Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.291
Misschien wel de hardste band op het 🍀Paddy Powerfestival 🍀 komt onverwacht uit Afrika. Niet de enige metalband die geboekt zal worden uit dit continent.

Znous is een Tunesische hardcoreband en schudt iedereen weer wakker:


Znous betekent "soort" in Tunesisch jargon en is een woord dat vaak wordt gebruikt als een belediging voor mensen die afwijken van de normen.
De band behandelt sociale en politieke onderwerpen en wordt gevoed door het onrecht in het postrevolutionaire Tunesië.


@theblackmadness
@mattman
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
park green henri.PNG
park green hives.PNG

We komen steeds dichter en dichter bij de volledige affiche van de allereerste editie van Park Green, het nieuwe festival in Antwerpen. We verwachten dan ook binnenkort een hele resem namen maar voor nu is het nog met de enkele, of in dit geval dubbele, namen dat we het moeten stellen. Op vrijdag zijn Duitser Henri Purnell en de Zweedse band The Hives toegevoegd aan de affiche.

De Duitser Henri Purnell is een tik-tok en youtube fenomeen en weet menig tienerhart te veroveren. Daarnaast heeft de beste man ook al wat nummers uitgebracht. Hij staat bekend om het delen van DIY fashion content, skits en meer op zijn henripurnell account. Hij heeft meer dan 750.000 volgers op het platform. Het is nog een echte new kid on the block.

Daartegenover hebben de mannen uit Zweden, The Hives, pakken festival-ervaring. In 2023 moet het langverwachte nieuwe album van de band op de wereld losgelaten worden. Dat zou het zesde album worden en elf jaar na het vorige uitkomen. Na het succes van de single Hate to Say I Told You So stond de band in 2001 op Pinkpop, waar ze een van de verrassingen van het festival waren. Sindsdien hebben ze menig festivalterrein in de wereld al weten plat te spelen.

park green overzicht.PNG

Ik zit zo meteen drie uur in meeting dus ik stuur nu al.
@mattman heeft in principe nog tot 12:00 uur voorrang op mijn eerste naam.
@werchter12 indien je Henri Purnell zou willen dan mag je die nemen dan kies ik later iemand anders ;).
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.419
BCUC of voluit Bantu Continua Uhuru Consciousness was een van de ontdekkingen van de organisatie deze zomer. Je kan er lekker op dansen, of juist er volledig in trance in opgaan. 1 ding staat vast en dat is dat ze een fantastische band zijn. Uit Zuid-Afrika: BCUC!
Rage Against The Machine (26).jpg
@Paddy @HollandiaFCB
(@mattman ergens ook)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.610
7.330
voordat @Paddy nu de naam lost; volgens mij was @mattman op tijd met de inhaalnaam om niet meteen weer overgeslagen te worden. Namelijk al voordat werchter12 met zijn twee namen kwam.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.113
@mattman, je mag gewoon een naam kiezen hoor.

Edit: En eigenlijk heeft Matt tot 14u de tijd gehad, en niet 12. 00u36+6u+8u.. Is niet 12u36. Tenzij we nu plots wél 6u gaan gebruiken? Mij prima.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.113
295404883_593535905461972_1061415306401018319_n.jpg


Caterina Barbieri (live av) (IT).

@Koekdoos > @MadMandra27
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Lion

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.610
7.330
Normaal, normaal, wat is normaal? Mannen met baarden, vrouwen met baarden. Op Basrock kan het allemaal. Uit Oostenrijk:

Conchita Wurst

Tot nu toe aangekondigd:
Harry Styles 🇬🇧 - Bryan Adams 🇨🇦
Ghost 🇸🇪 - Volbeat 🇩🇰 - Enrique Iglesias 🇪🇸
Andrea Bocelli 🇮🇹 - Ramin Djawadi 🇩🇪 - Joe Hisaishi 🇯🇵
Noel Gallagher's High Flying Birds 🇬🇧 - a-ha 🇳🇴
Airbourne 🇦🇺 - Hozier 🇮🇪 - Eluveitie 🇨🇭
Brutus 🇧🇪 - Froukje 🇳🇱 - Myrath 🇹🇳 - Wind Rose 🇮🇹 - RUSSKAJA 🇦🇹
Loreen 🇸🇪 - Barbara Pravi 🇫🇷 - Conchita Wurst 🇦🇹

The Rasmus 🇫🇮 - Kalush Orchestra 🇺🇦 - Daði Freyr 🇮🇸 - Netta 🇮🇱

Disclaimer: aan de positie van namen kunnen geen rechten worden ontleend


@MadMandra27 en daarna (@Brian ) @Timmetje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken