Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.873
8.489
Relativeren gaat over de vergelijking met vroeger. Ik ga al effe mee, en heb dit allemaal al zien passeren, maar dan 15 jaar eerder. Dat wil ik maar zeggen.
Acts regelmatig op herhaling laten komen gebeurt in RW erg veel. Gaat ook niet veranderen.
Echt bijzonder dat het iets typisch voor RW is ja. Je ziet het eigenlijk geen enkel groot festival zoiets doen (Roskilde Sziget Glastonbury Opener Rock An Ring Pinkpop ...). Ik dacht dat ze daar jaren geleden iets aan wilden doen door echt gevarieerder te gaan boeken, want het is een beetje een running gag geworden voor RW, die recycleren. Maar dus meer iets van vroeger. Jammer dat ze die reputatie toch niet van hun kunnen afschudden.

En goed voor hen dat ze die vraag om op hen te stemmen voor die Festival Awards, voor deze aankondiging gedaan hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.873
8.489
Wel vreemd dat je op de lineuppagina nog steeds geen indeling per dag kan aanklikken.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.977
Als je het forum opent met 15 nieuwe pagina's om te lezen, weet je dat er iets gebeurd is!

Ik wil er niet te veel woorden meer aan vuilmaken, maar ik vind het gewoon enigszins... triestig.
Vooral omdat Rock Werchter toch een aantal jaren 'mijn festival' is geweest, alhoewel ik wel al even durf zeggen dat het niet meer mijn ding is (daardoor ook niet meer combi geweest sinds 2018). Met de lineup tot nu toe begint het besef echter door te dringen dat de kans dat RW ooit terug wel mijn ding gaat worden, is gezakt tot quasi nul. Spijtig, maar het zij zo.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Wel één positief punt van deze aankondiging: we zijn hier, met z'n allen, het nooit zo eens geweest met elkaar dan nu!

Hebben ze korting gekregen op RHCP misschien omdat ze dit jaar te kort hebben gespeeld?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
Toch opvallend hoe er zo'n verschil kan zijn tussen facebook en Instagram. Denk wel dat facebook het dichtst aanleunt bij het doelpubliek
 
  • Haha
Waarderingen: pigital

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
491
547
Ik ben nu wel benieuwd naar “die ene artiest die er nog nooit gestaan heeft”. Welke artiest is groot genoeg om co-head te zijn maar niet zo groot dat ze dat niet willen zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken