@mattman kan altijd nog aansluiten, als hij te lang doet over reageren, maar is in ieder geval al drie keer nu getagd. Kan eventueel ook nog een bericht rapporteren zodat hij het als sfeerbeheer nog ziet
@mattman kan altijd nog aansluiten, als hij te lang doet over reageren, maar is in ieder geval al drie keer nu getagd. Kan eventueel ook nog een bericht rapporteren zodat hij het als sfeerbeheer nog ziet
Wat mij betreft ook prima hoor om al te beginnen, ik denk dat ik stiekem al behoorlijk veel werk ga hebben aan het bijhouden van de administratie dus ik denk dat ik hem over ga slaan maar ik twijfel nog haha.
Ik heb er even over getwijfeld maar ga toch even passen voor deze. Echt wat te druk komende periode om hier dedicated genoeg mee bezig te zijn.
Ik heb nog even getwijfeld maar ga toch ff passen voor deze. Komende periode wordt te druk om hier dedicated mee bezig te zijn. Maar ik volg hem graag op de voet!
Doe maar niet . Anders heb ik er ook weer last van .
Wat mij betreft ook prima hoor om al te beginnen, ik denk dat ik stiekem al behoorlijk veel werk ga hebben aan het bijhouden van de administratie dus ik denk dat ik hem over ga slaan maar ik twijfel nog haha.
Doe maar niet . Anders heb ik er ook weer last van .
Oke fuck it! Het begon te kriebelen dus ik ga ook mee doen!
Ik zal straks de volgorde bekend maken en laten we dan morgen starten zodat ik nog even tijd heb om zelf mijn oude draftnamen eruit te halen voor mezelf
Oke fuck it! Het begon te kriebelen dus ik ga ook mee doen!
Ik zal straks de volgorde bekend maken en laten we dan morgen starten zodat ik nog even tijd heb om zelf mijn oude draftnamen eruit te halen voor mezelf
Eventueel wel de tijd pas laten starten op de vrijdag of zaterdag of iets dergelijks, zoals in voorgaande drafts? Dat mensen die nog niet doorhebben dat we al beginnen niet ineens alles mislopen en geen voorbereiding meer hebben? Dat er wel al namen gekozen mogen worden uiteraard.
Heb zelf nog niets gepland en inderdaad gerekend op nog even tijd voor we zouden starten. Drukke opleiding ook nog morgen dus graag enig respijt voor de tijd officieel begint te tellen.
Heb zelf nog niets gepland en inderdaad gerekend op nog even tijd voor we zouden starten. Drukke opleiding ook nog morgen dus graag enig respijt voor de tijd officieel begint te tellen.
Ik ga nu de volgorde bekend maken. Wat mij betreft kunnen we daarna gelijk beginnen, idd nog zonder officiële tijddeadline. Mochten mensen nog mee willen doen dan kan dat zeker nog! De volgorde is gebaseerd op een randomizer. Zowel de exclusieve als niet-exclusieve acts worden uit het inmiddels bekende bestand gehaald.
Voor t eerst wat uitgebreider te werk gegaan, omdat ik anders helemaal geen idee heb wat ik moet doen zonder alle 80s glam! Ben klaar om weg te strepen!