Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.157
voor mij ook niet gelukkig, maar wel naar voor de fans
daarnaast ook bang dat het hele tijdschema op de schop gaat straks, net nu ik eindelijk weet wat ik wel en niet wil gaan zien
Doen ze dat vaak eigenlijk, het tijdschema veranderen? Lijkt me toch dat je daar alleen maar meer problemen mee veroorzaakt? Band boeken voor de vrijgekomen positie, of eventueel een band die al speelt dubbel laten optreden, lijken me meer voor de hand liggende opties.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.283
7.615
Doen ze dat vaak eigenlijk, het tijdschema veranderen? Lijkt me toch dat je daar alleen maar meer problemen mee veroorzaakt? Band boeken voor de vrijgekomen positie, of eventueel een band die al speelt dubbel laten optreden, lijken me meer voor de hand liggende opties.
afgelopen jaar toen er op het laatste moment een paar kleinere bands uit vielen zorgde dat wel voor aanpassingen in het tijdschema ja, geen idee hoe dat andere jaren ging
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.456
3.016
Ik heb ook de plattegrond gehad. Indeling lijkt me anders ten opzichte van vorig jaar.

Wat mij ook opvalt. Een standje of kiosk voor GMM Skullies. De nieuwe tokens?
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.445
6.853
Ik heb ook de plattegrond gehad. Indeling lijkt me anders ten opzichte van vorig jaar.

Wat mij ook opvalt. Een standje of kiosk voor GMM Skullies. De nieuwe tokens?
Hmm... Als dat zo is, dan hadden we in elk geval de naam bijna goed! Zit even te denken, maar zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Of had je vorig jaar iets wat vergelijkbaar was, Piebe?
 
  • Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.194
4.350
Ik heb ook de plattegrond gehad. Indeling lijkt me anders ten opzichte van vorig jaar.

Wat mij ook opvalt. Een standje of kiosk voor GMM Skullies. De nieuwe tokens?
Als ik naar de afbeelding kijk, dan vraag ik mij af of dat geen WiFi punt is?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.456
3.016
Hmm... Als dat zo is, dan hadden we in elk geval de naam bijna goed! Zit even te denken, maar zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Of had je vorig jaar iets wat vergelijkbaar was, Piebe?
Volgens mij niet. Alleen een provisorisch oplaadpunt vorig jaar bij het loket van Festitent. En de ticket-exchange zit ongeveer op zelfde locatie dacht ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
430
603
Als ik naar de afbeelding kijk, dan vraag ik mij af of dat geen WiFi punt is?
Vermoed van wel.

In de mail spreken ze ook gewoon nog over gmm munten. Moesten die een nieuwe naam hebben zouden ze dit hier ook wel al hebben vernoemd. Het Wifi symbool staat boven die stier, is ook aan de lockers/opladers dus wellicht gewoon een wifi punt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71, Jamel en Paul!

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.157
Als ik naar de afbeelding kijk, dan vraag ik mij af of dat geen WiFi punt is?
Heb het idee dat dat wifi signaal icoontje bij de skull hoort, ofwel, inderdaad digitale “skullies” tokens waarmee je contactloos kunt betalen? Dat is wat de afbeelding naar mij communiceert, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Staat er verder niks over in de mail, Inferno kampeerders?

Edit: volgens deze pagina is er alleen een wifi punt bij de entree https://www.graspop.be/en/info/festival-arena#CALLING & BROWSING
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken