Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.470
4.642
dit jaar hadden we chance en was er iemand die ons wat info gaf over de verkoop, ben beniewd als die er volgend jaar ook weer meer info over zal geven
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
95
84
Alles voor Metal Park/Devil's Lake was precies snel de deur uit, toch alleszins niet gelukt :/ Bah, terug naar de camping dan maar. Hopelijk hadden jullie meer succes
ik zou niet zeker zijn.. de sites lopen te fucken, mijn zoon logde in als derde backup en was er zo doorheen, terwijl wij nul respons kregen...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.690
5.197
We raken een beetje off-topic, maar je wilt niet weten hoeveel commentaar Metallica kreeg toen ze het waagden om een videoclip te maken voor One. Of bij the Black Album.
Ik denk dat iedereen dat wel weet, Metallica is best een redelijk bekende band, zeg maar.. 😜
Maar Metallica hield niet ineens op thrash te zijn toen ze commercieel succesvoller dan de rest werden.
Idem voor andere commercieel succesvolle bands, The Offspring is nog steeds punk, BMTH is nog steeds metalcore, Disturbed is nog steeds nu-metal, Alestorm is nog steeds power metal, etc.

Bands evolueren nu eenmaal, en genres evolueren mee.
Zulke bands passeren niet de grenzen van een genre, ze verleggen ze.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.239
10.694
Zo groot is het verschil in extreme bands toch ook weer niet tussen GMM en Alcatraz, noch in kwaliteit, nog in kwantiteit?
Verhoudingsgewijs zal Alcatraz er wellicht iets meer hebben, maar als je de cijfers erbij pakt (wat ik vast wel eens een keer ga doen als ik zin heb 😋😉), dan denk ik dat dat allemaal best wel meevalt.
GMM heeft ook ieder jaar wel heel extreme bands, zoals Dying Fetus of Lorna Shore.
Ik denk dat je je daarin wel vergist. Naar mijn idee staat op Alcatraz veel meer black en death geprogrammeerd en diverse -core bands. Dit jaar trekt Graspop wel een been bij gelukkig. Maar mocht je eens tijd over hebben dan ben ik wel benieuwd naar je berekening!
 

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
37
28
Goedemorgen, in de hectiek van het bestellen zijn wij hier de 'parkeerticket' tbv van de camping 'inferno' vergeten.

Weet iemand of dit nog te regelen is...
Alvast bedankt voor de nodige informatie 👍🏻
 

WTTNightMare

Playlistbediener
7 nov 2023
16
21
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Bokirules

Nightbeat

Playlistbediener
1 dec 2022
6
7
Goedemorgen, in de hectiek van het bestellen zijn wij hier de 'parkeerticket' tbv van de camping 'inferno' vergeten.

Weet iemand of dit nog te regelen is...
Alvast bedankt voor de nodige informatie 👍🏻
Er moet zeker nog 1 parkeerplaats vrij zijn, want ik pak er nooit één aangezien ik met de shuttlebus vanuit Mol kom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Gebruikers die dit onderwerp bekijken