Pinkpop 2023

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Ik ga Pinkpop lekker vanaf de bank volgen dit jaar. Het is het allemaal voor mij net niet. Vorig jaar was de vrijdag echt een leuke dag maar ik kan merken dat het lichamelijk gewoon echt zwaar voor me is als de temperaturen te hoog worden. Zo een hele dag, laat staan een weekend vreet energie.
Dat merkte ik dus ook steeds meer. Vandaar dat ik dit jaar eens het skydeck probeer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
goeie ochtend...

heb ik nog iets gemist vandaag, er zijn zo veel pagina's bij ineens
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Wat is dit voor een dikke prut!?! 17 namen waar alleen go_a een tikkeltje interessant is, vind ik.

Waar je vorig jaar turnstile, Frank carter, Interpol en nog wat lager Grandson, kennyhoopla en smash into pieces had staan, staat er nu allemaal gezever. Nul komma niks aan inspiratie deze lichting.

Hesjtek datvindikervan
 
  • On fire
Waarderingen: Nelios

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
The Jordan vind ik zelf dan de leukste verrassing bij de nieuwe namen...
Tom Odell en Tove Lo, had ik niet meer verwacht, benieuwd hoe die in mijn spoorboekje gaan passen?
Xavier Rudd , Warpaint, Maisie Peters, The Haunted Youth lijken me wel aardige namen waar ik me meer in ga verdiepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Wat is dit voor een dikke prut!?! 17 namen waar alleen go_a een tikkeltje interessant is, vind ik.

Waar je vorig jaar turnstile, Frank carter, Interpol en nog wat lager Grandson, kennyhoopla en smash into pieces had staan, staat er nu allemaal gezever. Nul komma niks aan inspiratie deze lichting.

Hesjtek datvindikervan
Mwah, The Haunted Youth en Brutus zijn echt wel 'scherpe' namen voor Pinkpop begrippen. Al kun je die dit jaar overal zien ja.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Had toch ook wel een pup verwacht na rock werchter en gehoopt op iets als amenra en als Nederlandse inbreng iets van personal trainer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
oke, dus we hadden al 29 acts, nu 17 er bij, dus nu 46 namen.
Totaal zal 62 worden.

Nog 16 namen te gaan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Niks van aantrekken sommige mensen in deze groep begrijpen niet zo goed welke muziek er veel geluisterd wordt door de jeugd. Tom Odell is bijv een ijzersterke boeking voor veel jeugd. Puur en alleen door Tik Tok.
Tom Odell is een one hit wonder uit 2013 die al ietwat in de vergeetput beland was. Hem omwille van een TikTok-hype een hogere positie geven dan hij ooit kreeg tijdens zijn commerciële piek, dat is geen ijzersterke boeking. Dat is mooi plekje op een gemakkelijke en goedkope wijze invullen. Op die positie zou je eerder een artiest van het kaliber Sam Fender of Angele verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Mwah, The Haunted Youth en Brutus zijn echt wel 'scherpe' namen voor Pinkpop begrippen. Al kun je die dit jaar overal zien ja.
Je hebt gelijk.. The haunted Youth is nog de "topper" van deze batch.
Muzikaal is Brutus prima, maar ik kan helemaal niks met de stem van de zangeres.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Ik mis zelf S10 (nog steeds). Misschien bij de laatste namen nog?
Zou regelrecht schandalig zijn als ze er niet staat zeg. Evenals Merol. En daarbij, dat zijn namen die tig meer bezoekers "trekken" dan zo'n DYLAN of weet ik welke tiktoktiener. Daarnaast mis ik ook een beetje de Nederlandse beginnende bandjes als Marathon, Elephant of The Visual (ik noem maar even wat), ze doen dat namelijk wel met Belgen. Ook Naaz mag haar plekje trouwens wel krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72 en Landgraver

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349

Gebruikers die dit onderwerp bekijken