Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.853
7.821
Rosalia is pas doorgebroken (periode 2018-9, maar eigenlijk echt mainstream sinds 2021/22), hoezo zou ze 'vroeger wel een Sportpaleis hebben uitverkocht'? Vorst is wel al even uitverkocht overigens. Niet meteen. Maar wel uitverkocht.

Dat met de pre-corona/inflatie prijzen ze Sportpaleis zou uitverkopen qua populariteit en dat dat nu met hogere prijzen moeilijker gaat, is denk ik wat er wordt bedoeld?
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ja inderdaad. Ik had geen idee waar ze komt spelen binnenkort en vroeg me gewoon af dat, mocht dit ook het Sportpaleis zijn, of ze dat nu ook zou uitverkopen omdat ik geloof dat ze dat een paar jaar geleden wel zou kunnen. Net zoals Placebo en Arcade Fire de vorige keer kon en Sigur Ros dat in Vorst ook deed. En geen van die 3 deed dat nu recentelijk...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Maar.. Dat kon ze dus niet omdat haar carrière toen nog te pril was. Is gewoon geen goed voorbeeld (imo). Placebo en AF stonden gewoon opnieuw in het Sportpaleis, maar ligt een eventuele slechte verkoop aan hoge ticketprijzen of dat mensen hun nieuwe muziek (zie AF) niet kunnen smaken.. of dat er iets anders (situatie Butler) voor iets tussen zit? Moeilijk om oorzaak-gevolg daarvan te geven imo.

Roger Waters passeert volgend jaar opnieuw langs het Sportpaleis met wederom belachelijk dure tickets. Vorige keer werkte die truc (neemt ook echt een giga productie mee, ma bon), maar verschillende locaties hebben toch een extra datum minder staan of gecanceld, andere locaties (ik dacht de Ziggo) kregen gewoon een dag erbij door de goede verkoop.. Met betrekking tot het Sportpaleis is die show quasi volledig uitverkocht - enkel de buitenste ring nog.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Maandag speelt Bastille in België.
Voor dat uitgestelde optreden van april zijn zelfs nu blijkbaar nog vele tickets verkrijgbaar.
Die verkopen zelfs geen zaal van 8.000 man meer uit...
Al schat ik wel dat ze volgend jaar gewoon op RW staan, rond een uur of 5?

Crooked Steps won de nieuwe lichting van 2020 en bracht vandaag een eerste single uit van hun debuutplaat die in mei uitkomt. Naast een optreden in de vooruit zullen die vast heel vroeg op The Slope passen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.018
2.091
Maandag speelt Bastille in België.
Voor dat uitgestelde optreden van april zijn zelfs nu blijkbaar nog vele tickets verkrijgbaar.
Die verkopen zelfs geen zaal van 8.000 man meer uit...
Al schat ik wel dat ze volgend jaar gewoon op RW staan, rond een uur of 5?
Kunnen we die niet wegzetten bij Pink?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Misschien denken ze: laat PD, Ghost etc. eerst maar eens GMM doen vooraleer we ze op RW ook promoveren.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Misschien al gepost hier,sorry ik volg dit topic niet echt.

The Prodigy lijkt me geen kandidaat voor Werchter.

313120319_681738983312249_3598027401157123959_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken