Gaming

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
Dat klinkt niet best idd. Ik game niet veel, maar had voor een open world HP game wel echt een uitzondering gemaakt (en geen lego variant @Koekdoos :ROFLMAO: )

Ik heb me vroeger enorm vermaakt met de lego Star Wars complete sage en later ook die van Pirates of the Caribbean
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.810
Geen HP fan hier.. dus ik laat dat maar bezinken en kijk tegen die tijd wel wat de meningen zijn.

Ik twijfel na GoW of ik nog voor Sonic ga. Maar ergens wil ik ook wachten tot die game een stuk goedkoper te verkrijgen is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Geen HP fan hier.. dus ik laat dat maar bezinken en kijk tegen die tijd wel wat de meningen zijn.

Ik twijfel na GoW of ik nog voor Sonic ga. Maar ergens wil ik ook wachten tot die game een stuk goedkoper te verkrijgen is.
Ik las op (Tweakers meen ik) dat die met Black Friday voor €29,99 in de winkels zal liggen. Dan hap ik ook.

De Harry Potter Lego games zijn trouwens verrassend leuk @Brian! Ook enorm leuk om co-op te spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.810
Ik las op (Tweakers meen ik) dat die met Black Friday voor €29,99 in de winkels zal liggen. Dan hap ik ook.

De Harry Potter Lego games zijn trouwens verrassend leuk @Brian! Ook enorm leuk om co-op te spelen.
Dat is wel erg snel niet? Dat zou al 3 weken na release date zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is en blijft Sega. Was bij de Yakuza games ook vrij snel zo.
En de recensies zijn ook mwa mwa.

Zo niet dan wacht ik ook even. Al ziet het er wel echt ontiegelijk intrigrerend uit. BOTW meets Oddysey meets Sonic ofzo.

Eerst GoW maar uitspelen. Nu al zin om vanavond mee verder te gaan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
ik vind die Lego spelletjes een beetje zwak. Ik heb die van HP hier wel in de kast staan. Misschien maar een keertje weer afstoffen dan maar ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
ik vind die Lego spelletjes een beetje zwak. Ik heb die van HP hier wel in de kast staan. Misschien maar een keertje weer afstoffen dan maar ;)

Hij is nu ook gewoon gratis te downloaden, anders had ik em sowieso niet gekocht. Moet het eigenlijk sowieso hebben van die gratis maandelijkse games...
Laatste spel dat ik kocht was Battlefield 2042 en die flopte ook hard helaas, hoop dat ze gewoon een keer een remake van Battlefield 3 maken of iets dergelijks. Dan heb je in ieder geval wat kwaliteit.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Goed om te lezen dat ik niet als enige hier af en toe gigantisch kinderachtig ben. Ik had precies hetzelfde. :p
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik ga er denk ik niet veel van kijken. ik wil een beetje verrast worden zodra ik hem heb.

De puber in mij moest trouwens lachen om de eerste zin van de eerste alinea 🙈
Ik heb `m net zitten kijken, als deze game kan waarmaken wat ze in deze showcase hebben laten zien, ga ik voor het eerst in lange tijd een game pre-orderen
En misschien ga ik zelfs wel een dfag verlof opnemen om `m gelijk te kunnen spelen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.810
Flink wat uurtjes in GoW gestopt. Ben benieuwd hoe ver ik al ben in de mainstory (ik speel amper sidequests, die bewaar ik voor na de game).

Ik moet zeggen dat er nu wel stukken inzitten die ik een beetje langdradig vind. Maar aan de andere kant kan ik de controller ook niet snel wegleggen.

Het is echt een heel goede game, maar weet niet of het voor mij dezelfde impact had als het vorige deel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Flink wat uurtjes in GoW gestopt. Ben benieuwd hoe ver ik al ben in de mainstory (ik speel amper sidequests, die bewaar ik voor na de game).

Ik moet zeggen dat er nu wel stukken inzitten die ik een beetje langdradig vind. Maar aan de andere kant kan ik de controller ook niet snel wegleggen.

Het is echt een heel goede game, maar weet niet of het voor mij dezelfde impact had als het vorige deel.
Ik vind hem op alle vlakken beter. Setpieces, verhaal, combat. Alles komt samen waar ik de eerste uiteindelijk een tikkie traag begon te vinden. Was daar toe aan het einde en hoop dat ik (ondanks dat ik vrij ver in het verhaal zit voor mijn gevoel) hier nog veel uren te gaan heb.

Game is wel wat makkelijker voor m'n gevoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik ga er denk ik niet veel van kijken. ik wil een beetje verrast worden zodra ik hem heb.

De puber in mij moest trouwens lachen om de eerste zin van de eerste alinea 🙈
Ik heb stiekem ook echt wel zin in die game. De HP wereld is gemaakt voor een vette open wereld action RPG en deze lijkt het toch echt waar te gaan maken. Ik wacht de eerste reviews nog even af, maar grote kans dat deze hier gespeeld gaat worden!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik heb stiekem ook echt wel zin in die game. De HP wereld is gemaakt voor een vette open wereld action RPG en deze lijkt het toch echt waar te gaan maken. Ik wacht de eerste reviews nog even af, maar grote kans dat deze hier gespeeld gaat worden!
Same, lijkt wel gaaf spel te gaan worden!

Verder pik ik van de najaarsgames alleen nog de nieuwe Star Ocean op.

Misschien Xenoblade 3 nog eens aanslingeren over een tijdje om voor de 100% te gaan.

Speel nu door Fatal Twelve heen, wel een aardige visual novel tot zover.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zonder spoilers, hoe ver ben ik ongeveer? Ben wel nieuwsgierig haha.

Mimir bij de broer van Freya achtergelaten en nu al een tijdje met haar op stap.

Hoeveel uur heb je erover gedaan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.810
Net niet op de helft denk ik :). Heb er vorige week een avond en veel van het weekend aan gespendeerd. En vanavond dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken