Primavera Sound Festivals 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vlamingen zijn over het algemeen veel conservatiever, zou ik niet per se deftiger durven bestempelen. Wel meer als grijs en saai.
De notie dat je publiekelijk kan zijn wie je bent, kan dragen wat je wil en liefhebben wie je wil is niet 'niet deftig' of 'linksig', maar zou common sense moeten zijn - zéker op festivals. Idd, Jefferke grijzer en saaier is een betere vergelijking.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
De notie dat je publiekelijk kan zijn wie je bent, kan dragen wat je wil en liefhebben wie je wil is niet 'niet deftig' of 'linksig', maar zou common sense moeten zijn - zéker op festivals. Idd, Jefferke grijzer en saaier is een betere vergelijking.
Ik heb mij wat verkeerd uitgedrukt. Met deftiger bedoelde ik gewoon volk die al sneller een hemdje zou aandoen, minder naar iets extravaganter zou gaan. Er is toch echt een verschil tussen Primavera en Werchter qua volk? Kan je toch niet ontkennen denk ik. En van mij mag iedereen dragen wat hij/zij/hun wilt hoor. Pro Primavera!

Mijn enige bedenking is gewoon dat moesten sommigen die er op primavera rondlopen, zo rondlopen op Werchter, er zouden er veel scheef kijken.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Dan is er iets mis met degenen die scheef kijken op Werchter.
Simpel voorbeeld. Op Primavera lopen er veel vrouwen met okselhaar rond. Loopt zo op Werchter en er zullen veel mensen (weliswaar in hun vriendengroepje) er een opmerking over maken. En zij die dat ontkennen, staan niet in de realiteit van vandaag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Simpel voorbeeld. Op Primavera lopen er veel vrouwen met okselhaar rond. Loopt zo op Werchter en er zullen veel mensen (weliswaar in hun vriendengroepje) er een opmerking over maken. En zij die dat ontkennen, staan niet in de realiteit van vandaag.
Idk about you, maar ik omring me liever met mensen die anderen gewoon met respect behandelen hoegenaamd ze zich gedragen, uiten of kleden.

Met deftiger bedoelde ik gewoon volk die al sneller een hemdje zou aandoen
Ik heb Werchter echt nog maar weinig mensen met een hemdje gezien. Oh nee wacht, tijdens dat personeelsfeest van de KBC afgelopen jaar wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
Idk about you, maar ik omring me liever met mensen die anderen gewoon met respect behandelen hoegenaamd ze zich gedragen, uiten of kleden.


Ik heb Werchter echt nog maar weinig mensen met een hemdje gezien. Oh nee wacht, tijdens dat personeelsfeest van de KBC afgelopen jaar wel.
Heb ik ergens gezegd dat mijn vrienden zo zijn?

We zullen deze discussie gewoon afronden. Het maakt toch niet uit voor Slyke. Ik heb mijn mening/visie geschreven, jij de uwe. Als Slyke gaat, kan hem zelf wel de verschillen/gelijkenissen vinden.

Nog prettige dag verder.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Simpel voorbeeld. Op Primavera lopen er veel vrouwen met okselhaar rond. Loopt zo op Werchter en er zullen veel mensen (weliswaar in hun vriendengroepje) er een opmerking over maken. En zij die dat ontkennen, staan niet in de realiteit van vandaag.
Klopt volledig. En daar noem je nou net 1 van de redenen waarom ik doorheen de jaren meer en meer ben beginnen beseffen dat Werchter niet meer m'n festival is.

Die beledigende opmerkingen zijn er niet alleen ten opzichte van medebezoekers maar ook tov artiesten. Herinner me bijvoorbeeld nog Janelle Monae in 2019. Walgelijke dingen die ik daar gehoord heb. Of Years & Years op Boutique in 2022.

Maar goed, dit zijn dus net voorbeelden die imo in het voordeel van Primavera spreken voor Slyke (hoop ik 😉).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Herinner bijvoorbeeld nog Janelle Monae in 2019. Walgelijke dingen die ik daar gehoord heb.
Oeh, echt? Wat werd er dan gezegd? 😳 Ik herinner me vooral een heel goed publiek bij Janelle. Stampvolle Barn ook. RW had een beter en talrijker aanzezig publiek dan een week later op DTRH trouwens. Daar stond er 10 man en een paardenkop voor dat podium…

Maar goed, dat is nog iets anders dan de (maatschappelijke) mindset van die mensen.
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik herinner me bij het bekijken van en buiten gaan van Janelle ook veel lacherig gezwets, want 'haha, dat kostuum toch'.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik herinner me bij het bekijken van en buiten gaan van Janelle ook veel lacherig gezwets, want 'haha, dat kostuum toch'.
Dat vaginacostuum? Want dat zag er effectief een beetje grappig uit. Iconisch ook, ondertussen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
image.thumb.png.b523d3216de79584cde1a535baa2775e.png
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
New Order, Depeche Mode en Pet Shop Boys op één affiche😂 Zeer blij dat ik voor 200 euro een ticket heb gekocht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken