Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Vorig jaar MH voor het eerst live gezien in AFAS en ging er helemaal stuk op, net als het publiek om me heen. De gedachte om dat in het donker op een groot veld x10 te hebben, kippenvel! O man wat een avond wordt dat en dan daarna nog Gojira.
Ja, man.. Dat wordt geweldig! Machine Head in het donker met een headlinerproductie, dat wordt er ook eentje voor in de geschiedenisboeken.

Klein detail: Denk dat zij de dag gaan afsluiten en Gojira dus voor hen speelt. Aangezien ze Disturbed ook in grote letters hebben staan. En het lijkt me dat ze die wel op South Stage willen hebben, met de tribune en de vip-deck in het achterhoofd. Maar linksom of rechtsom staan Gojira en Machine Head beiden in het donker en dat is toch wel een droom die uitkomt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Door een veranderende muzieksmaak ben ik steeds minder bij de mainstages van festivals te vinden. Daarom schetst het mijn verbazing dat deze Graspop editie twee dagen heeft waar ik vastgeplakt sta bij de mainstage vanwege de ultiem sterke rijtjes die geprogrammeerd zijn:

Vrijdag: Hatebreed - behemoth (mogelijk in marque) - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head
Zaterdag: In Flames - Architects - Pantera - Slipknot - Parkway Drive

met deze sets namen heb ik simpelweg geen andere keuze en sta ik daar met bergen pils naar te kijken/springen/rennen/liggen/bloeden
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Er staat dat je met dagkaart ook op de camping kan. Maar wat zijn jullie ervaringen? Luxe plek is niet nodig. Stukje lopen ook niet. Maar naar huis rijden gaat hem niet worden natuurlijk. Vrijdagochtend de camping op.. is dat een optie?

gewoon maffen in de auto, bespaard veel tijd en moeite.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
478
1.499
Door een veranderende muzieksmaak ben ik steeds minder bij de mainstages van festivals te vinden. Daarom schetst het mijn verbazing dat deze Graspop editie twee dagen heeft waar ik vastgeplakt sta bij de mainstage vanwege de ultiem sterke rijtjes die geprogrammeerd zijn:

Vrijdag: Hatebreed - behemoth (mogelijk in marque) - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head
Zaterdag: In Flames - Architects - Pantera - Slipknot - Parkway Drive

met deze sets namen heb ik simpelweg geen andere keuze en sta ik daar met bergen pils naar te kijken/springen/rennen/liggen/bloeden
Ik vind het mooi hoe je in jouw festivalhistorie kunt zien hoe jouw muzieksmaak is veranderd.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Toch vooral als je nu dan de hele poster zo bekijkt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Graspop gewoon de beste line up heeft van in ieder geval de Europese metal festivals. Naar mijn mening ook boven die van grotere festivals als Hellfest, Wacken en Download.
Volmondig mee eens!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Ties23

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Toch vooral als je nu dan de hele poster zo bekijkt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Graspop gewoon de beste line up heeft van in ieder geval de Europese metal festivals. Naar mijn mening ook boven die van grotere festivals als Hellfest, Wacken en Download.
Ging ze nog eens naast elkaar bekijken, maar heb dezelfde indruk.
Bij hellfest zit je al met mgk en sum41, voor mij geen headliners voor een metalfestival. Als ze bij hellfest nu zien dat graspop machine head heeft zal het wel pieken. Ze hebben er wel iron maiden en tenacious d, dat dan weer wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ging ze nog eens naast elkaar bekijken, maar heb dezelfde indruk.
Bij hellfest zit je al met mgk en sum41, voor mij geen headliners voor een metalfestival. Als ze bij hellfest nu zien dat graspop machine head heeft zal het wel pieken. Ze hebben er wel iron maiden en tenacious d, dat dan weer wel.
Die bands mogen er van mij zeer zeker bij! Zelfs als groot fan van Iron Maiden zeg ik dan wel vooral Tenacious D, want Maiden staat al zo'n beetje om t jaar in Dessel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken