TW Classic 2023

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Vraag: rijden er enkel pendelbussen van en naar het station van Leuven?
Wij blijven overnachten ergens in de buurt van zone Groen 6 (Tremelo). Maar kan nergens iets vinden over pendelbussen en waar die zouden stoppen.
Tijdens TW Classic enkel Leuven <-> Festival.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Jeetje mina wat verwachten we een bloedhitte de zondag bij Bruce. Dat wordt zweten bij Triggerfinger!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Het is toch wat aan het veranderen en ze voorspellen nu wat druppels s'avonds. Hopelijk als afkoeling maar geen stortbui.
Hopelijk gewoon geen regen... Na vorig jaar daar toch echt geen zin in. Ook weer typisch dat het overdag nog zonnig is, maar vanaf avonds wanneer TWC begint, er kans op onweer is...
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
702
Hopelijk gewoon geen regen... Na vorig jaar daar toch echt geen zin in. Ook weer typisch dat het overdag nog zonnig is, maar vanaf avonds wanneer TWC begint, er kans op onweer is...
Regen heeft soms iets episch. Vorig jaar viel het nog mee vond ik. Alleen bij The Smile was het misschien net wat te veel😁
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.582
Regen heeft soms iets episch. Vorig jaar viel het nog mee vond ik. Alleen bij The Smile was het misschien net wat te veel😁
Hoezo viel het mee? Het heeft naar mijn gevoel de hele dg geregend. Lekker in het gras liggen zat er niet in dan. Dat deze editie maar zonnig maar vooral droog mag zijn.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
702
Hoezo viel het mee? Het heeft naar mijn gevoel de hele dg geregend. Lekker in het gras liggen zat er niet in dan. Dat deze editie maar zonnig maar vooral droog mag zijn.
Wat ik mij kan herinneren was het bij the smile echt hard aan het regen en bij nick cave met vlagen. De rest niet of zo eventjes. Bij Nick Cave vond ik het net epischer met die regen. Ik heb op Werchter al een pak ergere regendagen meegemaakt dan die dag🙈
Maar wees gerust, ik wil zondag ook liefst gewoon een droge, zonnige dag hoor😂
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Wat ik mij kan herinneren was het bij the smile echt hard aan het regen en bij nick cave met vlagen. De rest niet of zo eventjes. Bij Nick Cave vond ik het net epischer met die regen. Ik heb op Werchter al een pak ergere regendagen meegemaakt dan die dag🙈
Maar wees gerust, ik wil zondag ook liefst gewoon een droge, zonnige dag hoor😂
Het heeft echt de hele dag geregend vanaf The Smile joh. Bij Placebo mss eventjes droog maar vanaf Cave echt keihard. Was tot op mn sokken nat toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Everyknight

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Hopelijk gewoon geen regen... Na vorig jaar daar toch echt geen zin in. Ook weer typisch dat het overdag nog zonnig is, maar vanaf avonds wanneer TWC begint, er kans op onweer is...
Volgens de Nederlandse Buienradar wordt het zondag bloedheet en gaat het pas rond 01:00 snachts regenen met kans op onweer. Hopelijk komt dat pas als we allang weer op pad naar huis zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

lijn

Nieuw lid
13 jun 2023
3
0
Volgens de Nederlandse Buienradar wordt het zondag bloedheet en gaat het pas rond 01:00 snachts regenen met kans op onweer. Hopelijk komt dat pas als we allang weer op pad naar huis zijn.
Is al bijgewerkt naar regenbuien tussen Simply Red en Bruce in. Toch maar pluutje meenemen ☔️
 

lijn

Nieuw lid
13 jun 2023
3
0
Die van 21u gaat juist aan ons passeren, maar tussen 1u en 2u 's nachts gaan we de volle lading krijgen...
 

Bijlagen

  • IMG_9529.jpg
    IMG_9529.jpg
    363,3 KB · Weergaven: 6
  • IMG_9530.jpg
    IMG_9530.jpg
    396,6 KB · Weergaven: 6

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Momenteel geeft buienradar geen druppel regen tijdens TW Classic. Ook het KMI is plots een stuk optimistischer.
 
  • Leuk
Waarderingen: lijn

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Wel heel veel zin in zeg. Mijn eerste festival van dit jaar (na de metaldag van Rock Affligem). En dan volgend weekend Live is Live. Start!
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
In West Vlaanderen is het al een uur goed aan het regenen en het ziet er niet naar uit dat het gaat stoppen. Hoe is het weer daar voor de mensen die daar in de buurt wonen? Kwestie van vestimentaire keuzes
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken