Graspop Metal Meeting 2023

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.337
Ik had een enthousiaster stukje over Agnostic Front moeten schrijven. Veels te weinig publiek hier.
 

FredM

Playlistbediener
6 jun 2023
12
43
Kun je ook niet gewoon via je browser op je smartphone naar https://www.graspop.be/en/info/cashless
Dat heb ik ondertussen ook ontdekt. En ja, dat werkt maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling is als er een app bestaat.

Over de steeds weer stoppende app: ook al ondervonden dat de app geen problemen geeft als je hem gewoon laat draaien. Maar zodra je hem 1 keer gesloten hebt (op mijn phone dus naar boven weggeswiped) krijg je hem niet meer open.
Oplossing: Inderdaad, de app dus niet meer sluiten.

Kortom: 't is goei weer, de app werkt, mijn skullies staan erop... Wat wil een mens nog meer?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg en Piebe71

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.303
Honestly, I didn't have time to stay up to date in the past few weeks (university stuff), so I'm kind of out of the loop.

When are the meetings and where?
Bitte.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Ja, bij mij stonden de Skullies die ik digaal had besteld er ook meteen bij op
Lees wisselende verhalen. Zijn ze er met het bandje meteen op gezet, op vertoon van QR van vvk Skullies? Is hier per se een account voor nodig? Ga het morgen zien, hopelijk zonder problemen 🤞🏼.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.337
Lees wisselende verhalen. Zijn ze er met het bandje meteen op gezet, op vertoon van QR van vvk Skullies? Is hier per se een account voor nodig? Ga het morgen zien, hopelijk zonder problemen 🤞🏼.
Account niet nodig. Maar kan zijn dat je je tegoed moet activeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

venusje666

Nieuw lid
15 jun 2023
3
2
Hallo, ik meld me even hier aan.
Deze middag mijn zelfgemaakte pull verloren met van de parking naar de camping te wandelen.

Mocht iemand hem tegenkomen, een seintje zou leuk zijn
Screenshot_2023-06-15-22-02-18-27_948cd9899890cbd5c2798760b2b95377.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Ligt het aan mij of is die Dome kleiner dit jaar? Dit wordt echt een ramp bij sleep token
 

kevgait

Nieuw lid
28 nov 2019
2
3
Mijn eerste post op het forum na jarenlang meelezen. Dit jaar slechts één dagje in plaats van een weekend maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb maar een heel belangrijke vraag.... Is er wel of geen Metalgras?

Veel plezier iedereen! 🤘🏻🤘🏻🤘🏻
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.499
Mijn eerste post op het forum na jarenlang meelezen. Dit jaar slechts één dagje in plaats van een weekend maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb maar een heel belangrijke vraag.... Is er wel of geen Metalgras?

Veel plezier iedereen! 🤘🏻🤘🏻🤘🏻
Er is metalgrass maar de pepersaus was al de hele dag op. Die andere warme saus ook geloof ik. Als je niet metalgrass met alleen mayo wilt zou ik overwegen om het als ontbijt te nemen morgen:ROFLMAO:

Hopelijk heeft de cateraar morgen zijn zaakjes op orde
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.196
10.576
Wat een leegloop tijdens GnR. Niet normaal. De meeste mensen vinden het wel mooi geweest na Cradle of Filth of As i Lay Dying blijkbaar. Wij ook. Axl klinkt werkelijk verschrikkelijk. Wel een veel langere rij bij de shuttlebus dan verwacht..
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken