Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.856
8.458
Oké, ik schiet me er toch een beetje tussen met mijn twee in te halen namen.

Uit Senegal: een artiest die we kennen van zijn samenwerkingen met Damon Albarn's Africa Express, maar ook met bijvoorbeeld Mumford & Sons. Eenmaal, andermaal, Baaba Maal!

baaba.jpg

En dan uit Denemarken: een ouwe rot in het elektronische vak die schildert met beats en nooit zal passen voor wat extra lage bassen. De op 1 na meest compromisloze Trent uit de muziek: Trentemøller!

trent.jpg


Alsnog aan jullie, @Paddy en @HollandiaFCB
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
734
1.485

Silvana Estrada is een Mexicaanse 🇲🇽 singer-songwriter die bekend staat om haar mooie zang en unieke mix van traditionele Latijns-Amerikaanse muziek met hedendaagse indiefolk. Ze komt bij ons optreden en is daarmee onze eerste Mexicaanse naam.

Next Up:
@Yannick@Koekdoos

🇮🇪 My Bloody Valentine, Damien Rice — 🇺🇸 Tom Waits, Frank Ocean — 🇰🇷 Mid-Air Thief — 🇧🇷 Jorge Ben Jor, Lô Borges — 🇨🇦 Alvvays, Tim Hecker — 🇯🇵 Ichiko Aoba, toe — 🇬🇧 King Krule — 🇳🇴 Biosphere — 🇭🇹 Mach-Hommy — 🇸🇪 Fever Ray, Jens Lekman — 🇨🇺 Silvio Rodríquez — 🇵🇹 Bruno Pernadas — 🇨🇱 Niños Del Cerro — 🇪🇹 Hailu Mergia — 🇲🇽 Silvana Estrada
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.852
5.989
Desertfestday3_Trix_MathiasvVerschueren_171021_4-scaled.jpg


SLIFT (FR).

@Koekdoos > @MadMandra27
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.519
7.146
Het heeft even geduurd, maar geduld is een schone zaak. Niet meer dan normaal om de dag te beginnen met een ontbijtje. Daarna eens rustig nadenken over de volgende act voor Basrock. Was er nog een primeur te pakken (daar waren we fan van)? Mogelijk met een eerste boeking uit Israël? (De organisatoren van Basrock hebben even geen actieve herinnering of er al een ander festival met een Israëlische act is). Kort verhaal kort, uit Isräel:

Netta

Tot nu toe aangekondigd:
Harry Styles 🇬🇧 - Bryan Adams 🇨🇦
Ghost 🇸🇪 - Volbeat 🇩🇰 - Enrique Iglesias 🇪🇸
Andrea Bocelli 🇮🇹 - Ramin Djawadi 🇩🇪 - Joe Hisaishi 🇯🇵
Noel Gallagher's High Flying Birds 🇬🇧 - a-ha 🇳🇴
Airbourne 🇦🇺 - Hozier 🇮🇪
Brutus 🇧🇪 - Froukje 🇳🇱 - Myrath 🇹🇳 - Wind Rose 🇮🇹 - RUSSKAJA 🇦🇹
The Rasmus 🇫🇮 - Kalush Orchestra 🇺🇦 - Daði Freyr 🇮🇸 - Netta 🇮🇱

Disclaimer: aan de positie van namen kunnen geen rechten worden ontleend


@MadMandra27 en daarna (@Brian tussendoor) @Timmetje
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
677
839
Wat nog niet gekend was over de MadMandra Meeting, is dat de Hip Hop Hole elke avond zal afgesloten worden door een meer dance-gerichte grote naam. De eerste die we aankondigen is deze Jamaicaanse vijftiger, die ondanks zijn leeftijd nog steeds busy is in de scene. Dames en heren, Sean Paul.


Next: (@Brian) @Timmetje
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
Vanavond ga ik genieten van Devin Townsend in de 013, en in september kunnen jullie allemaal naar zijn show luisteren op IN_SANITY! Dus vooral kaartjes kopen! Het concert vanavond leek de organisatie een leuke aanleiding om de tweede Canadese band van IN_SANITY aan te kondigen. Deze band ken ik al heel lang, en voelt echt als jeugdsentiment. Nog steeds kan ik heel erg genieten van hun muziek:

The Birthday Massacre


Reeds aangekondigd (posities onder voorbehoud):
Stromae🇧🇪 - Muse🇬🇧 - Florence + The Machine🇬🇧 - The Killers🇺🇸 - Avantasia🇩🇪
Within Temptation🇳🇱 - Thin Lizzy🇮🇪 - 5 Seconds of Summer🇦🇺 - Avatar🇸🇪
Devin Townsend🇨🇦 - Danny Vera🇳🇱 - Mamamoo🇰🇷 - Visions Of Atlantis🇦🇹
Temperance🇮🇹 - Diablo Blvd.🇧🇪 - Battle Beast🇫🇮 - The Birthday Massacre🇨🇦 - Alien Weaponry🇳🇿
Carpenter Brut🇫🇷 - Playa Gótica🇨🇱 - Antonia Iaobescu🇷🇴


(@Brian)
(@Oasiss)
@teunajax
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.692
2.261
Vanavond ga ik genieten van Devin Townsend in de 013, en in september kunnen jullie allemaal naar zijn show luisteren op IN_SANITY! Dus vooral kaartjes kopen! Het concert vanavond leek de organisatie een leuke aanleiding om de tweede Canadese band van IN_SANITY aan te kondigen. Deze band ken ik al heel lang, en voelt echt als jeugdsentiment. Nog steeds kan ik heel erg genieten van hun muziek:

The Birthday Massacre


Reeds aangekondigd (posities onder voorbehoud):
Stromae🇧🇪 - Muse🇬🇧 - Florence + The Machine🇬🇧 - The Killers🇺🇸 - Avantasia🇩🇪
Within Temptation🇳🇱 - Thin Lizzy🇮🇪 - 5 Seconds of Summer🇦🇺 - Avatar🇸🇪
Devin Townsend🇨🇦 - Danny Vera🇳🇱 - Mamamoo🇰🇷 - Visions Of Atlantis🇦🇹
Temperance🇮🇹 - Diablo Blvd.🇧🇪 - Battle Beast🇫🇮 - The Birthday Massacre🇨🇦 - Alien Weaponry🇳🇿
Carpenter Brut🇫🇷 - Playa Gótica🇨🇱 - Antonia Iaobescu🇷🇴


(@Brian)
(@Oasiss)
@teunajax
Tot vanavond!
 
  • Confetti
Waarderingen: InsaniTiny

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.657
2.242
Tijd voor een iconisch duo uit Tsjechië die met hun hypnotiserende muziek menig bezoeker zullen weten te betoveren: Irena & Vojtěch Havlovi!


Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2023 zijn:


Adele (🇬🇧), Fiona Apple (🇺🇸), Sigrid (🇳🇴), Nightwish (🇫🇮), Black Midi, New Road (🇬🇧), Angélique Kidjo (🇧🇯), Carly Rae Jepsen (🇨🇦), Courtney Barnett (🇦🇺), Rina Sawayama (🇯🇵), Marina Herlop (🇪🇸), Hania Rani (🇵🇱), Alice Phoebe Lou (🇿🇦), Amber Arcades (🇳🇱), Just Mustard (🇮🇪), Beabadoobee (🇵🇭), Bedouine (🇸🇾),Pussy Riot (🇷🇺), Irena & Vojtěch Havlovi (🇨🇿), Francis Of Delirium (🇱🇺), Girl Scout (🇸🇪) & Nana Benz du Togo (🇹🇬)


@Martijn
@jonasvh
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.186
4.396
Nog maar 24 jaar en in Duitsland en Oostenrijk de hitlijsten al bestormd. Eens zie hoe onze Oosterburin het doet in Nederland

Nina Chuba

 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
De organisatie van Festival of Fools is zeer aangenaam verrast te vernemen dat deze band nog te boeken is.
Ze zijn de bekendste Hard Rock band van Zwitserland en zullen exclusief naar Oostende afzakken met een show om A, E, I, O en U tegen te zeggen!

Let's Scream In The Night met 🤘 KROKUS 🤘

30th & 31st of february (24).jpg


@Marshmallowsz > me > @Martijn

LINE UP

Ozzy Osbourne 🇬🇧 - SOAD 🇺🇸 - AC/DC 🇦🇺
The Hu 🇲🇳 - Carthagods 🇹🇳 - Sabaton 🇸🇪 - Beuk 🇧🇪 - Dirty Honey 🇺🇸 - Powerwolf 🇩🇪
Royal Republic 🇸🇪 - Vandenberg 🇳🇱 - Nickelback 🇨🇦 - Alestorm 🇬🇧 - The Rumjacks 🇦🇺 - Animal Drive 🇭🇷
NanowaR of Steel 🇮🇹 - Motosierra 🇺🇾 - Lordi 🇫🇮 - Miracle of Sound 🇮🇪 - I'll Be Damned 🇩🇰 - Krokus 🇨🇭

MORE TO BE ANNOUNCED SOON


OFFICIAL SPOTIFY PLAYLIST
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken