Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.387
1.893
Same, maar als RATM weg valt dan moet je op zoek naar een andere naam natuurlijk en hoewel het nog vrij lang is tot juli, moet je wel stilaan namen beginnen aankondigen en dus een naam hébben. Indien ze bv. voor de moeilijke donderdag geboekt waren, dan kun je er maar beter snel aan beginnen natuurlijk. Met McCartney hadden ze dat in 2016 ook, die was vrij laat aangekondigd omdat er iemand was weggevallen (weet niet meer wie, was dat Pearl Jam toen?) en dan moesten ze ook op zoek naar een vervanger. Dusja. Al een geluk dat de polle degelijk verkocht, want..
In 2016 duurde het zo ook tot half februari dat Werchter en Pinkpop hun laatste headliner hadden.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Verwachten we dat MCR op Werchter zal staan? En zo ja, welke positie? Is dat een co-headliner in België of toch nog eerder sub?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.429
4.570
Grappig dat die elk jaar worden boven getoverd en te hoog worden ingeschat.
misschien wel een signaal dat er veel vraag voor is, ik heb er vorig jaar zelfs naar Praag voor gereden.

ik moet eerlijk zijn, ik ben een graspop man, en af en toe eens een dagje werchter als de lineup mij aanstaat. bij MCR ga ik een dagkaart kopen, weet ik nu al.
 
Laatst bewerkt:

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.136
1.161
My Chemical Romance ... Derdelaatste op mainstage moet kunnen, maar willen misschien zelf headliner zijn op een kleiner festival?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Dus we zijn er redelijk van overtuigd dat Arctic Monkeys en Muse in de lucht hangen... komen ze met Stromae, maar ook echt alleen Stromae?

(persoonlijke mening, vind dit raar, maar uiteraard is Stromae een prima naam voor Rock Werchter)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Jaartje te laat imo. Als we het over recyclen van namen hebben is Stromae daar ook één van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken