Best Kept Secret 2023

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Dit was zo goed dat ik eigenlijk bang ben dat als ik haar nog eens zie het alleen maar kan tegenvallen. Een onvergetelijke 3 kwartier.
Als regelmatig Kae-kijker zeg ik: die valt eigenlijk nooit tegen. Altijd zeer intense shows waarin Kae eigenlijk altijd meer geeft dan die zelf van tevoren gepland had. "Dat kan toch niet..." Toch gebeurt het.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
Northside volgt BKS en heeft nu ook the Chemical Brothers als headliner (ook daar op dezelfde dag als the 1975).
Kaleo is daar ook toegevoegd. Laten we hopen dat BKS die niet als nagekomen verrassing nog programmeert.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Mijn broer heeft via KINK kaarten gewonnen voor Blur @ Ziggo. Doet ie goed. Ik was ook van plan om te gaan. Was er vrij snel doorheen bij Eventim vanochtend. Staanplaatsen voor 82,50 euro. Daar kwamen nog even verzendkosten én administratiekosten overheen. Totaal: 89,50 euro. Manmanman, niet leuk meer. Prima band hoor, maar dit gaat wel ver. Die gaan niet uitverkopen.
 
  • Wow
Waarderingen: teunajax

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
De Staat komt 2 juni met een nieuw album: 'Red Yellow Blue project'. Op Best Kept kleuren ze elke avond anders. De Staat is yellow op de vrijdag. Yellow is volgens zanger Torre Florim een funky, dansbaar en pleziermakend geheel. Hun 'gele' nummers Peace, Love & Profit, Who's gonna be the GOAT, Numbers Up en Danger zullen sowieso voorbijkomen. De setlist zal worden aangevuld met nummers uit hun oeuvre die passen bij de geelgekleurde thematiek.

Op de zaterdag van Best Kept kleurt De Staat blue / blauw. Goed nieuws voor liefhebbers van hun muziek: er staan sinds vandaag (!) vier nieuwe nummers op Spotify die onder deze kleurstelling vallen: Running backwards into the future, Someone to be, One day en What goes let go. Blauw staat symbool voor allesomvattende, melodieuze rocksongs.

Het slotstuk van De Staat op Best Kept is rood. De meest agressieve kleur van de drie. Dat gaan we terug horen in 'aanvallende nummers, voortgestuwd door ego'. De rode Spotify-nummers Head on the block, Paying attention en Look at me zullen we sowieso gaan horen die dag.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
De Staat komt 2 juni met een nieuw album: 'Red Yellow Blue project'. Op Best Kept kleuren ze elke avond anders. De Staat is yellow op de vrijdag. Yellow is volgens zanger Torre Florim een funky, dansbaar en pleziermakend geheel. Hun 'gele' nummers Peace, Love & Profit, Who's gonna be the GOAT, Numbers Up en Danger zullen sowieso voorbijkomen. De setlist zal worden aangevuld met nummers uit hun oeuvre die passen bij de geelgekleurde thematiek.

Op de zaterdag van Best Kept kleurt De Staat blue / blauw. Goed nieuws voor liefhebbers van hun muziek: er staan sinds vandaag (!) vier nieuwe nummers op Spotify die onder deze kleurstelling vallen: Running backwards into the future, Someone to be, One day en What goes let go. Blauw staat symbool voor allesomvattende, melodieuze rocksongs.

Het slotstuk van De Staat op Best Kept is rood. De meest agressieve kleur van de drie. Dat gaan we terug horen in 'aanvallende nummers, voortgestuwd door ego'. De rode Spotify-nummers Head on the block, Paying attention en Look at me zullen we sowieso gaan horen die dag.
Zoiets viel al een beetje te verwachten, maar waar heb je dit bericht vandaan?
Hoe leuk dit misschien voor de Staat zelf is, ik vind het vanuit BKS behoorlijk teleurstellend om 1 band 3 spots in het programma te geven.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
521
469
Zoiets viel al een beetje te verwachten, maar waar heb je dit bericht vandaan?
Hoe leuk dit misschien voor de Staat zelf is, ik vind het vanuit BKS behoorlijk teleurstellend om 1 band 3 spots in het programma te geven.
Ja echt onbegrijpelijk. Ik denk dat ik ze drie keer oversla.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Is het tegelijkertijd ook niet heel erg toepasselijk voor BKS om te experimenteren met nieuwe formats zoals de 3x de Staat? Ik hoef zelf niet per se de Staat te zien, aangezien ik ze al vaak genoeg heb gezien. Maar, als er niets anders leuks gaande is, weet ik waar ik naar toe kan gaan voor een leuke show. En dat doet de Staat consistent goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
521
469
Is het tegelijkertijd ook niet heel erg toepasselijk voor BKS om te experimenteren met nieuwe formats zoals de 3x de Staat? Ik hoef zelf niet per se de Staat te zien, aangezien ik ze al vaak genoeg heb gezien. Maar, als er niets anders leuks gaande is, weet ik waar ik naar toe kan gaan voor een leuke show. En dat doet de Staat consistent goed.
Heb je ook wel weer gelijk in. Maar dan had ik zo’n nieuw format liever gezien met een wat uniekere buitenlandse act.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
606
447
Mijn broer heeft via KINK kaarten gewonnen voor Blur @ Ziggo. Doet ie goed. Ik was ook van plan om te gaan. Was er vrij snel doorheen bij Eventim vanochtend. Staanplaatsen voor 82,50 euro. Daar kwamen nog even verzendkosten én administratiekosten overheen. Totaal: 89,50 euro. Manmanman, niet leuk meer. Prima band hoor, maar dit gaat wel ver. Die gaan niet uitverkopen.
Denk dat het ook nooit uitverkoopt. Krankzinnig duur en Blur is niet ZO populair in NL. Had beter gepast op een festival a la BKS.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Zoiets viel al een beetje te verwachten, maar waar heb je dit bericht vandaan?
Hoe leuk dit misschien voor de Staat zelf is, ik vind het vanuit BKS behoorlijk teleurstellend om 1 band 3 spots in het programma te geven.
Ligt ook wel aan de band die het betreft. Als ze dit Radiohead laten doen is het al een heel ander verhaal.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Zoiets viel al een beetje te verwachten, maar waar heb je dit bericht vandaan?
Hoe leuk dit misschien voor de Staat zelf is, ik vind het vanuit BKS behoorlijk teleurstellend om 1 band 3 spots in het programma te geven.
Laten we het op inside information houden. Ga er maar vanuit dat het klopt. 🙂
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
155
106
Ik denk dat 3x de Staat gewoon een slimme en relatief goedkope manier van BKS is om extra dagtickets te verkopen en invulling te geven aan de One (ik zie ze niet snel op een kleiner podium staan of het moet tijdens de headliner zijn). De Staat is zo’n band waarmee je vriendengroepen kan overtuigen toch een dagje mee te gaan etc. Tenminste zo ervaar ik dat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken