Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Iemand toevallig foto's van de nieuwe Barn van binnen (die buitenfoto heb ik gezien: wat een kolos!) en de nieuwe Slope? Heeft vast iemand op de burendag een foto'tje gemaakt. En anders heel benieuwd naar die foto's als jullie op het festivalterrein staan. Ik ga dit jaar niet, maar het kriebelt enorm om volgend jaar te gaan!
 

kevinus85

Nieuw lid
27 jun 2023
2
0
Kan er nog iemand niet inloggen op ticketmaster?!?
Wou net mijn tickets afprinten maar ik kan ook niet inloggen, alsof mij paswoord niet correct is. Heb proberen te resetten maar lukt ook niet. Ben blij dat het niet alleen bij mij is dus zal het wel een probleem zijn met de website.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Ff terug gezocht op storingen, website ligt er al ff uit….vanaf 19:00
Ga zodra deze het weer doet toch maar ff printen denk ik….
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Top, ik krijg net bericht dat mijn op maat gemaakte oordoppen morgen bezorgd worden. Ik zit er al weken op te wachten dus net op de valreep in huis.

Nog meer mensen die gehoorbescherming dragen? Ik zie het bij concerten nog relatief weinig volgens mij?
Yes, op maat gemaakte. Vooral bij buitenpodia vaak fijn om al het omgevingsgeluid te dempen
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Top, ik krijg net bericht dat mijn op maat gemaakte oordoppen morgen bezorgd worden. Ik zit er al weken op te wachten dus net op de valreep in huis.

Nog meer mensen die gehoorbescherming dragen? Ik zie het bij concerten nog relatief weinig volgens mij?
Ik zou eerder de vraag stellen wie er géén hoorbescherming draagt. En dan krijgen we hier op een forum vol muziekliefhebbers en concertgangers hopelijk weinig reactie op die vraag.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69 en JP5

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.182
1.653
Ik zou eerder de vraag stellen wie er géén hoorbescherming draagt. En dan krijgen we hier op een forum vol muziekliefhebbers en concertgangers hopelijk weinig reactie op die vraag.

Mij valt op dat veel jongeren toch echt wel oordopjes dragen bij concerten en het vooral het oudere publiek is die je zonder bescherming ziet.

Best shocking eigenlijk. Ik heb ooit na een concert in Frankrijk dat pokkeluid was, zelfs met gewone mousse dopjes eens drie dagen met een vervelende 'tuuuut' gezeten, en dat vond ik al vrij scary. Sindsdien heb ik duurdere gekocht die beter filteren, want constante tinnitus lijkt me echt hels.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Mij valt op dat veel jongeren toch echt wel oordopjes dragen bij concerten en het vooral het oudere publiek is die je zonder bescherming ziet.

Best shocking eigenlijk. Ik heb ooit na een concert in Frankrijk dat pokkeluid was, zelfs met gewone mousse dopjes eens drie dagen met een vervelende 'tuuuut' gezeten, en dat vond ik al vrij scary. Sindsdien heb ik duurdere gekocht die beter filteren, want constante tinnitus lijkt me echt hels.
Ja is gelukkig wel in stijgende lijn, inderdaad vooral bij jongeren naar mijn gevoel. Heb ook al een paar keer een close call gehad. Ik zeg altijd tegen iedereen dat op maat gemaakte oordoppen mijn beste investering ooit geweest is, al zo ongelooflijk veel gebruikt.
Om het on topic te houden: naar een meerdaags festival gaan zonder gehoorbescherming is sowieso compleet gestoord. Zo 4 dagen aan een stuk is echt gevaarlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Ik zou eerder de vraag stellen wie er géén hoorbescherming draagt. En dan krijgen we hier op een forum vol muziekliefhebbers en concertgangers hopelijk weinig reactie op die vraag.

Ik heb het idee dat ik altijd in de minderheid ben, zwaar zelfs.

Regelmatig mensen die tijdens een concert zich opeens realiseren dat ze het geluid toch te hard vinden en de zaal verlaten om iets te scoren, laatst nog 2 mensen naast mij, bij Peter Gabriel. En bij Dua Lipa in het sportpaleis zat een vader zelfs propjes servet in de oren van z’n dochter te proppen 😬
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Of ze denken dat er andere regels gelden, komen een half uur te laat, moeten stoppen, gedragen zich erna als een klein kind (wat ze ervoor ook al gedaan had tov Glastonbury), stellen alle fans teleur die haar terecht nu haten en willen dan hun ego strelen door nieuwe shows aan te kondigen. Soit, you get the point. Moest het iemand uit het hiphopgenre zijn zouden het debielen zijn hier op de fora, in dit geval wordt ze geniaal. Hilarisch toch soms hier.
Axl Rose komt tegenwoordig (min of meer) op tijd, maar die wordt terecht ook afgerekend op zijn gedrag van toen.

Kan er nog iemand niet inloggen op ticketmaster?!?
Net zonder problemen ingelogd om mijn parkeertickets morgen uit te kunnen printen.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Vooral de Zaterdag veel kans op regen. We gaan het zien. Super veel zin in!

Dit jaar voor het eerst op Camping C7. Vroeger altijd op de A campings en de laatste edities de Klokkenberg bezocht.

Zijn er mensen met C7 ervaring? Wij houden als groep van de ouderwetse campings. Niet te veel poespas
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Als ik op mijn telefoon de weerapp bekijk, dan de grootste bui op donderdagavond.
Zaterdag overdag een paar spatjes, maar stelt niet zoveel voor.
Verder droog met afentoe zon.

Klinkt eigenlijk redelijk ok.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
571
541
Loudersound schrijft over de 10 beste Glastonbury 2023 optredens. Hier komen maar liefst 4 bands in terug die we de komende 4 dagen op Werchter kunnen gaan zien!
- Weyes Blood (donderdag 13:00 The Barn)
- The Hu (vrijdag 18:50 Klub C)
- Nova Twins (zondag 16:35 The Slope)
- Queens of the Stone Age (zondag 21:00 mainstage)

Let's go! Ik heb er onwijs veel zin in!

Link naar het artikel: https://www.loudersound.com/features/the-10-best-performances-of-glastonbury-2023
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Loudersound schrijft over de 10 beste Glastonbury 2023 optredens. Hier komen maar liefst 4 bands in terug die we de komende 4 dagen op Werchter kunnen gaan zien!
- Weyes Blood (donderdag 13:00 The Barn)
- The Hu (vrijdag 18:50 Klub C)
- Nova Twins (zondag 16:35 The Slope)
- Queens of the Stone Age (zondag 21:00 mainstage)

Let's go! Ik heb er onwijs veel zin in!

Link naar het artikel: https://www.loudersound.com/features/the-10-best-performances-of-glastonbury-2023
Ik vrees dat ik hier maar 1 van ga zien. De eerste zijn we vast nog niet binnen, andere 2 clash. Black Keys en Gabriels de voorkeur
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken