewijn 2019
rammstein oostende 2022
rammstein new york 2022
rammstein boudewijn 2023 3 augustus
rammstein boudewijn 2023 4 augustus
Till Lindemann Lotto 2023
rammstein Gelsenkirchen 2024

Best zuur eigenlijk om te zien dat from ashes to new nu maar gewoon op amerikaanse tour gaat in juni terwijl ze initieel op graspop zouden staan.. Sneer naar de fans.

Voelt zoals Bad omens die vorig jaar Werchter cancelden om dan een maand erna doodleuk in de US te touren

Een nieuwe pakketje vandaag zou wel leuk zijn :love:
Vorige keer was de line-up compleet op 17 maart. In 2023 was dit zelfs op 31 maart, dus mijn gevoel zegt nog even afwachten...

I think we are only gonna hear from Werchter today. Some of their names started leaking out on Wednesday, so an announcement is looking likely.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
It seems as if Rock Am Ring is ready to announce their final line-up, likely later today. I’m not expecting anything major, but maybe there’s gonna be a cool surprise for us.

• Leuk
Waarderingen: MartinB en El_Leipo
We zullen nog wel even moeten wachten op nieuws van Graspop, anders hadden ze niet zo'n random post over King Diamond gemaakt om de tijd op te vullen

We zullen nog wel even moeten wachten op nieuws van Graspop, anders hadden ze niet zo'n random post over King Diamond gemaakt om de tijd op te vullen
I don’t know about that, they had a filler post just two days before announcing NIN. I’m guessing next week could be it. Pure speculation.

Users who are viewing this thread