TW Classic 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Oké, dankjewel! Raar dat dit niet zo is, Werchter Boutique heb ik bijvoorbeeld vorig jaar zeker gratis gedaan, dus vind het raar dat ze niet alles over dezelfde kam scheren.
Dat is straf, want ik heb vorig jaar voor Boutique nochtans €7,50 voor de pendelbus moeten neertellen...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
pendelbus kost 7,5euro
Heb je e-treinticket TW Classic, dan is de bus gratis.

vind het zelf raar om daar geld voor te vragen, zou gratis moeten zijn....
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Parkeren bij dagevents is vaak schandalig geregeld, een keer echt uren stilgestaan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Parkeren bij dagevents is vaak schandalig geregeld, een keer echt uren stilgestaan
toppunt voor mij toch echt bij Muse in Goffertpark 2010, zo'n 2 a 2,5 uur muurvast gestaan om de parkeerplaats af tekomen
en dan heb ik niet eens mee getelt het half uur lopen van Goffertpark naar de parkeerplaats, we stonden op die parkeerplekken voor de Brandweerkazerne in dat industriegebied aan Nieuwe Dukenburgseweg.
dus dat duurde wel even voordat we thuis aan kwamen 🙈
 

Fred Perry

Playlistbediener
20 mei 2022
7
0
Ik twijfel tussen de trein en pendelbus en een parking boeken en met de auto gaan.

Die parking afrijden kan een hel zijn, maar pendelbussen en de laatste trein halen kunnen dat ook zijn, dan zit ik liever in men eigen auto op't gemak.

Hoe lang doen die bussen er over van station naar terrein?
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Ik twijfel tussen de trein en pendelbus en een parking boeken en met de auto gaan.

Die parking afrijden kan een hel zijn, maar pendelbussen en de laatste trein halen kunnen dat ook zijn, dan zit ik liever in men eigen auto op't gemak.

Hoe lang doen die bussen er over van station naar terrein?
De nachttrein ga je sowieso wel halen hoor. Die vertrekt pas om 2u snachts. Dus drinkt nog een pintje op de weide en dan kan je op uw gemak de pendelbus nemen. Opjagen moet je alleszins niet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Keer tot 04.00 vastgestaan op Classic 2014.

Laten je lekker betalen, maar als geld binnen is zijn ze pleite en kan iedereen het zelf uitzoeken.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
De nachttrein ga je sowieso wel halen hoor. Die vertrekt pas om 2u snachts. Dus drinkt nog een pintje op de weide en dan kan je op uw gemak de pendelbus nemen. Opjagen moet je alleszins niet doen.
Bij uitverkochte dagevents is de uitstroom naar de bussen (en parkings) wel heel erg zwaar.
Stap voor stap meestal en dan doe je er soms lang over.
Wat de bussen betreft, geen probleem, want die blijven rijden tot de laatste man.
Maar die treinen: daar moeten toch al mensen geweest zijn die de nachttreinen gemist hebben?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
197
129
Bij uitverkochte dagevents is de uitstroom naar de bussen (en parkings) wel heel erg zwaar.
Stap voor stap meestal en dan doe je er soms lang over.
Wat de bussen betreft, geen probleem, want die blijven rijden tot de laatste man.
Maar die treinen: daar moeten toch al mensen geweest zijn die de nachttreinen gemist hebben?
De nachttrein vertrekt pas als de laatste bus is uitgeladen aan het station.
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

flo

Nieuw lid
13 jun 2023
1
0
Good morning, I have a golden circle ticket for Bruce and have read that others can access the front stage until Bruce’s concert. Does it mean that the front stage is made empty at the end of Simply Red ? If so, by which side (right or left of the stage) is the access permitted again after for golden circle holders ? Many thanks in advance and a beautiful day !
 

lijn

Nieuw lid
13 jun 2023
3
0
Enig idee of (gereserveerde) parking Hive nog bereikbaar is als je later aankomt (ik werk tot 18u)? Ik lees hier zoveel over moeilijk bereikbaar en vooral moeilijk afrijdbaar 😨
Zijn andere parkings misschien beter omdat de bushaltes ook nog aan the Hive grenzen? Ik kom van Lier
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Enig idee of (gereserveerde) parking Hive nog bereikbaar is als je later aankomt (ik werk tot 18u)? Ik lees hier zoveel over moeilijk bereikbaar en vooral moeilijk afrijdbaar 😨
Zijn andere parkings misschien beter omdat de bushaltes ook nog aan the Hive grenzen? Ik kom van Lier
Lijkt mij wel als je gereserveerd hebt. Sterker nog; vaak beginnen ze met 'achteraan' vullen. Dus als je laat komt heb je kans dat je dicht bij de ingang/uitgang staat, wat zeer gunstig is met wegrijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: lijn

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Klopt. Na TW Classic 2014 hebben we tot 3u 's nachts stilgestaan op het parkeerterrein. Toen is een van ons uit frustratie het verkeer gaan regelen en waren we vrij snel weg. :ROFLMAO:
Die was idd rampzalig, maar de bakker was bijna open bij thuiskomst, dus dat was handig meegenomen.
 

jorisfeyen01

Nieuw lid
14 jun 2023
2
0
Vraag: rijden er enkel pendelbussen van en naar het station van Leuven?
Wij blijven overnachten ergens in de buurt van zone Groen 6 (Tremelo). Maar kan nergens iets vinden over pendelbussen en waar die zouden stoppen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken