Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.859
8.468
Toch opvallend hoe er zo'n verschil kan zijn tussen facebook en Instagram. Denk wel dat facebook het dichtst aanleunt bij het doelpubliek
Facebook heeft een ouder doelpubliek he.

Instagram is wel veruit hun grootste kanaal, bereik je veel meer mensen mee (800+ likes op FB vs 4000 likes op IG).
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Pukkelpopper

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.859
8.468
Zelfs in deze is élke zanglijn en dansmove tijdens Alors on Danse hetzelfde. Kent de man het woord "improvisatie" überhaupt, ik hoop langzaam echt dat er iets leuks in de Barn staat, Sigur Rós bijvoorbeeld.
Je hebt wel een punt hoor. Deelde het ook al voor ik de video bekeken heb. Die gaat echt weer dat grapje maken over zijn twerkende hond he.

Sigur Ros tijdens AM om het festival intens mee af te sluiten lijkt me wel leuker.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Het hele forum loopt al een week over van Billie Eilish. Ken loopt te teasen dat ze komt. Dat ze maandag aangekondigd wordt en dan moeten we maar relativeren dat ze.. met RHCP in de plaats komen? Enkel Ruben heb ik hier tevreden gezien, en da's ook enkel maar omdat ie grote fan is. 😆
Ik ben er ook tevreden mee hoor!
Vond het na al die teasers zeker een anticlimax, maar uiteindelijk is t een band die ik toch altijd wil zien als ze touren (en nu hoef ik er iig niet speciaal voor naar Pinkpop)

Natuurlijk zitten veel mensen er niet op te wachten om dezelfde headliner weer te zien, dus de negatieve reacties zijn begrijpelijk. Dat zou voor zo'n beetje elke naam die op herhalling komt gelden. Maar ik begrijp de boeking in dit geval ook ergens wel. Ze doen nou eenmaal weer een wereldtour in 2023 en hadden waarschijnlijk nergens anders plaats in België. Dan zet Livenation ze nog liever nogmaals op Werchter (zeker in een "moeilijk" headlinerjaar) dan ze helemaal nergens in België neer te kunnen zetten. Want het is wel een band met veel fans waar je altijd veel tickets van verkoopt. Daarnaast hebben ze sinds de show deze zomer alweer een nieuw dubbelalbum uitgebracht en wisselen ze veel af qua setlist. Je hebt dus sowieso volgend jaar een andere setlist met weer een handvol nieuwe nummers. Dat is toch ook wat anders dan twee jaar exact dezelfde greatest hits set van een band zonder nieuw materiaal.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Nu ben ik wel benieuwd welke grote (pop)naam De Kuip gaat verwelkomen op 5 juli.
Was er echt van overtuigd dat het de vrijdagheadliner ging zijn van Werchter, die vervolgens zou doorzakken naar Rotterdam...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik ben ook content met RHCP, maar ik ben vorig jaar ook niet geweest en heb ze een tijdje niet gezien. Maar snap de kritiek natuurlijk wel van Werchter gangers.
Daarnaast ga ik met mensen die nog niet vaak naar festivals gaan, die vinden het ook leuk :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.859
8.468
Daarnaast ga ik met mensen die nog niet vaak naar festivals gaan, die vinden het ook leuk :)
Nog niet vaak als in… gedurende 4 maanden? Want anciens die al 5+ maanden festivals doen, hebben al prijs.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken