De Festivalpodcast

thomsdewaele

Playlistbediener
23 mei 2023
11
-2
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. ☀️☀️☀️ Voorbeschouwing, kom maar gauw! Het is bijna zover, de festivalzomer van 2023 barst nog net niet los. In deze aflevering van de *Festivalpodcast* bespreken hosts Jos, Julia en Judith alles waar ze naar uitkijken en waar ze minder naar uitkijken. Luisteren dus! 👂🏻

In deze aflevering:

- Hier kijken we naar uit en hier kijken we tegenop, want het is natuurlijk niet allemaal koek en ei
- Dit worden dé festivaltrends van 2023, dan kun je je alvast even voorbereiden
- En heb je beide nieren nog? Mooi, verkoop er direct eentje om bier te kopen tijdens de duurste festivalzomer ooit 💸

Wat is die beide nieren opmerking extreem walgelijk zeg.

Ik heb een dochter die nier afwijkingen heeft. Maar goed festileaks he... dit kan wel. Maar als er kritiek komt op moderatie dan krijg je een ban van 1 week.

Groetjes niet Indiaantje89.
 

thomsdewaele

Playlistbediener
23 mei 2023
11
-2
Is gewoon een variatie op een redelijk normale uitspraak 😅
Zal ik jou eens aan een nierdialyse systeem hangen en kijken hoe leuk je het vind. Fuck off zeg, maar wel bans geven omdat iemands zegt wat je niet leuk vind. Te triest voor woorden dit, echt waar.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Kan me voorstellen dat t heel vervelend is om een dochter met een nierafwijking te hebben. Maar daar staat deze opmerking, die over hoge prijzen gaat, toch helemaal los van.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Kan me voorstellen dat t heel vervelend is om een dochter met een nierafwijking te hebben. Maar daar staat deze opmerking, die over hoge prijzen gaat, toch helemaal los van.
Tuurlijk staat die opmerking er los van, maar dat betekent niet dat ie niet hard kan aankomen. 't Had natuurlijk ook gewoon over de duurste festivalzomer ooit kunnen gaan.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Ja dat deden ze door middel van een onschuldig bedoeld grapje. Zo kunnen we wel stoppen met alles, als het ooit misschien iemand kwetst.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja dat deden ze door middel van een onschuldig bedoeld grapje. Zo kunnen we wel stoppen met alles, als het ooit misschien iemand kwetst.
Dat je het onbewust niet weet ok, maar dan bied je toch netjes je excuses aan?

Als je kind 3x per dag aan een spoelapparaat moet hangen dan is de lop er snel wel af hoor. En ja er zijn (veel te weinig) donoren waardoor je jaren lang moet wachten op een normaal leven. En ook al heb je die donor, dan nog krijg je een leven vol medicatie, moet je dagelijks epo spuit zetten bij je kinderen, speciale dieet volgen, niet alle sporten kunnen doen (heel leuk als ze gaan voetballen bij de gymles, een mindere levensduur naar alle waarschijnlijkheid, altijd inhouden met suiker of alcohol als je ouder bent, weten dat je op en dag opnieuw op zoek zal moeten gaan naar een donor.

Ik hoop dat je dan begrijpt dat dit extreem gevoelig ligt en dat het misschien niet zo heel grappig is?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Eens dat de 'grappig', maar ontzettend ondoordacht, bedoelde opmerking over nieren ongepast is. En met opmerkingen als 'we mogen niks meer zeggen' bereiken we nooit goede begripvorming voor een ander. Die achterlijke schijtlolligheid mag echt wel in de prullenbak.

Er zijn 100.000 andere manieren om de bizarre prijzen belachelijk te maken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En nog geen reactie van het Festileaks team… het verbaast me ook niet eigenlijk. Dit zal wel weer verwijderd worden… want kritiek mag niet ofzo. Schaam je
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
dus nierziekte is jezelf aanstellen? Bizar eenzijdig dat de moderators dit wel laten staan. Compleet partijdig weer, iedereen mag alles maar roepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Taylor Swift Vmas 2019 GIF by 2022 MTV Video Music Awards
 
  • Geweldig
Waarderingen: Mark's Kal

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
Ja ja, HET WAS DRUK!!! We hebben twee goedgevulde weekenden achter de rug. Pinkpop, Best Kept Secret en het door Jos bezochte Britse Isle of Wight. Wat hebben we meegemaakt en wat waren de hoogte- en dieptepunten? Je hoort het in de kersverse Festivalpodcast. 🤩🥳


Taylor Swift Hair Flip GIF by MOODMAN
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
⭐ Een nieuwe episode van De Festivalpodcast online!

Klik als embed niet werkt

De trouwe fan had 'm gister al in de apps gezien, maarrr ook nog hier: verse rauwe randjes op de stemmen én tal van nieuwe indrukken nu beschikbaar in de nieuwe Festivalpodcast. Met Rock Werchter & Down The Rabbit Hole in de hoofdrol, maar ook aandacht voor Foo Fighters, Blur, Glastonbury en nog veel meerrrrr. Enjoy! 🎧
 

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Mijn complimenten voor de fijne podcast!

Door de (live) fragmenten en jullie ervaringen ben je er toch een beetje bij de festivals..

Ga zo door!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
Yess, it's that time again. ⏰⌚ Strijder Judith heeft net twee festivals in één weekend achter de rug, Jos en Julia zitten iets frisser in de race, maar er is in ieder geval weer een spiksplinternieuwe aflevering van de Festivalpodcast. Niet de minste festivals worden besproken, onder andere Wildeburg en de Zwarte Cross komen langs.

Luister hieroooo:

 

rnalou

Playlistbediener
29 mrt 2023
18
24
⏰*RING RING! Hier luidt het Festivalpodcast-alarm*⏰

Want deze Lowlands moet uiteraard nabesproken worden! Judith en Julia waren afgelopen weekend in Biddinghuizen, Jos volgde deze editie vanuit de Festileaks-redactie. In deze nieuwe aflevering van de festivalpodcast hoor je brakke stemmetjes en alle ervaringen rondom Lowlands 2023. Onder andere:

- Muziek, natuurlijk! Welke acts verrasten, wie waren favoriet en wie hebben we moeten missen?

- Het terrein: de prachtige tenten, de tof aangeklede activaties, het sanitair en meer

- Waren er veranderingen ten opzichte van vorige edities?

- Is de balans zoek in Biddinghuizen? We bespreken ons artikel 'Lief Lowlands, pas asjeblieft goed op de balans' na

Luister hiero:

 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Herken me heel goed in de verandering van het publiek die besproken werd. Heb een super leuke Lowlands gehad, maar ik denk niet dat ik snel weer geneigd ben om te gaan(of de line up moet écht verrassend goed zijn, met dus óók aansprekende headliners).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken