Best Kept Secret 2023

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Vroeg me nog af of de three days of infinty nog een hint is? Maar kom niet verder dan Oscar and the wolf, Yann Tiersen, Swans, Biffy Clyro, Jean Michelle Jarre, the Church, Robin Kester, king gizzardizzard izzard izzard en Mariah Cary šŸ„³

Van mij mag Jean Michelle Jarre wel headlinen.
Guru Josh is al dood, dus die kan het niet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar en yeaghi

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Hoop toch dat ze het Teriyaki-gehalte van het festival bij het eten houden in plaats van bij de muziek...
Ik vind teriyaki qua eten dan weer wat overroepen. Geen fan van.

Iets anders nog: The Hickey Underworld lijkt terug te keren. Tot nu toe wel ps voor de late zomer (Rock Herk), maar een vuurdoop in de Beekse Bergen mag van mij ook gerust.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Behalve iemands persoonlijke smaak zie ik niet echt hoe Rosalia een vernedering zou zijn.
- Verkoopt AFAS in een dagje uit
- Een van 2022s best gerecenseerde albums
- Had grotere hits in de afgelopen jaren dan elke andere genoemde headliner
- Is live erg goed bij stem en heeft een grootse show

Nu verwacht ik Rosalia eerder op DTRH als subheadliner, maar toch.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Wat wij ons hier afvragen met die gelekte ticketprijzen: je hebt de keuze tussen weekendtickets met of zonder camping, maar er zijn vorige jaren toch nooit aparte toegangsbandjes of controle voor de camping geweest? Dus eigenlijk kan je toch ook gewoon de camping op met een weekendticket excl. camping?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Wat wij ons hier afvragen met die gelekte ticketprijzen: je hebt de keuze tussen weekendtickets met of zonder camping, maar er zijn vorige jaren toch nooit aparte toegangsbandjes of controle voor de camping geweest? Dus eigenlijk kan je toch ook gewoon de camping op met een weekendticket excl. camping?
Jawel, de bandjes voor weekend met camping en zonder hebben steeds een andere kleur gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Klopt, weekendkaartjes met camping, zonder camping en de drie dagkaarten hebben allemaal een eigen kleur.
Grappig dat me dat nooit opgevallen is! Maar op de camping zelf werd er toch nooit gecontroleerd of en welk bandje iemand droeg had ik de indruk.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Grappig dat me dat nooit opgevallen is! Maar op de camping zelf werd er toch nooit gecontroleerd of en welk bandje iemand droeg had ik de indruk.
Vorig jaar met die nieuwe route kan ik me ook niet herinneren dat er gecontroleerd werd. Eerdere jaren werd er zeker wel gecontroleerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken