Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.308
Ik heb een klein vermoeden wat ze in het zuiden des lands aan het doen zijn, maar daar heb ik geen boodschap aan ;) We gaan doorrrrr! Wel veel plezier (en sterkte) nog de komende dagen!

Frankie is ook support bij Mooon in Cinetol (23 februari).
Bram van de Glind Quartet op 25 februari naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Artificial is support bij Cherym in Willem Twee (29 februari).
Mattheis en Stratus Cumulus op 10 maart naar Victorie (onder de noemer The Voyage). Tickets zijn al in de verkoop.
Ivy Falls is support bij Zimmerman in Rotown (17 maart).
M.U.G. is support bij Hammok in V11 (28 maart).
Tomode is support bij Donny Benét in Muziekgieterij Maastricht (28 maart).
A Lot(te) of Bass is support bij Candy Dulfer in de Bosuil (29 maart).

Hell Valley High is support bij Money & the Man in Altstadt (11 april).
Ultha, Ortega, Oud Zeer en All Are To Return op 26 april naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Kom. Dichterbij. Dank. U. Zeer.
C.O.F.F.I.N. op 12 mei naar The Jack (Eindhoven). Verkoop 15 februari 10.00.
Smoove & Turrell ook op 17 mei naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
The Quill en Diggeth op 26 mei naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
The Beatnuts op 30 mei naar Patronaat. Verkoop 10 februari 12.00.
Cem Adrian op 1 juni naar Theater de Spiegel (Zwolle). Tickets zijn al in de verkoop. Ik heb ooit neergezet dat ie dan in Carré staat, maar blijkbaar niet?
Chromeo op 2 juni naar de Melkweg. Verkoop 16 februari 10.00, VVK 12 ferbuari 10.00.
Quiet Hollers ook op 2 juni naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Snõõper en Hoon op 8 juni naar Roodkapje. Tickets zijn al in de verkoop.
The Ruins of Beverast op 12 juni naar de Effenaar. Verkoop 13 februari 11.00.

Verkoop voor dEUS in Metropool Hengelo is 12 februari 10.00, VVK is al bezig (3 juli).
Explosions in the Sky op 5 augustus naar Muziekgieterij Maastricht. Verkoop 21 februari 10.00. MZG zet stappen, hoor!
Nora Brown & Stephanie Coleman op 9 augustus naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Blonde Redhead op 22 augustus naar Patronaat. Verkoop 16 februari 10.00.
Jan Willem Ketelaers op 22 september naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Leif de Leeuw Band ook op 28 september naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
Chibi Ichigo ook op 11 oktober naar de Melkweg. Verkoop 20 februari 10.00.

Voor België:
Oproer ook op 25 februari naar JC De Bilding (Bilzen) en 3 maart naar de Zwerver. Tickets zijn al in de verkoop.
Ryan Leslie op 27 maart naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
De Witte Kunst is support bij Johannes Is Zijn Naam in Cactus (17 april).
Ottla met een tour: 21 maart Trekstaal (Diest), 12 april Hnita Jazz Club, 18 Het Bos (Antwerpen), 26 Beursschouwburg (Brussel), 15 mei De Vooruit (met Suwi) en 22 Cactus. Tickets zijn al in de verkoop.
Snõõper op 10 juni naar Botanique en 11 juni naar Café Cabron (Antwerpen). Tickets zijn al in de verkoop.
Trentemøller op 20 november naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Explosions in the Sky op 5 augustus naar Muziekgieterij Maastricht.

Dit is een hele mooie zeg!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.308
Zeldzaam geval dat ik (Randstedeling) baal dat ik niet in de buurt van Limburg woon
Je bent in november al aan je trekken gekomen, zullen we maar zeggen ;)

Verder:
Joël Domingos op 11 april naar Hall of Fame. Verkoop 15 februari 10.00.
Moonloops op 12 mei naar Gigant. Entree is gratis.
Party Cannon op 17 mei naar Dynamo. Verkoop 12 februari 11.00.
Jan Smit en Mell VF op 8 november naar AFAS Live (onder de noemer Feessie van Keessie). Tickets zijn al in de verkoop. U mag nog meer artiesten uit Volendam verwachten om de verjaardag van Kees Tol te vieren...

Update: https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en bruc

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
82
34
Ik kon het goede topic hiervoor niet vinden, excuus als het verkeerd staat. Ik wil kaartjes kopen voor de Eagles, maar ben nog nooit in het Gelredome geweest voor een concert. Wat zouden jullie doen, golden circle of vak 103/104 bovenste helft?
 

Bijlagen

  • IMG_2838.jpeg
    IMG_2838.jpeg
    492,5 KB · Weergaven: 27

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.421
6.739
Rond half maart zoiets. Verwacht sowieso veel van de Belgische bands, zoals Hippotraktor, Psychonaut, Briqueville. Zelf hoop ik vooral op Year Of No Light, Mono, LLNN en pg.lost.
Super! Dankjewel. Ik verwacht de Belgen ook, inderdaad. Voor hun natuurlijk makkelijk aan te reizen. Ik hoop verder op Hypno5e, The Gorge en een exclusieve set van The Ocean. Pelagial in zijn geheel ofzo. Maar met alles wat zij onder contract hebben, kan het sowieso geen slechte line-up worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.737
1.899
Ik kon het goede topic hiervoor niet vinden, excuus als het verkeerd staat. Ik wil kaartjes kopen voor de Eagles, maar ben nog nooit in het Gelredome geweest voor een concert. Wat zouden jullie doen, golden circle of vak 103/104 bovenste helft?
Ik zou dan altijd voor vak 103 gaan. Maar er zit denk ik wel redelijk prijsverschil tussen beiden als ik me niet vergis?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.581
Maastricht is sowieso mooi :)
Zijn wel meer redenen om in Limburg te willen wonen hoor
Eens. Maar voor mij was een belangrijke reden om het niet te doen vooral het beperkte culturele aanbod voor mijn specifieke muzieksmaak. Maar als ik zie wat er de laatste tijd allemaal voor mooie dingen geprogrammeerd staan dan word ik gewoon jaloers
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.308
Eens. Maar voor mij was een belangrijke reden om het niet te doen vooral het beperkte culturele aanbod voor mijn specifieke muzieksmaak. Maar als ik zie wat er de laatste tijd allemaal voor mooie dingen geprogrammeerd staan dan word ik gewoon jaloers
Kan ik me ook wel in vinden. Als je nog in Noord-Limburg woonde, is het wel te doen, maar Zuid-Limburg is een ander verhaal. Maar inderdaad, als het van de rest afhing, had ik ook best in Limburg willen wonen.

In ieder geval, belangrijkere zaken. Deze nog eventjes eruit sturen voordat AC/DC komt :)
Räum, Radeloos /// Ziedend en Lijkschouwer voegen zich bij Terzij de Horde en Laster in Baroeg (10 maart).
Venator, Toxikull en Bildtstar op 14 april naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop (maar nog niet zichtbaar).
Ufomammut en The Machine op 25 mei naar Grounds. Tickets zijn al in de verkoop.
Christian Death op 30 mei naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop (maar nog niet zichtbaar).
The Beatnuts ook op 31 mei naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop (maar nog niet zichtbaar).

All Them Witches op 15 juni naar Burgerweeshuis. Verkoop 15 februari 11.00.
Andrew Combs op 7 september naar het Burgerweeshuis. Verkoop 13 februari 10.00. Vijf punten voor welke Juliana met 'm meekomt.
Dom Martin Trio op 29 september naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop (maar nog niet zichtbaar).
Robert Jon & the Wreck ook op 7 november naar het Burgerweeshuis. Verkoop 13 februari 10.00.
Gong ook op 8 november naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop (maar nog niet zichtbaar). Verdomme, komen ze ook nog eens dichterbij dan Tilburg...
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Kan ik me ook wel in vinden. Als je nog in Noord-Limburg woonde, is het wel te doen, maar Zuid-Limburg is een ander festival. Maar inderdaad, als het van de rest afhing, had ik ook best in Limburg willen wonen.
Noord-Limburg heeft toch een bijzonder beperkt aanbod en is behoorlijk conservatief. Ligt wel iets dichterbij Eindhoven en Nijmegen. Zou daar echter voor geen goud willen wonen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.620
11.308
Noord-Limburg heeft toch een bijzonder beperkt aanbod en is behoorlijk conservatief. Ligt wel iets dichterbij Eindhoven en Nijmegen. Zou daar echter voor geen goud willen wonen.
Bedoelde ik ook, omdat je dan dichter bij Eindhoven, Nijmegen en als uiterste Tilburg zit. Dan zijn de concerten echt wel vol te houden omdat je dan ook nog kan afzakken in Limburg zelf en ook gewoon Gelderland en Noord-Brabant kan opzoeken. Nee, voor de rest zou ik ten alle tijden in Zuid-Limburg gaan wonen. Maar goed, voorlopig helemaal geen discussie. Viva la Randstad ofzo...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.290
3.875
Bedoelde ik ook, omdat je dan dichter bij Eindhoven, Nijmegen en als uiterste Tilburg zit. Dan zijn de concerten echt wel vol te houden omdat je dan ook nog kan afzakken in Limburg zelf en ook gewoon Gelderland en Noord-Brabant kan opzoeken. Nee, voor de rest zou ik ten alle tijden in Zuid-Limburg gaan wonen. Maar goed, voorlopig helemaal geen discussie. Viva la Randstad ofzo...
Ja, snap ik helemaal. Als je nabij Utrecht woont, kun je echt alles zien wat je maar wil zien. Hier vanuit omgeving Valkenburg ben je weliswaar binnen een uur in Keulen en Brussel, maar ben je altijd afhankelijk van eigen vervoer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken