Lowlands 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.887
1.820
Dat klopt inderdaad ook wel. Kwam Muse ook niet nadat de tickets in de verkoop waren gegaan? (natuurlijk wel in de periode dat Lowlands niet uitverkocht, dus scheve vergelijking
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Dat klopt inderdaad ook wel. Kwam Muse ook niet nadat de tickets in de verkoop waren gegaan? (natuurlijk wel in de periode dat Lowlands niet uitverkocht, dus scheve vergelijking
Ja volgens mij wel. Ik geloof een week na de vvk wat me bij staat. Maar goed Muse past dan nog steeds 100x beter op Lowlands dan een fossiele act als AC/DC (met alle respect).En het blijft te allen tijde zonde van het budget.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik ben diverse malen bij een meerdaags rugbytoernooi (met camping) in België geweest, en daar stonden ze ook met honden. Ze zeiden dat dit drugshonden waren maar daar geloofde ik al vrij weinig van. Het opleiden van zo'n hond is echt verschrikkelijk duur en het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk dat een particulier beveiligingsbedrijf dat gaat doen. Mijn vermoeden werd verder bevestigd toen ik genoeg spelers 's avonds in een van de feesttenten behoorlijk aan de coke zag zitten (Nederlanders uiteraard).
Ik had het idee dat de honden bij Werchter eerder bom sniffers waren dan drugs sniffers. Omdat er toen meer terrorisme dreiging was misschien? De beton blokken op de weg en zwaar bewapende mannen die rond liepen. Dat was voor mijn gevoel niet altijd zo.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.856
Dog Sup GIF by MOODMAN
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Dante

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Waar zouden ze Half Moon Run plaatsen? Tegen de avond in de India, of vroeg in de Heineken?
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Lees net dat ID&T overgaat van Heineken naar InBev met als pilsmerk Budweiser. Als Lowlands dit ook ooit doet betekent dat dan het einde van de Bravo?

Krijgen we na de Dommelsch, de Grolsch en de Heineken straks de Budweiser.
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Lees net dat ID&T overgaat van Heineken naar InBev met als pilsmerk Budweiser. Als Lowlands dit ook ooit doet betekent dat dan het einde van de Bravo?

Krijgen we na de Dommelsch en de Heineken de Budweiser.
...En de Grolsch 😄
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Lees net dat ID&T overgaat van Heineken naar InBev met als pilsmerk Budweiser. Als Lowlands dit ook ooit doet betekent dat dan het einde van de Bravo?

Krijgen we na de Dommelsch, de Grolsch en de Heineken straks de Budweiser.
Einde Bravo sowieso niet. Ook qua naam niet. Einde Heinekentent zou dat betekenen.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Einde Bravo sowieso niet. Ook qua naam niet. Einde Heinekentent zou dat betekenen.
Delta verdween toen Dommelsch sponsor werd, Golf verdween toen Grolsch sponsor werd... er was geen H podium toen Heineken kwam.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.887
1.820
Dat InBev groot geld neer gaat leggen om Bud te mogen verkopen op Lowlands is best te verwachten tbh. Geen idee tot wanneer het huidige contract met Heineken loopt, maar het zou me niet verbazen.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Als het ooit InBev gaat worden kan de Heineken wel de Hoegaarden worden :)

De Bravo is wel een stukje LL historie natuurlijk maar als er genoeg geld tegenover staat zie ik het ooit wel de Budweiser worden.

Of de Dommelsch komt weer terug.
 
Laatst bewerkt:

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
59
126
Dat InBev groot geld neer gaat leggen om Bud te mogen verkopen op Lowlands is best te verwachten tbh. Geen idee tot wanneer het huidige contract met Heineken loopt, maar het zou me niet verbazen.

Afhankelijk van wanneer contract af liep sinds 2015.
In 2020 verlengd voor 5 jaar.
Dat zou 2025 zijn. Maar zou mij niets verbazen als dit 2027 is nu.
Rekening houdend met eventuele afspraken rondom jaren dat er geen of weinig concerten waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken