Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
321
947
America mist in de keuzes (Koekdoos teamdraft ronde 16)

(Volgens mij hebben Koek en ik zelf die teamdraft in de Excel gezet oeps, onze fout!)
 
  • Haha
Waarderingen: Koekdoos

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
America mist in de keuzes (Koekdoos teamdraft ronde 16)

(Volgens mij hebben Koek en ik zelf die teamdraft in de Excel gezet oeps, onze fout!)
Staat er nu in!
Misschien is het ook niet heel erg als we niet aan de twintig deelnemers geraken? Zitten nu op 13.
Nee is zeker niet erg en dan doe ik misschien zelf wel mee ;)
Maar het is nog geen vrijdag 12 januari 23.59 uur haha
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
@InsaniTiny @Timmetje @wenteldave @mattman @JB. @Nikfestilover @JK79 @team-0 @Sjaak Wit @Raoul @werchter12 @jonasvh @Marshmallowsz @Rikkie @randyrw @anderhalvemunt @RubenFrusciante @nikita @MetalLimbo @Loek123 @Jamel

Zijn er hier nog mensen die mee willen doen? Er is bv ook meer metal beschikbaar aangezien @Koekdoos vooral andere artiesten zal moeten gaan pakken ;)
Bedankt voor de uitnodiging, maar liever niet.
Best leuk concept hoor, maar ik vind het toch iets teveel 'appels met peren' vergelijken, wat het voor mij zowel oninteressant als onmogelijk maakt.
Ik vind lijstjes alleen maar leuk als het onderwerp niet al te breed is. Een aparte draft voor bv. metalfestivals zou ik wel een stuk leuker, logischer en doenbaarder vinden.
Bovendien vrees ik dat ik er sowieso te weinig tijd voor zal hebben..
Maar succes en veel plezier aan alle deelnemers!
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
206
358
Dank voor de uitnodiging en leuke challenge, maar met carnaval en een vakantie voor de boeg ga ik erg veel dagen het forum niet in de gaten houden dat ik voor erg veel vertraging en wellicht frustratie zou zorgen..
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.704
7.501
Dat betekent dus ook dat we voor een keer eens géén editie van Baspop gaan krijgen?

Inmiddels een reeks namen genoteerd. Het wordt eens een keer een enorme slijtageslag!
Ben benieuwd hoeveel namen er over gaan blijven van deze eerste snelle sortering.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Er zijn in alle drafts in totaal 2.296 unieke artiesten exclusief gekozen, de vrije keuze artiesten zijn er buiten gelaten.
Ik heb tot nu toe 290 acts exclusief gekozen alle drafts bij elkaar. Nog eens 96 acts uit mijn vrije keuze die afvallen omdat die in andere drafts als exclusief werden geboekt. Ik houd dus 1910 keuzes over, dat moet goed komen ;)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.704
7.501
Ik heb tot nu toe 290 acts exclusief gekozen alle drafts bij elkaar. Nog eens 96 acts uit mijn vrije keuze die afvallen omdat die in andere drafts als exclusief werden geboekt. Ik houd dus 1910 keuzes over, dat moet goed komen ;)

Je zal toch wel een naampje of twee van je eerdere line ups mogen kiezen in de vrije keuze? :LOL:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Ik heb tot nu toe 290 acts exclusief gekozen alle drafts bij elkaar. Nog eens 96 acts uit mijn vrije keuze die afvallen omdat die in andere drafts als exclusief werden geboekt. Ik houd dus 1910 keuzes over, dat moet goed komen ;)
Ik baal er nu wel van dat ik in mei 2020 Froukje als vrije keuze heb genomen (toen kon dat nog gewoon XD) (early adapter whoop whoop :cool:)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.704
7.501
Ik baal er nu wel van dat ik in mei 2020 Froukje als vrije keuze heb genomen (toen kon dat nog gewoon XD) (early adapter whoop whoop :cool:)

Misschien is dan de weg eindelijk vrij voor @Yannick

(Al zal hij Froukje vast ooit een keer wél hebben kunnen kiezen)
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
521
585
Het verbaast me echt dat in 11 drafts nog nooit iemand de Stone Temple Pilots gekozen heeft hahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken