Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.186
10.544
Heb nu pas door dat A Day To Remember er ook nieuw bij staat. Snap niet zo goed dat die op herhaling mogen komen. Prima band maar wel een beetje ideeënarmoede om ze opnieuw terug te vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Er komt wel wat terechte kritiek op de poster
Breaking Benjamin tourt bijna niet, Animals as leaders zou exclusive in de UK staan ergens, en Fear Factory staat er niet op
maar aan de andere kant, zou het nog meer bizar en random zijn als Kamelot zijn eigen poster in elkaar zit te zetten en hier random bandjes op zet die niet komen
Lijkt me dus wel heel sterk dat dit niet echt is
Er zal vast wel weer een bandje op staan dat uiteindelijk niet komt, zoals altijd
We gaan het zien
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.532
3.040
Nieuw volgens de gelekte poster:
  • Breaking Benjamin
  • Max & Igor Cavalera
  • Tremonti
  • Crosses
  • Amaranthe
  • The Pretty Reckless
  • Fit For An Autopsy
  • Casey
  • Alien Weaponry
  • Turnstile
  • Bullet For My Valentine
  • Stone Temple Pilots
  • Suicide Silence
  • We Came As Romans
  • Static Dress
  • Limp Bizkit
  • A Day To Remember
  • Mr. Bungle
  • Mudvayne
  • Wolfmother
  • Empire State Bastard
  • Frog Leap
  • The Dead Daisies
  • Pest Control
  • Rival Sons
  • Nightranger
  • Theory Of A Deadman
  • Atreyu
  • John Coffey
  • Animals As Leaders
Zou een mooie worp zijn hoor!!
 
Laatst bewerkt:

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
80
149
Zou dit de voorlaatste worp zijn dan? Aangezien er nog ongeveer 40 namen verwacht worden, en er hier nu een stuk of 20 bijkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
190
285
Deze worp is echt wel nice (en zou mn vriend ook overtuigen om een combiticket te kopen nu hij te laat is voor een donderdagticket)
 

Peddz

Nieuw lid
7 dec 2023
2
2
Ik heb voor aankomend jaar een weekend ticket gekocht vanwege de lineup. Ben bekent met festivals maar niet met Graspop. Kun je in eentje beetje makkelijk nieuwe vrienden maken op Graspop? Mijn eigen metal vrienden vinden zichzelf te "oud" voor een heel weekend...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
408
577
Ik heb voor aankomend jaar een weekend ticket gekocht vanwege de lineup. Ben bekent met festivals maar niet met Graspop. Kun je in eentje beetje makkelijk nieuwe vrienden maken op Graspop? Mijn eigen metal vrienden vinden zichzelf te "oud" voor een heel weekend...

Tuurlijk! Kom gerust ook langs bij de festileaks meetings op graspop, dan drinken we samen een pint ( of iets anders )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken