TW Classic 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Haha true. Maar TW CLassic zou ik mede gekozen hebben vanwege de goede opvulling (niet dus). In Landgraaf verwacht ik een volledige set die gewoon lekker om 20 uur start en niet zinloos tot ver midden in de nacht doorgaat. Elke opvulling die me aanspreekt is daar mooi meegenomen.
Ja precies. 20 uur is wel vroeg. Hoe donkerder hoe liever voor zo'n act, ook bij Springsteen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Start bij daglicht van Bruce op Pinkpop toen vond ik wel erg cool anders.
Echt? Heb die beelden gezien (ook van het Malieveld daarna) en vond dat er een beetje triest uitzien. Het donker voegt toch veel toe aan zo'n show, of misschien heb ik dat alleen.

Kijk er wel enorm naar uit, die setlists zien er weer zwaar de moeite uit. <3
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Lijkt me een prima gekozen lineup voor een al uitverkocht TWClassic. De reacties die ik heb gelezen op de socials zijn overwegend positief. De dag had wmb wel wat eerder mogen starten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Echt? Heb die beelden gezien (ook van het Malieveld daarna) en vond dat er een beetje triest uitzien. Het donker voegt toch veel toe aan zo'n show, of misschien heb ik dat alleen.

Kijk er wel enorm naar uit, die setlists zien er weer zwaar de moeite uit. <3
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp en elo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Echt? Heb die beelden gezien (ook van het Malieveld daarna) en vond dat er een beetje triest uitzien. Het donker voegt toch veel toe aan zo'n show, of misschien heb ik dat alleen.

Kijk er wel enorm naar uit, die setlists zien er weer zwaar de moeite uit. <3
Nee joh. Die show in 2009 was magisch. Ik zie het beeld nog voor me: Bruce op een stoel in de uitloop, I'm on Fire zingend met de ondergaande zon op de achtergrond.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Met wat geluk beginnen Bruce en de zijnen er weer een kwartiertje vroeger aan zoals de vorige 2 keer (?) in Werchter.
Los daarvan blijft het inderdaad een zeer zwakke affiche.
Opvallend trouwens dat alle grote festivals dit jaar een erg magere affiche hebben. Bij Pukkelpop is dat al jaren aan de gang.
Dat is tenminste wat ik ervan vind :)
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Met wat geluk beginnen Bruce en de zijnen er weer een kwartiertje vroeger aan zoals de vorige 2 keer (?) in Werchter.
Los daarvan blijft het inderdaad een zeer zwakke affiche.
Opvallend trouwens dat alle grote festivals dit jaar een erg magere affiche hebben. Bij Pukkelpop is dat al jaren aan de gang.
Dat is tenminste wat ik ervan vind :)

Dat is natuurlijk perceptie, onze groep vindt de Werchter-affiche dit jaar geweldig.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.141
Jack Johnson en Simply Red nog nooit gezien, dus ik ben er wel tevreden mee.

Had ook geen (te) hoge verwachtingen meer hoor.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lijkt dit niet enorm hard op wat de organisatie ons een paar jaar geleden gelapt heeft met die plotse halve donderdag voor RW? Naar mijn weten is er nooit gewag gemaakt van slechts een halve dag TW Classic toen ik mijn ticket gekocht heb (en nee, ook niet over het aantal acts e.d. er aanwezig zouden zijn) en mocht ik dus aannemen dat het om een volledige dag zou zijn.

De rest van de opvulling vind ik sowieso maar niks. Simply Red vergane glorie, Jack Johnson heeft in 2018 al bewezen hoe je een main stage massaal in slaap kunt wiegen en Triggerfinger vind ikzelf vrij belegen.

Maar goed, eerste keer Bruce. Da's al wat telt!
 

LifeCanBeBeautiful

Playlistbediener
16 feb 2022
48
21
De namen vind ik wel ok. Het feit dat het pas om 16u begint is een schande. Er zouden minstens 2 à 3 namen voor moeten komen. Als je wat kleinere Belgische / Nederlandse rockartiesten zet, kan op het totaal prijskaartje toch de zaak niet maken en dan zijn de mensen content. Maar neen... Dikke ticketprijzen vragen en pas om 16u starten. Profiteren van de mensen noem ik zoiets.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
De namen vind ik wel ok. Het feit dat het pas om 16u begint is een schande. Er zouden minstens 2 à 3 namen voor moeten komen. Als je wat kleinere Belgische / Nederlandse rockartiesten zet, kan op het totaal prijskaartje toch de zaak niet maken en dan zijn de mensen content. Maar neen... Dikke ticketprijzen vragen en pas om 16u starten. Profiteren van de mensen noem ik zoiets.
Geloof nooit dat het te maken heeft met profiteren. Maar eerder wat geven en nemen met lokale overheden. Want het is gewoon voor hen ook interessanter er nog 2 acts voor te zetten. Productie staat er toch al, en elke persoon op de weide is er 1 die zal consumeren…
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Onpopulair opinion hier geloof ik, maar het lijkt mij eigenlijk een prima voorprogramma. De meesten zullen hun kaartje voor the boss hebben gekocht en niet voor een volledige festivaldag.
Ticketprijzen zijn denk ik ook vergelijkbaar met een los concert?
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman en yannickd

Robbe554

Playlistbediener
13 feb 2023
42
7
Ben tevreden met de Line Up, maar kon toch beter. Zeker als je kijkt naar Werchter Boutique (die zelf goedkoper is).
Maar natuurlijk iedereen heeft tickets voor Bruce (ik ook) :D Maar andere keren met Bruce was wel een volle festival dag met optredens
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Geloof nooit dat het te maken heeft met profiteren. Maar eerder wat geven en nemen met lokale overheden. Want het is gewoon voor hen ook interessanter er nog 2 acts voor te zetten. Productie staat er toch al, en elke persoon op de weide is er 1 die zal consumeren…
Yes, maar dan wisten ze op het moment waarop de tickets verkocht werden toch al dat het om een ingekorte festivaldag zou gaan, ipv een volledige? Waarom dat nu pas laten blijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken