Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Als hij de exacte tijd al weet zegt dat niet iets over dat het tijdschema al klaar ligt?
De crewleden (licht- en geluidstechniekers) kregen het eerste schema al op 18 februari. Dat was nog voor die batch namen die ze in de daaropvolgende week releasten.
Ik heb toen jammer genoeg alleen opgevangen dat de bands van die avond (solstafir en katatonia) allebei in de marquee staan, maar dat is natuurlijk voor niemand een verrassing.

Edit; ik zie net Jamel's clashfinder. Solstafir mag dus naar de marquee šŸ˜…
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
De crewleden (licht- en geluidstechniekers) kregen het eerste schema al op 18 februari. Dat was nog voor die batch namen die ze in de daaropvolgende week releasten.
Ik heb toen jammer genoeg alleen opgevangen dat de bands van die avond (solstafir en katatonia) allebei in de marquee staan, maar dat is natuurlijk voor niemand een verrassing.
Katatonia staat wel in de avond in de Marquee? Want qua formaat van hun naam op de poster lijkt het eerder middagā€¦
 

Jur

Nieuw lid
1 apr 2023
3
7
Net nog nagevraagd, kreeg door dat het nu waarschijnlijk 17.00 is geworden. Want info was van een tijdje geleden. Past ook beter bij de plaats op de poster.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Gewoon een gedachte. De rechter band van de logoā€™s, zou die de Marquee niet kunnen headlinen telkens?
Krijg je:
Arch Enemy
Meshuggah
Halestorm
Kreator

Vooral Halestorm is wel een vreemde eend in de bijt, maar ook weer niet onmogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Hmm waar heb ik dit rijtje eerder gezien
Klopt, merendeel stond er vorig jaar al.
Maar probeer maar eens andere kandidaten te vinden..
Dit geeft toch weer de schaarste aan potentiƫle headliners aan die hier al vaak is besproken, zelfs met de huidige 'nieuwe' headliners er al bij..
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Gewoon een gedachte. De rechter band van de logoā€™s, zou die de Marquee niet kunnen headlinen telkens?
Krijg je:
Arch Enemy
Meshuggah
Halestorm
Kreator

Vooral Halestorm is wel een vreemde eend in de bijt, maar ook weer niet ononmogelijk.
Haha leuk geprobeerd, maar die truuc werkt niet ben ik bang. Halestorm die de marquee afsluit gaat echt niet gebeuren. Andere 3 lijken me realistisch.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
De crewleden (licht- en geluidstechniekers) kregen het eerste schema al op 18 februari. Dat was nog voor die batch namen die ze in de daaropvolgende week releasten.
Ik heb toen jammer genoeg alleen opgevangen dat de bands van die avond (solstafir en katatonia) allebei in de marquee staan, maar dat is natuurlijk voor niemand een verrassing.

Edit; ik zie net Jamel's clashfinder. Solstafir mag dus naar de marquee šŸ˜…
Verdorie... Als je nog meer info hebt wat betreft stages, stuur ze maar door! Ik ga morgen weer even knutselen.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Lichte verbazing dat Three Days Grace zo hoog op de poster staat. Laatste passage speelden ze rond 16-17u, dacht ik? Was zeker geen memorabel optreden als ik mezelf en de reviews mag geloven.
Geen kritiek op deze prachtige line-up, gewoon opvallend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
368
637
Machine head en Tom Morello.
Mijn god wat een domper is dit weer.
Word veel rode jager en wandelen voor mij.
#hordes
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
368
637
Machine Head is toch wel redelijk in jouw straatje? Of ken ik Kreator en Machine Head daar beide niet goed genoeg voor?
Kan machine head best hebben maar had overall gewoon op meer gehoopt .
Genoeg te zien voor jong en oud maar mis gewoon wow gevoel op alle dagen.
Buiten kreator en katatonia ga ik het al lastig vinden en ben denk nog chagrijnig omdat seether niet komt šŸ˜Š
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

RubenJS

Support act
18 feb 2023
793
2.230
Kan machine head best hebben maar had overall gewoon op meer gehoopt .
Genoeg te zien voor jong en oud maar mis gewoon wow gevoel op alle dagen.
Buiten kreator en katatonia ga ik het al lastig vinden en ben denk nog chagrijnig omdat seether niet komt šŸ˜Š
Misschien komt t nog ;)
Wanneer ik de clashfinders invul heb ik dagelijks overlap en geen Ć©Ć©n dag lege blokken. Die vrijdag wordt trouwens ook met machine head wel mega sterk, Amon Amarth, behemoth, Meshuggah, disturbed, machine head en Gojira is toch waanzinnig.
En wellicht kan je nog wat nieuwe bands leren kennen? Zitten nog behoordelojk wat kleinere parels tussen
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken