Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
LCD Soundsystem trouwens, die kansen zijn toch ook wel wat geslonken zeker... Gaan we die ooit nog eens op RW zien? De data vallen werkelijk perfect. Die show in 2010 was fenomenaal.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
LCD Soundsystem trouwens, die kansen zijn toch ook wel wat geslonken zeker... Gaan we die ooit nog eens op RW zien? De data vallen werkelijk perfect. Die show in 2010 was fenomenaal.
Als die elders niet headlinen zou ik pas echt lastig worden. Maar die lijken echt wel te willen headlinen waar ze spelen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Als dEUS voor snow patrol speelt kan die zanger van snow patrol nog eens hotellounge komen zingen zoals op pukkelpop 2009. De beste man is een grote dEUS fan.

Al moet ik zeggen dat ik Tom liever zelf hoor 😅
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Ja dat is ook vooral een Barn vs Main verhaal. En het helpt niet dat Sum41 nog maar zeer recent al eens op RW stond en praktisch als dagopener.
Speelden toen wel de wei plat, moet de recensies er maar eens op nalezen. en stonden er idd op die spot om organisatorische redenen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Nuja, realistisch gezien: geen enkel van die namen zou op eender welke andere RW editie de op-een-na grootste naam zijn. Het is dat dit jaar zo’n zwak jaar is…

Greta stond de vorige keer voor de combo Metallica/QOTSA en nu zouden die samen met iets als Lenny een donderdag moeten dragen? Ook Royal Blood, Khruangbin en Sum41 zijn niet bepaald zwaargewichten maar eerder van Vorst grootte at best.

Vrees dat er gewoon niet veel andere opties zijn als sub.
Lenny zou ik toch niet onderschatten trouwens. Denk dat er veel mensen met een combi best wel blij zijn met zo n dagafsluiter. Garantie op Rock en hits
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.180
1.647
Khruangbin in de avond op main, tussen Avril en Dua?. Hoe hard kun je nu al voorspellen dat een act volledig gaat dood vallen?

Dit lijkt de lompste miscast van een gevoelsmatige barn act naar main sinds Nutini te gaan worden en die had nog een Iron Cross mee. 70 procent van die weide kan Khruangbin niet eens uitspreken in juli, laat staan dat ze er ook muziek van kennen. Wachtmuziek voor de rij aan het frietkot gaat het worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.510
Khruangbin in de avond op main, tussen Avril en Dua?. Hoe hard kun je nu al voorspellen dat een act volledig gaat dood vallen?

Dit lijkt de lompste miscast van een gevoelsmatige barn act naar main sinds Nutini te gaan worden en die had nog een Iron Cross mee. 70 procent van die weide kan Khruangbin niet eens uitspreken in juli, laat staan dat ze er ook muziek van kennen. Wachtmuziek voor de rij aan het frietkot gaat het worden.
Samenloop omstandigheden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Kali Uchis heeft me weer een parel van een plaat afgeleverd. Als we het dan toch over een naam hebben die wat urgentie in de lineup kan blazen. En ze stond er al eens in 2018. Maar het zal wel weer niet.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joss, NoLifeIzze en timv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken