Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Dus toch een beetje wat we verwacht hadden. Prima toevoeging, jammer voor The Offspring!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dus toch een beetje wat we verwacht hadden. Prima toevoeging, jammer voor The Offspring!
Zaten die achter Josh Freese aan?

Afgelopen zaterdag, en dat zal voor de hele huidige tour gelden, speelden ze met Brandon Pertzborn op de drums, en dat is ook echt een dikke prima!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Foo Fighters gaat live gewoon weer een vette act worden. Gisteren 21 nummers in 2 uur, waar ze vroeger met die Queen covers etc. 23 nummers in mininaal 2,5 uur deden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Foo Fighters gaat live gewoon weer een vette act worden. Gisteren 21 nummers in 2 uur, waar ze vroeger met die Queen covers etc. 23 nummers in mininaal 2,5 uur deden.
Kijk eens aan, dat klinkt goed! De nummers blijven goed maar de show was te lang uitgesponnen. Dus dit klinkt als een goede stap.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Nieuwe (en laatste) single: The Teacher. Tien (!) minuten Foo's en eerlijk is eerlijk, dit is tien minuten lang goed uit te houden!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Ik vind dit nieuwe nummer van de Foo Fighters... goed? Stond ook niet op mijn 2023 checklist maar here we are.
Je zou bijna denken dat dit een gerenomeerde rockact is die al 20+ jaar dit soort muziek aflevert. 😜
Ik ben onder de indruk van alle singles tot nu toe, en dat als niet fan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Je zou bijna denken dat dit een gerenomeerde rockact is die al 20+ jaar dit soort muziek aflevert. 😜
Ik ben onder de indruk van alle singles tot nu toe, en dat als niet fan.
Die eerste, Rescued vind ik dan weer echt een verschrikkelijk middelmatige herhalingsoefening, ugh. Maar eens met al de rest. Het gaat nooit mijn band worden (dan liever generatiegenoten als Pearl Jam en QOTSA), maar die laatste paar singeltjes zijn wel elegant en krachtig tegelijk.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Het heeft er wel alle schijn van dat de band wel degelijk een serieuze doorstart gaat maken. En dat is eigenlijk alleen maar aan te moedigen.
Ondanks de hitmachine zat er toch serieus wat roest op, zeker live.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Zou er nog een Europese tour komen volgend jaar? Foo's staan al een paar jaar op het lijstje maar het komt er gewoon (nog) niet van. Dit weekend RaR en RiP vallen ook in een van de moeilijkere weekenden...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Zou er nog een Europese tour komen volgend jaar? Foo's staan al een paar jaar op het lijstje maar het komt er gewoon (nog) niet van. Dit weekend RaR en RiP vallen ook in een van de moeilijkere weekenden...
Ja. Maar is dat ook niet logisch?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Zou er nog een Europese tour komen volgend jaar? Foo's staan al een paar jaar op het lijstje maar het komt er gewoon (nog) niet van. Dit weekend RaR en RiP vallen ook in een van de moeilijkere weekenden...
Volgensmij zag ik in het RW topic iets voorbij zien komen over Foo Fighters concerten die vandaag (?!) bekend gemaakt worden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Weet nog niet helemaal wat ik van Here We Are moet vinden. Zitten een paar aardige nummers tussen (zeker The Teacher). Een nummer als Show Me How heeft wel moet groeien, vond 'm in het begin wat gezapig. Aan de andere kant, een nummer als Rest had gewoon van die plaat af mogen blijven, Rescued is drie keer niks. Neig toch naar een 6,5.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Live Nation Noorwegen heeft een teaser gepost. Wel gewoon met een aankondiging van het nieuwe album, maar betekent dat een aankondiging niet ver weg kan zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken