Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Normaal ging ik nooit naar Adekunle Gold kijken. Maar geweldig.
Dead poet society was voor mij het beste van de dag. Top dagje aan de slope
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Niet teveel klagen anders krijgen we dadelijk allemaal links en filmpjes van overbodige 13 in een dozijn metalcore bands 😜.

Nee, ik word er toch niet bepaald enthousiast van. Paar nummers die er goed inhakken, maar helaas meer middelmatig spul.
Snap wel al die overdreven podium- en showconstructies van voorgaande jaren. Dat heeft deze setlist nodig.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
484
1.535
Welkom op het forum buiten dat van Graspop :) hier gebeurt niets anders
Ik kijk hier anders ook nooit, maar volgens mij zijn het nu vooral mensen die vanuit hun woonkamer een feestje af zitten te kraken waar ze zelf niet bij zijn. Degenen die nu op RW zijn plaatsen overwegend positieve berichten of genieten van het moment.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
Niet teveel klagen anders krijgen we dadelijk allemaal links en filmpjes van overbodige 13 in een dozijn metalcore bands 😜.

Nee, ik word er toch niet bepaald enthousiast van. Paar nummers die er goed inhakken, maar helaas meer middelmatig spul.
Snap wel al die overdreven podium- en showconstructies van voorgaande jaren. Dat heeft deze setlist nodig.
Anders mogen Jullie volgend jaar wel eens Parkway drive lenen op Werchter om te zien hoe een headline set er moet uitzien hoor ;)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Ik kijk hier anders ook nooit, maar volgens mij zijn het nu vooral mensen die vanuit hun woonkamer een feestje af zitten te kraken waar ze zelf niet bij zijn. Degenen die nu op RW zijn plaatsen overwegend positieve berichten of genieten van het moment.
Hey, we genieten en leven hier mee met de bezoekers. In goede en slechte tijden.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Toch nog een hoogtepunten delen, heb nu 2 brillen gevonden. Dat is al 1 ding. Maar als ik dan vraag waar ik dat ding naartoe moet brengen dan heeft niemand enig idee. Keken elkaar vragend aan en uiteindelijk "allee zet hem toch zelf op zeg". Okee laterrrr
 
  • Haha
Waarderingen: Bob105

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Anders mogen Jullie volgend jaar wel eens Parkway drive lenen op Werchter om te zien hoe een headline set er moet uitzien hoor ;)
Ik zit dus precies tussen GMM en RW in. Parkway Drive is me echt te gepolijst. Avenged Sevenfold's nieuwe album is wel interessant.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Niet naar jou hoor, maar naar anderen: ook al vind je die nieuwe nummers niets, dit is alsnog gewoon een hele toffe headliner toch? Wat een show man. En wat een band. Zo strak gespeeld allemaal.
Ja, zeker nog headliner waardig voor RW. Volgend jaar op GMM?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken