Down The Rabbit Hole 2023

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
707
656
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media?

Fred again.. gaat natuurlijk helemaal opgehemeld worden door oa 3voor12, verder Burna Boy en Death Grips denk ik
- Volgens de mensen hier op Festileaks?
Fred again.., IDLES, The Murder Capital
- En voor jezelf?
Death Grips, Sticky Fingers, Joey Bada$$

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH?
Nu Genea, La Femme

3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH?
Ben Howard's nieuwe werk gaat niet werken op de Hotot en Paolo Nutini zie ik eindigen voor een halfleeg veld op de zondagavond
Mensen die alleen Fred again.. en Burna Boy kennen van de line up

4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH?
Het wordt gewoon lekker weer!

5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH?
De elektronische acts gaan DTRH maken dit jaar

6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH?
Het wordt mijn eerste keer! Verwachtingen zijn positief en vooral heel erg benieuwd naar alle kleine party's waar DTRH bekend om is en de sfeer t.o.v. Lowlands
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
861
562
Heb ik de memo gemist dat Joost van Bellen komt!?
Blijkbaar, hij draait elk jaar in The Swamp en wordt dan ook altijd genoemd in de nieuwsberichten rond The Swamp.

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.342
1.370
Blijkbaar, hij draait elk jaar in The Swamp en wordt dan ook altijd genoemd in de nieuwsberichten rond The Swamp.

Sick! Ik wist niet dat hij zo verbonden was aan dit festival.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.342
1.370
Qua weer is het trouwens wel aardig bijgetrokken. Nog steeds wel aardig verschillende weermodellen maar dat zou waarschijnlijk lokale buien zijn, die nu gewoon niet heel nauwkeurig kunnen zijn. Ik heb stiekem een beetje de verwachting dat het helemaal droog gaat blijven het hele weekend.
 
  • Confetti
Waarderingen: Pompompidom

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
284
Blijkbaar, hij draait elk jaar in The Swamp en wordt dan ook altijd genoemd in de nieuwsberichten rond The Swamp.

Blijft toch mooi hoe ze altijd acts kunnen aanprijzen met uitgebreide uitleg;
"Next up: SIDDERAAL. Deze elektrische stoelendansrave pompt full-force megavolts in je accu met radiobiologische ravepunk, tintelende tæcknøtrazh, venijnige acidtrance, Hi-NRG knettersynths, sissende industrial en vileine electroclash."

Laat die megavolts maar komen
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut en DeLoet

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Qua weer is het trouwens wel aardig bijgetrokken. Nog steeds wel aardig verschillende weermodellen maar dat zou waarschijnlijk lokale buien zijn, die nu gewoon niet heel nauwkeurig kunnen zijn. Ik heb stiekem een beetje de verwachting dat het helemaal droog gaat blijven het hele weekend.
Zolang ik m'n tentje droog kan opzetten is verder alles best om eerlijk te zijn.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.789
2.388

Hier zal wel een van de 3voor12 hoogtepunten vandaan komen.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
1687784449541.png
shocked sesame street GIF

(Ik blijf wel hoor, maar het voelt beetje gek hahahaha)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Nou ja sommige mensen moeten ook autorijden weer naar huis op maandag. Dus ik waardeer wel het feit dat mijn BOB er een beetje op tijd rekening mee gaat houden qua drank en ook slaap enzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Wat vinden jullie eigenlijk van alle vega opties op DTRH? Ik eet zelf niet standaard vega of flexitarisch of weet ik wat. Zolang het maar lekker is, boeit het me niet zo of er vlees bij komt kijken of niet. Nav: https://festileaks.com/2023/06/bijna-helft-bezoekers-down-the-rabbit-hole-2023-is-flexitarier/
Prima dat er variatie is. Vorig jaar op BKS een prima paddestoelen-doner gegeten.
Maar de optie die Festileaks aandraagt lijkt me niet een goede keuze (Al het eten op Down The Rabbit Hole mag vegetarisch zijn)
Ben blij dat we in dit land nog kunnen kiezen en niet gedwongen worden om vega te eten.

Die opmerking van 3voor12 slaat natuurlijk nergens op (saai kantoorvolk). Wij gaan expres de maandag weg zodat we zondag nog aan het bier kunnen. Niets vervelender dan de hele dag 'wachten' tot je weg gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
284
Persoonlijk heb ik het geluk dat mijn vriendin terug wil rijden, drinkt normaal gesproken 1 á 2 speciaal biertjes op een dag. Ze vond het geen probleem om die over te slaan gelukkig, en het is maar 45minuten rijden. Nog even zien of we Paolo Nutini mee pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
284
1. De hoogtepunten van DTRH
- Volgens de media? Fred again.. IDLES
- Volgens de mensen hier op Festileaks? Fred again.. The murder capital
- En voor jezelf? Horace Andy, Sleaford Mods
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van DTRH? Ethel Cain, Kids with Buns
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van DTRH? Ben Howard (helaas)
4. Wat wordt de grootste meevaller van DTRH? Paolo Nutini
5. Wat worden andere sleutelmomenten van DTRH? Feestjes in The Swamp
6.En wat verwacht je als eindoordeel over DTRH? 8
 

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
21
29
Wat vinden jullie eigenlijk van alle vega opties op DTRH? Ik eet zelf niet standaard vega of flexitarisch of weet ik wat. Zolang het maar lekker is, boeit het me niet zo of er vlees bij komt kijken of niet. Nav: https://festileaks.com/2023/06/bijna-helft-bezoekers-down-the-rabbit-hole-2023-is-flexitarier/

Ik heb een paar jaar geleden besloten om op festivals altijd vegetarisch te gaan, omdat ik altijd een te heftige afterdinner dip kreeg. Vegetarisch valt rustig op de maag. 👍
Volgens mij heeft elk tentje wel een vegetarische optie dus dat is een goede ontwikkeling. Wel vind ik dat de term flexitarier maar simpel. Je bent er al een als je 1x in de week geen vlees eet, wellicht weet de helft van de bezoekers dat niet.


Bekijk bijlage 5719
shocked sesame street GIF

(Ik blijf wel hoor, maar het voelt beetje gek hahahaha)

Vond afgelopen editie juist de laatste nacht de saaiste haha, maar wij zullen dit jaar weer zien. Ben iig elke avond o.a. in the swamp te vinden. 👍


Over het programma kan ik niet wachten op Special Interest, als het beetje zoals op de plaat klinkt wordt dat echt keihard beuken!
 

DJFox

Nieuw lid
21 jun 2023
2
16
De weersverwachtingen worden steeds beter! En een buitje voor het stof kan geen kwaad 😁 verder zelf erg benieuwd naar Larkin Poe. Ik houd wel van die country/blues vibe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken