Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje offtopic (sorry)
Maar Till Lindemann kondigt show aan in het Sport Paleis. Vorige keer nog in de Lotto Arena. Opmerkelijk toch?
Een nieuwe pakketje vandaag zou wel leuk zijn
Vorige keer was de line-up compleet op 17 maart. In 2023 was dit zelfs op 31 maart, dus mijn gevoel zegt nog even afwachten...
i get you en go have fun maar ik ben zerlf een beetje verzadigd met rammstein/till
rammstein sportpaleis 2009
rammstein werchter 2010
rammstein sportpaleis 2012
rammstein werchter 2013
rammstein werchter 2016
rammstein koning boudewijn 2019
rammstein oostende 2022
rammstein new york 2022
rammstein boudewijn 2023 3 augustus
rammstein boudewijn 2023 4 augustus
Till Lindemann Lotto 2023
rammstein Gelsenkirchen 2024
Best zuur eigenlijk om te zien dat from ashes to new nu maar gewoon op amerikaanse tour gaat in juni terwijl ze initieel op graspop zouden staan.. Sneer naar de fans.
Voelt zoals Bad omens die vorig jaar Werchter cancelden om dan een maand erna doodleuk in de US te touren
Een nieuwe pakketje vandaag zou wel leuk zijn
Vorige keer was de line-up compleet op 17 maart. In 2023 was dit zelfs op 31 maart, dus mijn gevoel zegt nog even afwachten...
It seems as if Rock Am Ring is ready to announce their final line-up, likely later today. I’m not expecting anything major, but maybe there’s gonna be a cool surprise for us.
It seems as if Rock Am Ring is ready to announce their final line-up, likely later today. I’m not expecting anything major, but maybe there’s gonna be a cool surprise for us.