Lowlands 2023

BestKeptLeakrets

Playlistbediener
26 jan 2023
11
72
Ticketmaster mag sowieso door de instanties worden aangepakt, slaat nergens op waar ze allemaal mee wegkomen. Is een veel te groot bedrijf geworden en heeft veel te veel macht daardoor. In Amerika is het nog erger waar ze ook de venues bezitten en zo artiesten kunnen dwingen om Ticketmaster te gebruiken als ze bij die venues willen spelen. Ticketmaster, MOJO en Livenation zouden opgesplitst moeten worden.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
417
373
Het is toch wel schaamteloos, hoe langer ik er over nadenk hoe schandaliger het is wat ticketmaster hier flikt met die doorverkoop en de dubbele fee die ze pakken.
Maar goed zolang ze in die verkoop verkocht worden zal het niet ophouden. Al die doorverkoop sites links laten liggen is een optie. Wordt een jaartje bloeden dan voor iedereen. Hopelijk gaat er dan eens wat veranderen. Persoonlijk zeg ik koppellen aan je Sofi nummer. Gewoon 1 per pers.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ticketmaster mag sowieso door de instanties worden aangepakt, slaat nergens op waar ze allemaal mee wegkomen. Is een veel te groot bedrijf geworden en heeft veel te veel macht daardoor. In Amerika is het nog erger waar ze ook de venues bezitten en zo artiesten kunnen dwingen om Ticketmaster te gebruiken als ze bij die venues willen spelen. Ticketmaster, MOJO en Livenation zouden opgesplitst moeten worden.
100%! En Suzan en Freek zouden nooit op BKS mogen staan ;)
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Ticketmaster mag sowieso door de instanties worden aangepakt, slaat nergens op waar ze allemaal mee wegkomen. Is een veel te groot bedrijf geworden en heeft veel te veel macht daardoor. In Amerika is het nog erger waar ze ook de venues bezitten en zo artiesten kunnen dwingen om Ticketmaster te gebruiken als ze bij die venues willen spelen. Ticketmaster, MOJO en Livenation zouden opgesplitst moeten worden.
Ha, het BKS orakel is er weer.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Slechte ontwikkeling dit ja. Nog los van alle doorverkoop ongein ziet de hele festival branche nu dat je dus prima 300 euro per ticket kunt vragen en zowat sneller uitverkoopt dan ooit. Geldt niet voor alle festivals natuurlijk, maar het geeft wel een signaal af dat er nog flink wat rek zit in hoe hoog die prijzen kunnen stijgen. Lijkt me voor geen enkele festivalbezoeker goed nieuws.
Dit dus, Lowlands weet voor volgend jaar ook weer dat ze hier mee weg komen, en dat er volgend jaar rustig 340 gevraagd kan worden zonder de grootste headliners binnen te hengelen. Blijkbaar blijven we dit accepteren en gretig alle kaarten in 15 minuten opkopen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zo dat was me toch wel even een partijtje pittig vanmorgen !
hadden 8 kaartjes nodig, 2 personen lukte het om 1 kaartje te kopen. 1,5, uur later heb ik er op de normale manier nog 4 kunnen krijgen.
Uiteindelijk nog 1 in de doorverkoop en we missen er nu nog 1. Ik moet zeggen, had het niet verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en eva84

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Ticketmaster en MOJO vallen onder hetzelfde moederbedrijf: Live nation.

Daarom is MOJO destijds enigszins verplicht weer vanuit Eventim over te gaan naar Ticketmaster. (Eventim was precies dezelfde ellende trouwens).
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Rare nasmaak van vanochtend over gehouden. Aan de ene kant blij met mijn kaartje, aan de andere kant heel zuur dat zoveel mensen hebben mis gegrepen. Zowel hier als direct om me heen. Hou dit nu verder verloopt met TM en die belachelijke doorverkoop site en dito service kosten maakt het niet beter. Ik zag iemand (weet niet meer wie en waar) posten over dat het verschrikkelijk leek dat zijn favoriete festival snel uitverkocht en het fijn vond dat het daar niet het geval was. Ik hoop datdie tijden bij Lowlands weer snel terug komen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Tja, geen idee waar het op staat en wat het zegt. Net als die achterlijke loterij vanochtend. Echt wij stonden met 5 devices in de wachtrij vanaf 10:45. Ik was als laatste ingelogd met mijn telefoon en laptop. Ik kon op beide kaartjes halen. Mijn dochter later ook nog op haar laptop. Ik was toen in de veronderstelling dat het allemaal wel easy en relaxt ging (bewust forum links laten liggen om me op de vvk en de havermoutpannenkoekjes te focussen). Maar wat een waanzin.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Ik heb net nog even gekeken, maar ik zie alleen maar staan:

Regulier
VRIJE PLAATSKEUZE

Geen stoelnummer
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
578
Dit dus, Lowlands weet voor volgend jaar ook weer dat ze hier mee weg komen, en dat er volgend jaar rustig 340 gevraagd kan worden zonder de grootste headliners binnen te hengelen. Blijkbaar blijven we dit accepteren en gretig alle kaarten in 15 minuten opkopen

Het zou me oprecht niks verbazen als er binnen enkele jaren twee Lowlands weekenden komen met nagenoeg dezelfde line up, een beetje zoals Tomorrowland is gegroeid afgelopen jaren
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken