Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Die gaan aan hun album werken toch?
Nuja, blijkbaar heeft Thom wel gezegd tegen een fan dat hij hoopt het album klaar te krijgen voor een "tour in de zomer". Maar hen kennende is dat optimistisch.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Nuja, blijkbaar heeft Thom wel gezegd tegen een fan dat hij hoopt het album klaar te krijgen voor een "tour in de zomer". Maar hen kennende is dat optimistisch.
Laten we hopen dat het zo is al is de tijd nemen voor een album ook in ons belang.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
The Smile zal Werchter nooit headlinen toch? Met alle respect hoor.
Nee, maar niemand had het over headlinen hoor. Zou gewoon een vette naam erbij zijn. Maar geen het alleen een klein kansje wanneer ze koste wat het kost eens Glastonbury willen doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Morgen komen dus zowel RW, Lolla Parijs en vermoedelijk Lolla Stockholm met namen.

En laat The National nu toevallig Belgische, Franse en Zweedse data missen in hun huidige tour. :unsure: Ook nog geen Deense datum trouwens, en Roskilde zou sinds gisteren ook snel met namen komen.
 

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
The National nog steeds een kanshebber, maar ik zie ze die morgen niet aankondigen.

Eerder vrijdag, als losse headliner(?)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
Morgen komen dus zowel RW, Lolla Parijs en vermoedelijk Lolla Stockholm met namen.

En laat The National nu toevallig Belgische, Franse en Zweedse data missen in hun huidige tour. :unsure: Ook nog geen Deens data trouwens, en Roskilde zou sinds gisteren ook snel met namen komen.
Dat klinkt wel iets té toevallig inderdaad… geloofde er in eerste instantie niet zo in, maar dit klinkt goed voor Werchter!
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Juist omdat The Smile geen headliner is op Werchter is het ook een goede kanshebber voor morgen.
Werchter hint op meerdere namen, dus een pakketje en geen losse headliner. The Smile kan daar natuurlijk wel bij zitten als Barn-naam.
En ze zouden ook goed op BKS en de twee Lolla's kunnen passen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Serieuze vraag, is the National een headliner? Ik zou eerder zeggen barn. Maar goed, ik ben geen liefhebber, dus onderschat ze waarschijnlijk.

Edit: in 2013 als sub, ok dan zie ik ze nu wel als sub of coheadliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken