Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
is het van niet willen langs werchter/metallica kant uit? graspop kan deze band 100% zeker betalen maar toch gebeurt het nooit
Zonder in detail te kunnen treden. Metallica zou van Schueremans altijd welkom zijn op Graspop. Maar zo’n bands vallen ook graag terug op het vertrouwde.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita en reaper

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Zonder in detail te kunnen treden. Metallica zou van Schueremans altijd welkom zijn op Graspop. Maar zo’n bands vallen ook graag terug op het vertrouwde.
Misschien moeten we eerder denken aan een dag Graspop en de andere TW Classic dan of zo ? Is dan toch hetzelfde weekend en productietechnisch best mogelijk volgens mij.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Misschien moeten we eerder denken aan een dag Graspop en de andere TW Classic dan of zo ? Is dan toch hetzelfde weekend en productietechnisch best mogelijk volgens mij.
logistiek moeilijk denk ik als ze nu al de kaarten als bundel verkopen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zonder in detail te kunnen treden. Metallica zou van Schueremans altijd welkom zijn op Graspop. Maar zo’n bands vallen ook graag terug op het vertrouwde.
Hetzelfde als zeg maar Pearl Jam? Spelen bijna nooit in het Sportpaleis maar altijd op hun vertrouwde Rock Werchter. Hebben volgens mij ook een goede band met Schueremans...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Hetzelfde als zeg maar Pearl Jam? Spelen bijna nooit in het Sportpaleis maar altijd op hun vertrouwde Rock Werchter. Hebben volgens mij ook een goede band met Schueremans...
Schueremans zei ooit is in een interview dat er een aantal bands waren die hun tours bouwen rond RW. En dat hij daar fier op was. Ik vermoed dat dit wel gaat over PJ.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
En Sam Fender doet in mei het voorprogramma van Bruce in Italië. Zou het jammer vinden moesten ze dat op TW ook doen, lijkt me een grote naam die wel wat tickets over de bank zou krijgen voor Werchter zelf ook. Afwachten of hij natuurlijk het uberhaupt haalt, maar moet er toch eens staan
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zullen ze om 12 uur meegaan? Kendrick Lamar?

Mijn hoop is na die 'leak' van Primavera nog groter geworden
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Ik geloof dat Metallica deze tour België overslaat. Op RW zie ik dit concept ook niet werken. Zou het persoonlijk erg gaaf vinden, maar niet voor RW. Zal dan eerder een ander weekend worden, met een vrijdag en een zondag en dan onder de classic vlag ofzo.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Als Oostende twee avonden Rammstein kan ontvangen, dan lukt het hun voor Metallica ook. Ik blijf hopen.
ik dacht datze gecommuniceerd hebben dat er geen datums meer gaan bijkomen voor deze tour alleen een 'select few other special dates' waarmee ik vermoed dat het 2024 gewoon weer werchter wordt
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
ik dacht datze gecommuniceerd hebben dat er geen datums meer gaan bijkomen voor deze tour alleen een 'select few other special dates' waarmee ik vermoed dat het 2024 gewoon weer werchter wordt
Metallica in 2024 weer RW zou ik een overkill vinden. Nieuw album maakt daarin niet het verschil. Ik hoop dat ze dan op een eigen Werchter event worden gezet (of nog beter: Graspop) zodat op RW ruimte is voor een wat frissere set namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Metallica in 2024 weer RW zou ik een overkill vinden. Nieuw album maakt daarin niet het verschil. Ik hoop dat ze dan op een eigen Werchter event worden gezet (of nog beter: Graspop) zodat op RW ruimte is voor een wat frissere set namen.
Ik hoop ook dat die gewoon op graspop in de plaats staan, maar werchter heeft hier een band die garant staat voor een uitverkochte dag en die hun prijs laat zakken gewoon om te mogen naar werchter gaan. in tijden zoals deze dan grijp je als organisatie wel snel eens terug naar wat er vertrouwd is.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Ik hoop ook dat die gewoon op graspop in de plaats staan, maar werchter heeft hier een band die garant staat voor een uitverkochte dag en die hun prijs laat zakken gewoon om te mogen naar werchter gaan. in tijden zoals deze dan grijp je als organisatie wel snel eens terug naar wat er vertrouwd is.
Prijs laat zakken?
Denk niet dat Werchter valt onder a ‘select few special dates’. Dan eerder een global citizen of iets dergelijks.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken