Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik neem aan dat dit een live-optreden is waar ze oa Sandrail Silhouette zal spelen?
Ik ben groot fan van zowel DJ Avalon Emerson als de psych artiest, dus laat maar komen!
Ik weet niet meer dan dit:
Avalon Emerson & The Charm is het nieuwste project en langverwachte debuutalbum van dj en producer Avalon Emerson. Haar voorliefde voor (avant)pop en artiesten die zich bewegen aan de rand ervan - denk Cocteau Twins, The Magnetic Fields, Arthur Russell - schemerde hier en daar al door in haar avontuurlijke dj-sets, maar treedt nu naar voren op haar meest persoonlijke project tot nu toe. Zo hoor je haar stem voor het eerst volledig op de voorgrond en belooft de artiest dat de plaat ook resoneert met mensen die nog nooit één voet in de club hebben gezet.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Bekijk bijlage 3955

Dit begint gênant te worden...
Het lijkt erop dat dit inderdaad nep is (helaas, was er graag nóg een keer naartoe gegaan, omdat onze kleuter van vijf er zo dol op is). Zojuist kondigde KISS op hun website naar eigen zeggen hun 19 laatste shows aan, met de 31 shows die al stonden voor dit jaar wordt dat dan de “Final 50 shows Countdown”.
1&2 december in Madison Square Garden zouden de afscheidsconcerten moeten worden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Geen concert aankondiging maar ik plaats hem er toch even bij hier: morgen middag organiseert King Gizzard een record fair voorafgaand aan de show in Amsterdam, van 14:00 tot 18:00, met allerlei unieke en zeldzame records uit hun eigen catalogus (en mogelijk meer? Geen idee).

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Quiet Hollers met wat shows: 20 april Metropool Hengelo, 21 april Vera en 23 april Willem Twee. Verkoop 4 maart 10.00.
Solomon met wat shows: 9 mei Luxor Live, 10 Paradiso, 11 Rotown, 13 Muziekgieterij Maastricht en 20 Fluor. Tickets zijn al in de verkoop.
OG3NE op 3 juni naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Chúpame El Dedo op 17 juni naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Job Roggeveen op 25 juni naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Nao Yoshioka op 6 juli naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Suzan & Freek op 5 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Frank Boeijen op 11 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Protomartyr op 14 augustus naar de Effenaar. Verkoop 10 maart 11.00.
TV Girl op 19 augustus naar Paradiso. Verkoop 3 maart 11.00.
Ruel op 5 september naar Tivoli. Verkoop 10 maart 10.00.
Bløf op 23 september naar OLT Caprera. Verkoop 9 maart 12.00, VVK 7 maart 12.00.
Extra show voor Wende op 9 oktober in Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop. Charlot verzorgt trouwens de support op de gehele tour.
Pink Project op 20 oktober naar 013 (Next). Verkoop 17 maart 10.00.
Illenium (Live) op 20 oktober naar de Melkweg. Verkoop 10 maart 10.00.
Figgie ook op 20 oktober naar Luxor Love en 21 oktober naar Simplon. Volgens mij hebben we ze dan allemaal. Tickets zijn al in de verkoop.
Steffen Morrison op 22 oktober naar de Effenaar. Verkoop 7 maart 10.00.
Francis Cabrel op 14 november naar de Vereeniging en 15 november naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Ben Poole op 17 november naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Zach Bryan op 28 april naar Ronda zaal in Tivoli. Exclusieve NL show met inschrijving voor ticketverkoop. Ticketverkoop start 16 maart 10.00.
Kan zelf niet, echt balen, dit was nou zo'n typische Americana naam die ik graag eens zou zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Is de verkoop hiervan uitgesteld? Ik zie er nog niets van terug
Neen. Tickets gaan gelijk in de verkoop.
denken jullie dat post malone direct zal uitverkopen morgen, of kan ik nog een dagje wachten?
Ik geloof dat er een extra show klaarstaat (maar dat weet ik niet zeker, alleen er zijn wel wat aanwijzingen voor). Die zal dan wel gelijk in de verkoop gaan, dus denk dat je morgen sowieso tickets moet gaan kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: SanderFMC

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
250
114
Ik geloof dat er een extra show klaarstaat (maar dat weet ik niet zeker, alleen er zijn wel wat aanwijzingen voor). Die zal dan wel gelijk in de verkoop gaan, dus denk dat je morgen sowieso tickets moet gaan kopen.
ajjj oke gaatje in mijn portefeuille dan, merci voor het antwoord!!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
John Coffey met wat shows: 10 maart Cul de Sac, 11 Ozzy (Apeldoorn), 17 Bar 3 (Rotterdam) en 18 Vera. Geen voorverkoop, gewoon op komen dagen.
Mr. Ray Bass en dei.3avu op 21 april naar de Melkweg. Verkoop 7 maart 12.00.
Stake op 10 mei naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Traumahelikopter op 20 mei naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Billy Hart Quartet ft. Ethan Iverson op 25 mei naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Bente op 17 juni naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Sauti Sol op 25 juni naar Paradiso. Verkoop 7 maart 10.00.
Pennywise op 15 augustus naar de Melkweg. Verkoop 7 maart 16.00.
Frog Leap op 2 oktober naar Tivoli. Verkoop 10 maart 17.00.
Weyes Blood op 7 november naar Tivoli. Verkoop 10 maart 10.00.
Hans Dulfers Total Response! op 24 november naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Dhafer Youssef op 25 januari naar Tivoli. Verkoop 8 maart 12.00.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en teunajax

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Oh, bestaat John Coffey weer?

En fijn dat Weyes Blood weer naar Nederland komt, ik had kaarten voor Paradiso eerder dit jaar maar kon uiteindelijk niet gaan.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
173
149
Oh, bestaat John Coffey weer?

En fijn dat Weyes Blood weer naar Nederland komt, ik had kaarten voor Paradiso eerder dit jaar maar kon uiteindelijk niet gaan.
Voor mij precies hetzelfde en Tivoli is ook nog een stuk dichterbij, goed nieuws dus! Was bang dat ik nog een stuk langer moest wachten.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken