Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Daar kan ik je in volgen. Alleen het soort muziek, die hardcore invloeden, lijken mij minder op de Slope te passen.
In mijn hoofd zie ik de Slope meer iets voor beginnende rock-bands en singer-songwriters (Sons, Isaac Gracie,...).
Ik denk dat zo'n Prins S heel goed kan werken op die stage eigenlijk. In het verleden toch al vaker energieke shows geweest daar.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Op de vrijdag zou ik voor aan komen rijden (15min vertraging), parkeren (15min), naar de ingang lopen (30 min), binnen komen (30 min), naar voren lopen (15 min), toch al snel anderhalf tot 2 uur nemen.

Het kan sneller, maar onderweg kan er ook zo maar iets tegenvallen. Vantevoren een parkeerticket kopen en voor vertrek checken op sociale media of parkeerplaatsen vol zijn. Als je van Haacht naar de andere kant moet je rijden, ben je zo een uur verder.
Alternatief: rij naar een van de vertrekpunten van de pendelbussen (vorig jaar Aarschot en Leuven). Ervaring vorig jaar vanaf station Aarschot: geen vertraging naar het station, ruime parkeergelegenheid, op alle 4 dagen nauwelijks wachttijd op de bus, ongeveer 15 minuten rijden naar het afzetpunt, 20 minuten lopen naar de ingang van het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Nielso

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Alternatief: rij naar een van de vertrekpunten van de pendelbussen (vorig jaar Aarschot en Leuven). Ervaring vorig jaar vanaf station Aarschot: geen vertraging naar het station, ruime parkeergelegenheid, op alle 4 dagen nauwelijks wachttijd op de bus, ongeveer 15 minuten rijden naar het afzetpunt, 20 minuten lopen naar de ingang van het festival.
En ze gaan dit jaar ook nog harder inzetten op Aarschot dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.537
3.060
Alternatief: rij naar een van de vertrekpunten van de pendelbussen (vorig jaar Aarschot en Leuven). Ervaring vorig jaar vanaf station Aarschot: geen vertraging naar het station, ruime parkeergelegenheid, op alle 4 dagen nauwelijks wachttijd op de bus, ongeveer 15 minuten rijden naar het afzetpunt, 20 minuten lopen naar de ingang van het festival.
Kan dat trouwens echt niet dichterbij, dat afzetpunt van de bus? Dat zou een heleboel mensen alsnog overhalen vermoed ik om ergens op een P+R te staan en dan de pendelbus te nemen.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Kan dat trouwens echt niet dichterbij, dat afzetpunt van de bus? Dat zou een heleboel mensen alsnog overhalen vermoed ik om ergens op een P+R te staan en dan de pendelbus te nemen.
Ik zeg geen nee (na afloop is het toch zwaar voor de gepijnigde benen), de vraag is waar je de busstop handig dichterbij zou kunnen situeren. De busstop vanuit Aarschot is nu bij camping C3, de busstop vanuit Leuven bij de parking van The Hive.

1709132953153.png
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kan dat trouwens echt niet dichterbij, dat afzetpunt van de bus? Dat zou een heleboel mensen alsnog overhalen vermoed ik om ergens op een P+R te staan en dan de pendelbus te nemen.
Neen... Het is net de bedoeling dat dit soort verkeer zover mogelijk wegblijft van de mensenmassa. Er zijn helaas niet zo heel veel opties om het vlot dichterbij te brengen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Waar was de tijd overigens dat tourbussen en dergelijke gewoon nog door de mensenmassa reden op weg naar het festivalterrein 😅
Heb wel een paar jaar geleden op Graspop (ander festival, maar aansluitend hierop) gehad dat ik op een andere camping lag, en die dus langs de route van de tourbussen lag. Elke middag even langs de weg met mensen bands spotten die langs komen rijden, met af en toe een enkeling die stopt voor een praatje.
Of op Pinkpop waar ze dat sowieso moeten doen naar het 2e podium, gezien dat midden in het publiek (soort van) ligt.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Meen je dat? Ik luister nu naar Kinderboerderij of zoiets... Euh...
Stonden afgelopen jaar op Pukkelpop in Dance Hall. Wel om 14 uur in de namiddag, maar toch. Onderschat hun populariteit niet.

Als ze er staan zal het zéér druk zijn bij The Slope gok ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken