Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een festival kan en zal uiteraard meerdere 'momenten' hebben en zal voor iedereen wel ook wat subjectief zijn.
Ik herinner mij bvb Push the sky away bij Cave of Kids with guns bij Gorillaz in 2018 nog levendig, of I know the end bij Phoebe vorig jaar, of Cold little Heart bij Kiwanuka vorig jaar. Zelfs Viva la vida bij Coldplay in 2009 (denk ik).
Humo, HLN, Nieuwblad en standaard allemaal minimaal 4 sterren voor RHCP. Heerlijke show gisteren! Weinig pauzemomentjes en die intro jam is misschien wel de beste die ik ze ooit heb zien doen (en ik heb er veel gezien). Wat is John toch een legende.
Humo, HLN, Nieuwblad en standaard allemaal minimaal 4 sterren voor RHCP. Heerlijke show gisteren! Weinig pauzemomentjes en die intro jam is misschien wel de beste die ik ze ooit heb zien doen (en ik heb er veel gezien). Wat is John toch een legende.
De reacties op social media zijn dan weer minder (van bezoekers). Het was wel beter dan vorig jaar, lees ik overal. Blij dat ze minder jammen en de setlist was ook heerlijk.
Vandaag geen gedoe meer om een tent in te geraken tijdens de avondconcerten. Gewoon lekker Oscar and the Wolf en dan blijven voor Muse.
Vanmorgen op camping C3 wakker geknald door de soundcheck van Muse. Heeft me alleen maar meer zin gegeven.
Hidden gem van vandaag : Just Mustard ! Mocht je de tent niet meer in geraken voor Sigur Ros, ga gerust naar The Slope. Wel niet zeker hoe goed dit tot zijn recht komt in openlucht en daglicht…
Kasabian in het voorvak was echt heel veel sfeer !
Die frontman vond ook wel dat het goed zat precies. Die geraakte op een bepaald moment wat overmoedig en beloofde dat ze volgend jaar terugkwamen als headliner.
Kasabian in het voorvak was echt heel veel sfeer !
Die frontman vond ook wel dat het goed zat precies. Die geraakte op een bepaald moment wat overmoedig en beloofde dat ze volgend jaar terugkwamen als headliner.
Dat gedoe met die Barn maakt het voor mij zeer onwaarschijnlijk dat ik Werchter nog eens wil bezoeken. Staat zo haaks op de vrije en onbezorgde festival ervaring die ik wil hebben.
Dat gedoe met die Barn maakt het voor mij zeer onwaarschijnlijk dat ik Werchter nog eens wil bezoeken. Staat zo haaks op de vrije en onbezorgde festival ervaring die ik wil hebben.
Ja benieuwd hoe dit uitpakt. Gebied voor barn is sowieso altijd druk. Dus nog meer chaos. Misschien dat ze de eerste lichting mensen laten wachten door het poortje zodat je een eerste blokkade hebt