Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.438
6.833
Als de bloody beetroots kan. Dan kan alles. Dit jaar heb ik ook een electronische act gezien tijdens amenra omdat ik amenra al 45634 keer heb gezien met getetter op de achtergrond helaas. Was ook wel zalig. Oh, the algorithm was ook wel leuk in't verleden. Bloody nog niet gezien.
Dat bedoel ik. Enige bezwaar wat ik zie is dat The Prodigy te groot is en je die dus of laat op een MS of als tentafsluiter moet zetten. En daar zijn ze dan waarschijnlijk weer niet metal genoeg voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Dat bedoel ik. Enige bezwaar wat ik zie is dat The Prodigy te groot is en je die dus of laat op een MS of als tentafsluiter moet zetten. En daar zijn ze dan waarschijnlijk weer niet metal genoeg voor.
Voordat ik gedaan had met je zin te lezen dacht ik dat we allebei dachten: Zijn ze te bang voor. Maar hoe heet die ene new wave? band dat tijdens amenra speelde? Dat was eerder castello pukkelpop materiaal. Was wel plezant tussendoortje maar hoorde daar ook eigenlijk niet thuis. In de metal dome.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.438
6.833
Voordat ik gedaan had met je zin te lezen dacht ik dat we allebei dachten: Zijn ze te bang voor. Maar hoe heet die ene new wave? band dat tijdens amenra speelde? Dat was eerder castello pukkelpop materiaal. Was wel plezant tussendoortje maar hoorde daar ook eigenlijk niet thuis. In de metal dome.
Pertubator was dat.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.906
Dan mag Perturbator met Final Light terugkomen volgend jaar. Eén van de beste metal albums van dit jaar. Met dank aan Cult Of Luna uiteraard.
 
  • On fire
Waarderingen: Pauly Robin

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Wat zouden jullie trouwens vinden van The Prodigy op Graspop? Denk dat ze voor Werchter gaan zijn als ze naar een Belgisch festival komen, maar wie weet. Als we met acts als Carpenter Brut en Electric Callboy toch danceacts met gitaren gaan overwegen, doe mij dan maar The Prodigy. Heerlijk jeugdsentiment en altijd een geweldige show. En 'kleine broertje' Pendulum heeft ook al met enige regelmaat gewerkt op metalfestivals.
Heel graag, dat zijn nu eens de bookingen die over de tongen gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.587
Kan beter, kan slechter
nee maar even serieus, ik denk dat de kans erg groot is. stonden in 2020 op de line up en zijn in de buurt.
Graspop heeft duidelijk aangegeven groot fan te zijn van de band en ze zien er een toekomstige headliner in. die gaan ze echt niet mis lopen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Wat zouden jullie trouwens vinden van The Prodigy op Graspop? Denk dat ze voor Werchter gaan zijn als ze naar een Belgisch festival komen, maar wie weet. Als we met acts als Carpenter Brut en Electric Callboy toch danceacts met gitaren gaan overwegen, doe mij dan maar The Prodigy. Heerlijk jeugdsentiment en altijd een geweldige show. En 'kleine broertje' Pendulum heeft ook al met enige regelmaat gewerkt op metalfestivals.
Prodigy na Slipknot zou wel eens mooi kunnen werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Jamel

dnak

Playlistbediener
10 dec 2019
16
14
Voorlopig blijft de clashfinder die hier gepost werd, nog wel kloppen met Slipknot als afsluiter van de South Stage op Zaterdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
Voorlopig blijft de clashfinder die hier gepost werd, nog wel kloppen met Slipknot als afsluiter van de South Stage op Zaterdag.
fortune teller gypsy GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken