Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
benieuwd of Pinkpop zichzelf gaat melden dan?

als er toch eerder nieuws komt van Pinkpop zal dat misschien wellicht alleen zijn omdat de eerste headliner met de touraankondiging komt en niet van Pinkpop zelf? :unsure:
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Vorig jaar in de Goffert stond ik ook in de massa, te ver weg, en kreeg ik weinig mee van de buhne, ook omdat ze geen schermen hadden geplaatst.
Vorig jaar Goffertpark geweest, rampzalig. Wij stonden vooraan in GA maar nog zag ik het podium bijna niet. Heb medelijden gehad met mensen die achteraan stonden...

Nu afgelopen keer in Brussel geweest in de feuerzone, beste concert tot nu toe! Prachtige ervaring en een avond die ik nooit zal vergeten!

Goffertpark is en blijft een van de ergste buiten-concertlocaties die er is vind ik. Arena spant de kroon voor binnenlocatie wat dat betreft.

Ben ik ook nog over aan het twijfelen, maar denk dat ik die tickets sowieso ga halen. Echt geen idee wanneer we nu überhaupt nieuws moeten verwachten hehe. Dit jaar ook de eerste keer Rammstein voor mij.
Waar ga je naar Rammstein als ik vragen mag? En mijn overweging of ik naar Megadeth ga is dat de Rammstein feuerzone tickets niet bepaald goedkoop zijn, dus ik het wat wil doseren. Óf Pinkpop (1 dag) of Megadeth. Niet beide.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Vorig jaar Goffertpark geweest, rampzalig. Wij stonden vooraan in GA maar nog zag ik het podium bijna niet. Heb medelijden gehad met mensen die achteraan stonden...

Nu afgelopen keer in Brussel geweest in de feuerzone, beste concert tot nu toe! Prachtige ervaring en een avond die ik nooit zal vergeten!

Goffertpark is en blijft een van de ergste buiten-concertlocaties die er is vind ik. Arena spant de kroon voor binnenlocatie wat dat betreft.


Waar ga je naar Rammstein als ik vragen mag? En mijn overweging of ik naar Megadeth ga is dat de Rammstein feuerzone tickets niet bepaald goedkoop zijn, dus ik het wat wil doseren. Óf Pinkpop (1 dag) of Megadeth. Niet beide.
Ja fair, tickets worden alsmaar prijziger, is idd vaak keuzes maken. Ik ga zelf in Nijmegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Hoe dan ook is dit een week waar veel duidelijk word denk ik want bks en dtrh komen dus dan kan je al veel meer de undercard bedenken
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Kan Mojo niet beter stoppen met festivals en nog 4 concerthallen bouwen? Hoeven ze tenminste zelf niet meer zo ver te reizen. Alles in de Randstad, hoezee!
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Kan Mojo niet beter stoppen met festivals en nog 4 concerthallen bouwen? Hoeven ze tenminste zelf niet meer zo ver te reizen. Alles in de Randstad, hoezee!

ik kan je helemaal volgen. ik woon zelf tussen Venlo en Roermond, een concert in Amsterdam (want ja, Ziggo Dome , AFAS en Arena vertegenwoordigen bij de grotere artiesten 90% van de locaties) is toch écht ver rijden. zeker op een werkdag is dat lastig

on topic: het mag even duren voor we iets horen, manmanman. ik ben oprecht aan het denken of er artiesten zijn (headlinerwaardig) die we met z'n allen zijn vergeten en waar ze nog mee op de proppen kunnen komen. vind het toch jammer als zometeen 2 of zelfs 3 vd headliners een kopie van de RW line up zijn
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.796
3.753
Ik begin met de dag nieuwsgieriger te worden naar de Pinkpop line up.
Weer keihard achter de muziek aan lopen en het is toch niet zo dat het elk jaar zo maar even uitverkoopt
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Kan Mojo niet beter stoppen met festivals en nog 4 concerthallen bouwen? Hoeven ze tenminste zelf niet meer zo ver te reizen. Alles in de Randstad, hoezee!
Ik las ergens dat poppodium 013 bezig is met een groot Outdoor terrein om zo grotere acts naar Tilburg te trekken, ter grootte van Ziggo Dome. Gemeente was volgens mij akkoord. Dus daar heb je je antwoord😉
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.178
2.425
Ik denk dat het…


Pearl Jam - Maneskin - Dua Lipa wordt.

Vraag me alleen niet waarom ze wachten met Pearl Jam terwijl Rock Werchter de twee andere namen al heeft aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
Metallica kondigde zojuist een festival optreden in Saudi Arabië aan, 14 december...
als dat 1 van de 2 stops is die ze nog gingen aankondigen, dan kunnen we wel de conclusie trekken?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.133
948
Metallica kondigde zojuist een festival optreden in Saudi Arabië aan, 14 december...
als dat 1 van de 2 stops is die ze nog gingen aankondigen, dan kunnen we wel de conclusie trekken?
nope is nog voor dit jaar en een onvoorziene opportuniteit (lees veel oliedollars). De 2 festivals zijn voor volgend jaar normaal
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
. De 2 festivals zijn voor volgend jaar normaal
2 stops toch, niet gezegd festivals? Idd wel "summer update"

dit stond in het bericht op de site:
You might also want to keep your eye on Metallica.com for additional summer updates… we might just be adding two more stops (major hint!!) by the end of the month.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
2 stops toch, niet gezegd festivals? Idd wel "summer update"

dit stond in het bericht op de site:
You might also want to keep your eye on Metallica.com for additional summer updates… we might just be adding two more stops (major hint!!) by the end of the month.
Goed punt, áls het concert in Saudi-Arabië dan zou tellen als 1 van die 2 stops dan kunnen we fluiten naar Metallica Pinkpop. Dan is de 2de stop sowieso Hellfest.

Maar denk dat het niet meetelt als een van de 2 stops, aangezien dat concert in Saudi-Arabië pas in december plaatsvind en er inderdaad "summer" word genoemd. 🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken