Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.426
2.974
Ik kan jullie van harte Clutch aanbevelen op datzelfde tijdstip, @JK79 en @Jamel. Ik zal zelf bij hen in de Metal Dome te vinden zijn in ieder geval!

Zeker Clutch doen allemaal!!! Mijn 2e grote clash het weekend. Machine Head/Meshuggah en Disturbed/Clutch. Heb heel goed de goede raad van @Koekdoos in mijn hoofd geprent. Wie zie je eerder terugkomen op GMM? Disturbed dus. Ik ga dus de hele set van Clutch zien. Of mijn zoon en maat het er nu mee eens is of niet.
Clutch dus sowieso warm aanbevolen!!šŸ¤˜
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.541
Hoop dat met eventuele cancellations het tijdschema niet door de war wordt geschopt.
heb nu eindelijk een beetje een route uitgestippeld:ROFLMAO:
was vorig jaar ook al dat het tijdschema door een cancellation net wat anders was, dat ik daardoor een band moest missen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.394
6.034
Hoop dat met eventuele cancellations het tijdschema niet door de war wordt geschopt.
heb nu eindelijk een beetje een route uitgestippeld:ROFLMAO:
was vorig jaar ook al dat het tijdschema door een cancellation net wat anders was, dat ik daardoor een band moest missen.
Oh ja, kan natuurlijk dat ze niet gewoon het vrijgekomen tijdsslot opvullen, maar ook met andere bands gaan lopen schuiven. Nog niet aan gedacht dat zoiets ook kan gebeuren. Dat kan bijna alleen maar nadelig uitpakken denk ik zo...
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.426
2.974
Ice Nine Kills naar de Distillers slot, zodat ze niet meer clashen met Behemoth en Amon Amarth, maar met Disturbed zou mij wel heel goed uitkomen. :)
Dan Clutch ook maar zo schuiven dat ik ook Disturbed helemaal kan zienšŸ˜œ
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.541
Ice Nine Kills naar de Distillers slot, zodat ze niet meer clashen met Behemoth en Amon Amarth, maar met Disturbed zou mij wel heel goed uitkomen. :)
Dit is inderdaad een voorbeeld van iets wat mij nieuwe verschrikkelijke clashes zou bezorgen die eerst niet bestonden :(
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Echt jammer om te horen ik heb net op Trix ook gezien dat het daar afgezegd is ik stond op de wachtlijst jammer... Maar zouden we een kans hebben op Bad Religion??? Dat zou wel leuk alternatief zijn :D ook al hebben we disturbed ook lol
Disturbed wil ik ontlopen, dus dan zou bad religion wel tof zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg en theblackmadness

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.673
5.157
Echt jammer om te horen ik heb net op Trix ook gezien dat het daar afgezegd is ik stond op de wachtlijst jammer... Maar zouden we een kans hebben op Bad Religion??? Dat zou wel leuk alternatief zijn :D ook al hebben we disturbed ook lol
Idd, durf ook bijna niet te hopen op Bad Religion (mijn favoriete punkband), weer een clash erbij (alsof Delain al niet erg genoeg was)... šŸ˜£šŸ™ˆ
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Bad Religion zou wel echt een heel fijn alternatief zijn hoor! Jeugdsentiment voor mij hahaha
 

diaan

Campingartiest
18 apr 2023
89
174
Nee dat klinkt wel logischā€¦ Ben wel benieuwd wat de vervanger gaat worden dan.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.541
een gelijkwaardige vervanger zou ik niet op rekenen, ze zullen eerder een klein bandje aan het begin van de dag neer zetten en alles doorschuiven.
dat is dus precies waar ik bang voor ben, straks spelen Ice Nine Kills, Delain en Disturbed tegelijk en die wil ik alle 3 zien :(
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.394
6.034
een gelijkwaardige vervanger zou ik niet op rekenen, ze zullen eerder een klein bandje aan het begin van de dag neer zetten en alles doorschuiven.
dat is dus precies waar ik bang voor ben, straks spelen Ice Nine Kills, Delain en Disturbed tegelijk en die wil ik alle 3 zien :(
Voor mij zou er dan juist precies niks te doen zijn op dat tijdstip lol, ook niet echt chill. Dus laten we hopen dat ze niet gaan schuiven inderdaad...
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
414
582
Classic Rock CafƩ is toch al jaren een vaste waarde (net als festival fair, foodtrucks, signeersessies), was er dan enige twijfel of dat weer zou terugkomen? Lijkt me geen enkele reden om die vaste onderdelen ineens te schrappen, zeker gezien de populariteit (CRC is druk zat, en aan het eind van de dag zelfs haast niet binnen te komen).
Ducks of thrash was wel enigszins onzeker i.v.m. eventuele overstap op hardcups/statiegeld, maar dat lijkt dan idd nog een jaartje uitgesteld te worden?
Niet vernoemd op de pagina is de Metal Moose Bar, maar ook die was zo populair dat ik me niet kan voorstellen dat die niet zou terugkeren

Twijfel niet, gewoon nog onaangekondigd. Omdat dan de pagina op de website erbij kwam was het officieel.
Er was ook in de Moose Bar altijd wel een hoop volk. Niet zo gigantisch veel als in het Classic Rock cafƩ

Op Hellfest en Wacken vallen ook ieder jaar veel doden in de pit met al die harde plastic bekers.
Ik denk dat die frisdrankflesjes met dop een veel grotere aanslag op de enkels zijn dan wat plastic bekers die gewoon vermorzeld worden.
Zo dramatisch bedoelde ik het ook niet hoor ;) Ik veronderstel dit gewoon met Hard cups. Van die herbruikbare bekers die niet plooien als je erop staat. Dan heb je inderdaad het zelfde effect zoals met een drankflesje met dop.
Wist niet dat dit op Hellfest en Wacken al gedaan word. Zal ook wel goed komen moest het zo ver zijn.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
211
457
Disturbed dus niet echt populair bij deze forumleden?
Disturbed is dus een van de mainacts die ik heel graag wil zien. Helaas voor mij nog nooit kunnen zien en voor mij een gateway band geweest naar alle andere muziek.
Als 13-jarige luisterde ik eigenlijk naar Metallica, Linkin Park, System of a Down en Disturbed. Alles downloaden van Limewire en met het mp3'tje op lekker knallen :cool: Voor mij wordt het dus echt een hoogtepunt! Heel jammer dat ze verder geen zaalshow in Nederland doen dit jaar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.246
7.541
Disturbed dus niet echt populair bij deze forumleden?
Disturbed is dus een van de mainacts die ik heel graag wil zien. Helaas voor mij nog nooit kunnen zien en voor mij een gateway band geweest naar alle andere muziek.
Als 13-jarige luisterde ik eigenlijk naar Metallica, Linkin Park, System of a Down en Disturbed. Alles downloaden van Limewire en met het mp3'tje op lekker knallen :cool: Voor mij wordt het dus echt een hoogtepunt! Heel jammer dat ze verder geen zaalshow in Nederland doen dit jaar.
Disturbed is Ć©Ć©n van de meest controversiele topics op dit forum geloof ik
Vooral hun optreden in 2019 waren de meningen flink over verdeeld
de helft vond het een geweldig optreden, en de andere helft vond het helemaal niks
ik vond het persoonlijk een verrassend sterk optreden, en ik kijk er wel naar uit om ze nog eens te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken