Gaming

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Toch begonnen met MW2. Wat zie die multiplayer er verschrikkelijk lelijk uit zeg. De game is ook lang nog niet af, onbegrijpelijk vind ik dat altijd games op deze manier worden gereleased. Kwantiteit boven kwaliteit, blijkt maar weer bij die grote uitgevers.

Verder speelt het wel prima. Ik speelde zelf eigenlijk altijd hardcore, en de TTK is hier behoorlijk snel dus dat ligt mij wel. Qua maps zijn er echt een paar hele slechte, zoals bij dat race circuit. Die file op de snelweg vind ik dan weer best prima te behappen al snap ik wel dat daar heel veel kritiek vandaan komt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gisteren Stray begonnen en uitgespeeld. In drie uur ofzo. Korte game maar wel vermakelijk.

Deze week Ragnarok en misschien Sonic Frontiers. En Monkey Island via Gamepass. :D
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Wat een begin van Gof Of War. Ik zit er gelijk weer helemaal in. Dit gaat een parel worden. Ik hoop dit weekend er veel uren in te stoppen.
Ik hoop hem volgende week voor mijn verjaardag te krijgen! Kijk er erg naaruit. Deel 1 vond ik magnifiek.

Ben nu bezig met Deathloop. Best een vermakelijke game maar ik kom nu wel op een punt dat het wat eentonig begint te worden. Moet je een geluidsample maken. Daarvoor een hele level door naar een robot. Blijk je een tape nodig te hebben. Weer een totaal andere level doorkruizen om vervolgens weer terug te moeten naar dezelfde robot. Opzich niet gek dat je in een game die gaat over herhaling herhaling tegenkomt, maar toch. Had net wat creatiever opgelost kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Zitten er hier trouwens Rainbow Six: Siege-spelers?
Game bestaat als sinds 2015 maar nog steeds een sterke community.
Speel 'm al een tijdje en het is wel altijd m'n go-to spel.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Zitten er hier trouwens Rainbow Six: Siege-spelers?
Game bestaat als sinds 2015 maar nog steeds een sterke community.
Speel 'm al een tijdje en het is wel altijd m'n go-to spel.
Eigenlijk het enige spel wat ik met mijn vrienden speel op de ps. In mijn beleving de beste shooter die er is. By far.
Ondanks dat speel ik het met name voor sociaal vermaak, gewoon slap ouwehoeren met vrienden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Eigenlijk het enige spel wat ik met mijn vrienden speel op de ps. In mijn beleving de beste shooter die er is. By far.
Ondanks dat speel ik het met name voor sociaal vermaak, gewoon slap ouwehoeren met vrienden.
Idd. Vooral het tactische en de meta die per spel anders is, zorgt ervoor dat ik enorm ben gekluisterd aan 't spel.
dat slap ouwehoeren zit er bij mij niet (meer) in. Groepje vrienden waarmee ik 't vroeger speelde zijn helaas meer off- dag online...
Dan maar soloqueuen in ranked...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Siege zit nu toevallig bij de nieuwe Playstation Plus collectie. Ik zal hem eens uitproberen. (Nadat ik GoW helemaal plat heb gespeeld natuurlijk).
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Over een paar dagen Warzone 2.0 en die beloofd wel goed te worden als ik de streamers moet geloven. Of dat marketing is of niet, weet ik niet maar heb wel weer zin in een nieuwe Battle Royale.

Siege ook maar binnentrekken. Die heb ik eigenlijk niet gespeeld, maar mijn vrienden spelen dat ook niet. Vooral league play met CoD eigenlijk. Die komt voor MW2 pas in 2023 vermoedelijk...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik dacht, eens even kijken of Hogwarts Legacy al bijna uit is. In mijn gedachten zou die voor de kerst van 22 er moeten zijn. Is de release februari 23 :(
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ik dacht, eens even kijken of Hogwarts Legacy al bijna uit is. In mijn gedachten zou die voor de kerst van 22 er moeten zijn. Is de release februari 23 :(

Net Lego Harry Potter gedownload op de ps4. Als we het dan toch over HP hebben
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik dacht, eens even kijken of Hogwarts Legacy al bijna uit is. In mijn gedachten zou die voor de kerst van 22 er moeten zijn. Is de release februari 23 :(

Ik vrees een beetje voor die game. Het ene na de andere uitstel, weinig echt concreets nog bekend, previews zijn ook niet erg lovend.
Ik hoop echt dat die tof is want het is wel eens tijd voor een goede nieuwe Harry Potter game!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik vrees een beetje voor die game. Het ene na de andere uitstel, weinig echt concreets nog bekend, previews zijn ook niet erg lovend.
Ik hoop echt dat die tof is want het is wel eens tijd voor een goede nieuwe Harry Potter game!
Dat klinkt niet best idd. Ik game niet veel, maar had voor een open world HP game wel echt een uitzondering gemaakt (en geen lego variant @Koekdoos :ROFLMAO: )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken