Pukkelpop 2023

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
471
253
No Blur - Lokerse Festeen :-(



Reading and Leeds -

Sam Fender / Foals

The Killers / Lewis Capaldi

Billie Eilish / Imagine Dragons
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Denk dat je het broertje van 'Rasta, C'mon you know, Biblical, Celestial, Prophet' hier ook met potlood mag opschrijven.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Limp Bizkit - Billie Eilish - Charlotte De Witte
Arcade Fire - Tyler, The Creator - The Prodigy
Foals - The Killers - Gorillaz

The Strokes zou ook nog ergens kunnen staan maar die waren op RW geen geweldige verkoper en dat is wel meer hun publiek

Imagine Dragons zie ik in 2023 niet terugkomen naar festivals omdat ze vorig jaar RW en PP deden en ze vgm niet een geweldige verkoper waren…

Charlotte De Witte zie ik wel terugkomen omdat ze momenteel gewoon veruit de bekendste techno-DJ is! Overal op de pkp camping hoorde je haar muziek!

Limp Bizkit komt vast ook wel terug omdat ze vorig jaar gecanceld hadden en ze samen met CdW en Tame impala op een dag stonden en de populairste dag is. En ze staan niet op RW…

Tyler, The Creator is gewoon een wilde gok… het zou de perfecte headliner zijn en pkp hebben iets van hiphop nodig!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Limp Bizkit - Billie Eilish - Charlotte De Witte
Arcade Fire - Tyler, The Creator - The Prodigy
Foals - The Killers - Gorillaz

The Strokes zou ook nog ergens kunnen staan maar die waren op RW geen geweldige verkoper en dat is wel meer hun publiek

Imagine Dragons zie ik in 2023 niet terugkomen naar festivals omdat ze vorig jaar RW en PP deden en ze vgm niet een geweldige verkoper waren…

Charlotte De Witte zie ik wel terugkomen omdat ze momenteel gewoon veruit de bekendste techno-DJ is! Overal op de pkp camping hoorde je haar muziek!

Limp Bizkit komt vast ook wel terug omdat ze vorig jaar gecanceld hadden en ze samen met CdW en Tame impala op een dag stonden en de populairste dag is. En ze staan niet op RW…

Tyler, The Creator is gewoon een wilde gok… het zou de perfecte headliner zijn en pkp hebben iets van hiphop nodig!
To much. En Gorillaz als Blur in diezelfde maand nog op tour is?
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Desondanks zijn passage op Rock Werchter hoop ik Sam Fender ook op Pukkelpop te zien volgend jaar!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Limp Bizkit - Billie Eilish - Charlotte De Witte
Arcade Fire - Tyler, The Creator - The Prodigy
Foals - The Killers - Gorillaz

The Strokes zou ook nog ergens kunnen staan maar die waren op RW geen geweldige verkoper en dat is wel meer hun publiek

Imagine Dragons zie ik in 2023 niet terugkomen naar festivals omdat ze vorig jaar RW en PP deden en ze vgm niet een geweldige verkoper waren…

Charlotte De Witte zie ik wel terugkomen omdat ze momenteel gewoon veruit de bekendste techno-DJ is! Overal op de pkp camping hoorde je haar muziek!

Limp Bizkit komt vast ook wel terug omdat ze vorig jaar gecanceld hadden en ze samen met CdW en Tame impala op een dag stonden en de populairste dag is. En ze staan niet op RW…

Tyler, The Creator is gewoon een wilde gok… het zou de perfecte headliner zijn en pkp hebben iets van hiphop nodig!
Eerst en vooral: laten we niet vergeten dat Pukkelpop het niet zo lang geleden nog financieel moeilijk had. Dus je hoeft geen stacked lineup te verwachten, zeker niet als Billie een groot deel van het budget opslorpt.

Daarnaast:
- Gorillaz tourt deze zomer niet
- De dag van ID verkocht op RW relatief vlot uit. Hoezo geen geweldige verkoper? En dan wel Tyler, The Creator als headliner zetten
- Waarom blijft CDW terugkeren in de meeste voorspellingen? Tuurlijk hoor je haar muziek overal op de camping als zij op de affiche staat, dat is net hetzelfde met andere grote namen. Toch geen reden om haar opnieuw te boeken?
- Ondanks alle recente gebeurtenissen zie ik Arcade Fire geen vrede nemen met een plek als 3e laatste. Als Pukkelpop hen geen headlineplek wil geven, dan staan ze er gewoon niet. Zie ze dan nog eerder een nieuwe zaalshow doen. Of het moet zijn dat pakweg Lokerse Feesten een opportuniteit zien
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
425
280
Hoop gewoon op een goei line-up anders ga ik maar 1 dag. Tenzij er op een andere dag iemand speelt die ik heel graag wil zien maar anders 1 dag ben ook benieuwd naar de ticketprijzen maar dat is voor later.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Hopelijk niet het trio Billie Eilish - the Killers - Imagine Dragons.
En zie ik daar Nothing but Thieves weer verschijnen?
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
Ik hoop op iets van:
The Strokes - Florence + The Machine - Billie Eilish

En daarbij iets uit het lijstje: Foals, Sam Fender, M83, Moderat, Stormzy, Metronomy, The Blaze, Jamie XX.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Eerst en vooral: laten we niet vergeten dat Pukkelpop het niet zo lang geleden nog financieel moeilijk had. Dus je hoeft geen stacked lineup te verwachten, zeker niet als Billie een groot deel van het budget opslorpt.
Als je kijkt naar dit jaar… Arctic Monkeys moet ook een groot deel van het budget hebben gekost… dan had je daarnaast ook Tame Impala, Slipknot, Cypress Hill, Limp Bizkit, Bring Me The Horizon en Oscar & The Wolf
- Gorillaz tourt deze zomer niet
Als Blur had getourd tijdens PKP denk ik dat ze daar hadden gestaan ipv Lokerse Feesten. Ik denk dat dat alleen een van hun laatste optredens is dit jaar en dat daarna Albarn met Gorillaz doorgaat, Ze brengen in februari wel gewoon een album uit
- De dag van ID verkocht op RW relatief vlot uit. Hoezo geen geweldige verkoper? En dan wel Tyler, The Creator als headliner zetten
Ik dacht dat het veld al bijna leeg was tijdens ID… En volgensmij is het een act die vooral huismoeders aanspreekt die heel de dag naar de radioluisteren. Tyler, The Creator is daar in tegen enorm bekend in de jeugd op dit moment


- Waarom blijft CDW terugkeren in de meeste voorspellingen? Tuurlijk hoor je haar muziek overal op de camping als zij op de affiche staat, dat is net hetzelfde met andere grote namen. Toch geen reden om haar opnieuw te boeken?
CDW gaat 100% terugkeren door alle technische storing! Het veld stond abnormaal vol! Voller dan bij Slipknot! Je kon bijna onmogelijk in het voorvak komen. Ze is zo populair nu bij alle jongeren dat ze revanche gaat krijgen

- Ondanks alle recente gebeurtenissen zie ik Arcade Fire geen vrede nemen met een plek als 3e laatste. Als Pukkelpop hen geen headlineplek wil geven, dan staan ze er gewoon niet. Zie ze dan nog eerder een nieuwe zaalshow doen. Of het moet zijn dat pakweg Lokerse Feesten een opportuniteit zien
Hier heb je gelijk in, alleen als ze het sportpaleis niet uitverkocht krijgen, kunnen ze onmogelijk een PKP dag uitverkopen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken